2022-10-14, 00:35
Bannlyst
Poddavsnit på expressen här..
I podden säger dom att föräldrarna och pojken själv har hela tiden sagt att han är 15 år.
Det är svenska myndigheter som gjort fel när familjen kom till Sverige, eftersom Etiopien har en annan kalender så registrerades han som 13 år trots föräldrarna sagt han var 15!
Om det stämmer, varför begärde åklagaren åldersprövning?
Även flera lärare på skolan har vetat att pojken var 15 år, trots det gick han i sexan och skulle börja sjuan i höst.
Negern kan ha plågat flickan i nästan 2 timmar.
Hon var så svårt skadad så polisen tog flickan i famnen och sprang med henne för att möta ambulansen, sen fick polisen köra ambulansen för ambulanspersonalen var tvungna att arbeta med flickan på väg till sjukhuset.

Föräldrarna visste att pojken var störd och kunde bli aggressiv, ändå tog dom med apan till Sverige.
Kasta ut denna äckliga familj och stoppa all invandring från Afrika och andra underutvecklade länder.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/pojken-om-brutala-dadet-kanske-jattemanga-slag/
Senast redigerad av kullamannenn 2022-10-14 kl. 01:11.
Citera
2022-10-14, 00:58
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcma
”Den 15-årige pojken band fast flickan mot ett träd. På det sättet kunde han utsätta henne för ett livshotande strypvåld mot halsen med hjälp av skosnören. Det menar åklagare Andreas Nyberg. ”Det handlar om en grymhet, om förnedrande och skändliga inslag”, säger flickans advokat Urban Rönnblom till Norran. Rättegången pågår nu i Skellefteå.”

https://www.vk.se/2022-10-13/aklagaren-flickan-har-varit-fastbunden-mot-ett-trad
Alltså detta blir bara värre och värre. Detta är utstuderat sadistiskt brott och flickan måste lidit något oerhört
Citera
2022-10-14, 03:02
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Det här blir bara värre och värre. Nu tvekar jag inte längre på att han är en sadist. Häpnadsväckande att en sån här ung människa är kapabel till ett så makabert brott!

Skulle den här killen inte dömas till rättspsykiatrisk vård med sup bör hela regelverket ses över!

Det är bra att du kan tänka om din initiala tvekan. Men om ett monster tortyrvåldtar en människa under flera timmar så är ju inte detta en detalj som är så särskilt förvånande. Det är ju snarare långsökt att monstret lade dessa timmar på att få människan under kontroll som du tidigare yrade om. Men bra att du tänkt om och insett självklarheter.

Det fetmarkerade kan vi nog ta en mörk sorgöl över.
Citera
2022-10-14, 03:11
Medlem
fearreapers avatar
Här kommer två intressanta länkar,

https://samnytt.se/avslojar-skellefteamonstrets-vard-kostar-200-000-per-manad/

https://samnytt.se/avslojar-mammans-raknefel-gjorde-abushi-till-13-istallet-for-15/
Citera
2022-10-14, 04:12
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Här kommer två intressanta länkar,

https://samnytt.se/avslojar-skellefteamonstrets-vard-kostar-200-000-per-manad/

https://samnytt.se/avslojar-mammans-raknefel-gjorde-abushi-till-13-istallet-for-15/

Kan enbart läsa rubrik.

Nog inte bara jag som inte är prenumerant, därför är det bra om du kan citera ur artiklarna??
Citera
2022-10-14, 04:57
Medlem
fearreapers avatar
För mig är de då öppna ? & jag är inte heller prenumerant.

Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Kan enbart läsa rubrik.

Nog inte bara jag som inte är prenumerant, därför är det bra om du kan citera ur artiklarna??
Citera
2022-10-14, 05:24
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Alltså detta blir bara värre och värre. Detta är utstuderat sadistiskt brott och flickan måste lidit något oerhört

Den satans förbannade negern erkänner nu det som alla redan visste. I ett land med bättre rättsystem skulle han redan dinglat i ett rep.
Citera
2022-10-14, 06:20
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
För mig är de då öppna ? & jag är inte heller prenumerant.

