2022-10-14, 10:53
Medlem
Fieldxs avatar
Vem va idioten som skrek om vi ska flytta ambassaden till Israel?? Och vad menar han ens?
Citera
2022-10-14, 10:53
Medlem
Dundersuccé för SD. Man har mer eller mindre fått igenom allting man önskat. Nu kommer det förhoppningsvis bli ändring i Sverige mina damer och herrar.
Citera
2022-10-14, 10:54
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Varför nationellt tiggeriförbud? En total ickefråga och kommer bara drabba de fattigaste.

Man kan inte förbjuda fattigdom!
Detta kommer bara drabba oskyldiga romer.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Någon journalist skrek ut kommer ambassaden. Vad skulle han säga?
Skrek han inte "skicka Biden till Israel"?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag tycker att deras frågor är ganska relevanta ändå, SD har fått igenom mycket men sitter inte i regeringsposition trots att de är störts utav de partierna, jag fick även dåliga vibbar över att de var så snabba med att säga "detta är inte någon decemberövernskolmelse".

Det om något framställer det som att de tär exakt det då SD inte får sitta i regeringsposition trots att de är större än M
Ja, vänstern tycker uppenbarligen ALLT med sd är det mest relevanta, som någon sa inte en fråga om hur inflationen eller energikrisen ska hanteras.. biståndet är viktigare..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Nja, förstatliga sjukvården dvs lägga ner Landstingen. Som består av 10.000 byråkrater som ärligt inte tillför särskilt mycket.

Det missade jag, har alltid svårt att fokusera på innehållet när Ebba pratar.
Citera
Medlem
Att Sverigedemokraterna fortfarande inte kommer sitta i regeringen känns ju bra för mig och många andra men hur känns det för er?

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Vem va idioten som skrek om vi ska flytta ambassaden till Israel?? Och vad menar han ens?

Förmodligen handlar det ifall om Sverige ska flytta ambassaden från Tel Aviv till Jerusalem.
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Nja, förstatliga sjukvården dvs lägga ner Landstingen. Som består av 10.000 byråkrater som ärligt inte tillför särskilt mycket.

Ersätt byråkraterna med läkare och sjuksköterskor.

Gemensamt system för operationer är kanon.
Citera
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Varför nationellt tiggeriförbud? En total ickefråga och kommer bara drabba de fattigaste.

För att få bort alla jävla spåkärringar utanför ICA.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Jag är ändå positivt överraskad av helheten och att SD/Åkesson är en så integrerad del av samarbetet och inte lite vid sidan om. Och att SD kommer att ha tjänstemän i regeringen. Just nu ser jag Åkesson som en vinnare.
Citera
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Johan Pehrsson var så stressad att han var tvungen att ta en tablett inför hela svenska folket:⁠-⁠) undrar vad det var för tablett..?

Blodtrycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in