2022-10-13, 22:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Personlig fråga - Vet någon i er närhet om att ni är relativt aktiva på denna sida?

På Flashback?
Citera
2022-10-13, 22:56
Medlem
Citat:
Personlig fråga - Vet någon i er närhet om att ni är relativt aktiva på denna sida?

Min sambo och vänner. Alla skrattar lika mycket åt denna miserabla cirkus 😂
Citera
2022-10-13, 23:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja min sambo. Vet någon i din närhet?
Citera
2022-10-13, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Min sambo och vänner. Alla skrattar lika mycket åt denna miserabla cirkus 😂
Hahaha fan vad härligt! 😂 för min del är det bara sambon
Citera
2022-10-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
hon jobbar, tar hand om barn och sköter om hennes trädgård?

Jobbar?
Mjae.

Lägga ut sina ungar på sociala medier... Räknas det som att jobba?
Citera
2022-10-14, 02:38
Medlem
Citat:

Ja. Min syster är medveten om detta och läser här med jämna mellanrum. Hon är lika facinerad av alla Linns lögner som jag själv är (och Linns totala oförståelse för genus)
Citera
2022-10-14, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Jobbar?
Mjae.

Lägga ut sina ungar på sociala medier... Räknas det som att jobba?

I allra högsta grad att arbeta.
Linn verkar plocka ut en lön på runt 50.000 i månaden från sitt bolag.
Hon lägger säkerligen en hel del tid på att hitta samarbeten och också genomföra dessa.
Sedan att hon inte är ”bra” på sitt jobb (riktigt dålig på att göra reklam enligt mig) är ju en annan femma.

En person som försörjer sig på sin ”hobby” (idrottare, hantverkare osv) arbetar ju i allra högsta grad.
Så att Linn försörjer sig på sin hobby (blommor, fika, klä ut sina barn i fluffiga klänningar) bör precis på samma sätt ses som arbete.

Sedan förstår jag absolut inte hur hon kan anse att hon har så mycket att göra eftersom hon till stor del försörjer sig på det som för andra är vardag (Mao borde ha mer tid till annat). Men kan inte på något sätt ifrågasätta att hon arbetar och också är driven. Hade hon inte varit det så hade hon inte kunnat försörja sig på sina sociala medier
Citera
2022-10-14, 07:36
Medlem
Cloud88s avatar
Min sambo fråga mig om denna tråden igår , ja är inloggad på dator också. Han skratta .
Citera
2022-10-14, 07:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
I allra högsta grad att arbeta.
Linn verkar plocka ut en lön på runt 50.000 i månaden från sitt bolag.
Hon lägger säkerligen en hel del tid på att hitta samarbeten och också genomföra dessa.
Sedan att hon inte är ”bra” på sitt jobb (riktigt dålig på att göra reklam enligt mig) är ju en annan femma.

En person som försörjer sig på sin ”hobby” (idrottare, hantverkare osv) arbetar ju i allra högsta grad.
Så att Linn försörjer sig på sin hobby (blommor, fika, klä ut sina barn i fluffiga klänningar) bör precis på samma sätt ses som arbete.

Sedan förstår jag absolut inte hur hon kan anse att hon har så mycket att göra eftersom hon till stor del försörjer sig på det som för andra är vardag (Mao borde ha mer tid till annat). Men kan inte på något sätt ifrågasätta att hon arbetar och också är driven. Hade hon inte varit det så hade hon inte kunnat försörja sig på sina sociala medier

Linn har ju en agent som hittar sammarbeten till henne och Simon samt en person(kusinen Solomon i Familjen Foliehatt) som redigerar hennes sammarbeten och youtube-videor.
Citera
2022-10-14, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himawari
Linn har ju en agent som hittar sammarbeten till henne och Simon samt en person(kusinen Solomon i Familjen Foliehatt) som redigerar hennes sammarbeten och youtube-videor.

Missade den detaljen. Anser dock oavsett att det Linn gör är att arbeta. Att hon sedan arbetar med något som kan anses vara vardag eller ”hobby” är för mig inte samma sak som att inte arbeta. Hon har helt enkelt ”förmånen” att kunna försörja sig på sitt intresse och vardagsliv.
Och vad man än nu tycker så lägger hon utan tvekan tid på sitt arbete även om tiden som är sådant som inte är tvätta/leka med barnen osv (som används som material i hennes arbete) troligen inte upptar 8h per dag
Citera
2022-10-14, 10:41
Avslutad
Ja nog får man säga att hon jobbar. Om än via att till stor del göra saker som de flesta gör _utöver_ sitt jobb och om än med något som många inte förstår sig på.

Hon och S är inte ensamma om att göra usla filmer till sina samarbeten, det är lånade foton som påstås vara egna, det är personer som hyllar just de aktuella produkterna som ”det enda jag använt de senaste fem åren” men som säger detsamma om motsvarande från andra företag, det är filmklipp där det inte går att höra vad som sägs o s v. Det förvånar mig att såpass många företag accepterar det men av någon anledning så måste det ju löna sig för dem ändå. Den grupp som diggar personerna i fråga måste vara väldigt köpstarka. Frågan är hur länge det varar.
Citera
2022-10-14, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja nog får man säga att hon jobbar. Om än via att till stor del göra saker som de flesta gör _utöver_ sitt jobb och om än med något som många inte förstår sig på.

Hon och S är inte ensamma om att göra usla filmer till sina samarbeten, det är lånade foton som påstås vara egna, det är personer som hyllar just de aktuella produkterna som ”det enda jag använt de senaste fem åren” men som säger detsamma om motsvarande från andra företag, det är filmklipp där det inte går att höra vad som sägs o s v. Det förvånar mig att såpass många företag accepterar det men av någon anledning så måste det ju löna sig för dem ändå. Den grupp som diggar personerna i fråga måste vara väldigt köpstarka. Frågan är hur länge det varar.
förmodligen lönar det sig så länge hon slänger med en rabattkod oavsett standard på samarbetet. Hennes målgrupp är väl wt-mammor med dålig ekonomi så dom tar väl emot alla rabattkoder dom kan få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in