Ser inget alls förutom rubrik och erbjudande om prenumeration.
Citera
2022-10-14, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Det är bra att du kan tänka om din initiala tvekan. Men om ett monster tortyrvåldtar en människa under flera timmar så är ju inte detta en detalj som är så särskilt förvånande. Det är ju snarare långsökt att monstret lade dessa timmar på att få människan under kontroll som du tidigare yrade om. Men bra att du tänkt om och insett självklarheter.

Det fetmarkerade kan vi nog ta en mörk sorgöl över.

Eftersom det är extremt ovanligt att så här unga människor agerar ut sina sexualsadistiska fantasier redan när dom är 15 så var jag tveksam. Fantasierna kan finnas redan i tonåren med dom debuterar långt senare. Hon hade även sår efter snöre i mungipan vilket jag antog användes för att tysta henne.

Jag var även övertygad att det var en slumpmässig attack som utlöstes av hans impulser som han inte riktigt kunde styra över. Nu lutar det mer åt att han planerat det. Samt försökt sopa igen spår och bortförklarat sig.

Så att få honom dömd till rättspsyk på grund av grav funktionsnedsättning som advokaten skrev i nån artikel kommer nog bli svårt. Blir han dömd på dom grunderna kommer det dessutom få kritik från vissa håll då det är tabu att straffa människor med funktionsnedsättningar.
Citera
2022-10-14, 08:01
Medlem
Zloths avatar
Fy fan, så det stämmer alltså att negern verkligen plågade flickan i minst två timmar. Nackskott tack.
Varför blev han och resten av familjen ens insläppta i Sverige?

Vad fan ska vi ha alla dessa IQ-befriade negroida varelser till egentligen?

Påbörja en repatriering med omedelbar verkan.
Senast redigerad av Zloth 2022-10-14 kl. 08:09.
Citera
2022-10-14, 09:27
Medlem
jeffeds avatar
Ursäkta om detta tagits upp tidigare, läste 10 sidor bakåt men såg inget om det.
Vad fick flickan för skador. Jag läste något om hjärnskador men hur pass allvarliga?
Så att hon inte kommer att klara sig själv under hela sitt liv eller?
Kan hon prata, gå o.s.v eller är hon ett kolli/grönsak?

Off topic: Detta är vad "öppna era hjärtan" och allt sånt oansvarigt skit har medfört i detta land.
Hade Sveriges politiker varit mer ansvarsfulla hade detta aldrig behövt ha hänt och då menar jag också om ansvar hade tagits efter att han (och mamman) släppts in.
Citera
2022-10-14, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffed
Ursäkta om detta tagits upp tidigare, läste 10 sidor bakåt men såg inget om det.
Vad fick flickan för skador. Jag läste något om hjärnskador men hur pass allvarliga?
Så att hon inte kommer att klara sig själv under hela sitt liv eller?
Kan hon prata, gå o.s.v eller är hon ett kolli/grönsak?

Off topic: Detta är vad "öppna era hjärtan" och allt sånt oansvarigt skit har medfört i detta land.
Hade Sveriges politiker varit mer ansvarsfulla hade detta aldrig behövt ha hänt och då menar jag också om ansvar hade tagits efter att han (och mamman) släppts in.

Djupt chockad av det jag läste i VK:s artikel igår kväll - när man trodde att man hört och läst allt vidrigt och horribelt flickan utsatts för, så blir det bara värre och värre. Stackars, stackars lilla oskyldiga flicka.

Jag har undrat över det smala såret man kunnat se från flickans mungipa och ut över kinden, tänkt att kan verkligen monstret bundit något över munnen så att hon ej kunnat skrika..? Läste skribenten Heretic77:s inlägg här ovan, där h*n skriver om det.

Ofattbart grymt, ren tortyr av värsta slag.

Nu till din undran jeffed: Flickan har fått svåra hjärnskador; kan varken prata eller gå, det är något som hon kommer att få lära sig, förhoppningsvis kan hon med tiden kunna göra framsteg både vad gäller tal och att gå.

Enligt en insatt källa som skrev häromdagen, så tycks hon kunna göra vissa viljemässiga ljud samt kan fästa blicken, det verkar vara allt hittills.

Flickans och föräldrarnas målsägarbiträde U*rban R*önnblom har uttalat att:
"Den fulla omfattningen av skadorna är ännu inte överblickbara och det är ännu för tidigt att avgöra vilka bestående men, skador och olägenheter som målsägande kommer att drabbas av." Detta i samband med skadeståndskraven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in