Citat:
Ursprungligen postat av
siister
Nej, det stämmer inte. Alex Jones vägrade samarbeta och lämnade inte över allt som han skulle, hans ekonomi redovisades aldrig.
Blev lite nyfiken, så detta är vad jag hittade i ämnet gällande begärd information ihop med en del övrig information.
EXTENDED EMERGENCY BROADCAST • Wednesday 10/12/22 • ROBERT BARNES & NORM PATTIS
https://www.bitchute.com/video/jpCBly8wsn7c/
Så via länken ovan går det att höra två av Alex Jones advokater Robert Barnes och Norm Pattis ge sin syn på bakgrunden, rättegången och framtiden.
Inslaget börjar 4min 20sek i programmet, sedan talar Alex Jones en stund och efter kommer en videokavalkad av klipp från rättegången och olika media inslag.
Under inslaget med advokaterna så tas det även upp vad de krävde i dokumentation samt varför den inte ansågs räcka, just den specifika snutten börjar vid 20min 41sek.
Om man nu orkar att lyssna igenom "andra sidan av myntet" så tror jag att många kommer att förstå att "något är riktigt ruttet i konungariket Danmark".
Som jag ser det nu var domen startskottet för att få tyst på de som vågar lysa in under maktens stenar, proppen är ur och jakten på "misshagliga" kommer att intensifieras.
Såg någon kortis på hur de större utdömda ekonomiska straffen sett ut och för vilken skada, belopp kontra skada blir då ren SciFi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Joeybananas
Jag har letat, kan inte hitta något klipp på när han säger att hans lyssnare ska gå efter deras familjer. Kan du?
Undrar om det finns något har också kollat lite, borde vara extremt "lätt hittat" tycker jag.