2022-10-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Är inga superstjärnor på SHLnivå, fast bra ändå. Timrå håller sig kvar i SHL och modo håller sig kanske kvar i någon lägre serie.
Är ju bara Dahlen av hemvändarna som mig veterligen aldrig lirat i SHL. Han har inte gjort bort sig men har heller inte glänst på något sätt . Visst det är tidigt på säsongen men i dagsläget känns Timrå rejält överhajpat
Citera
2022-10-13, 23:32
Medlem
Ingen bra insats av FBK idag

Men Luleå är riktigt sviniga, fyfan vilket jävla as Shinnimin är, filmar som vanligt.
Citera
2022-10-13, 23:46
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Ingen bra insats av FBK idag

Men Luleå är riktigt sviniga, fyfan vilket jävla as Shinnimin är, filmar som vanligt.
Skitsnack deluxe, Luleå är tuffa att möta och FBK kunde inte göra mål. Så enkelt var och är det. Bara skitsnack om Shinnimin också, han filmar inte, bara vanföreställningar. En tuff spelare.
Citera
2022-10-13, 23:53
Medlem
Citat:
Skitsnack deluxe, Luleå är tuffa att möta och FBK kunde inte göra mål. Så enkelt var och är det. Bara skitsnack om Shinnimin också, han filmar inte, bara vanföreställningar. En tuff spelare.

Han har blivit dömd flera gånger för filmningar. Han är den vidrigaste lilla mesen som finns i hela SHL. Enbart honom fick mig att vara neutral till Luleå till att hata hela det laget. Han borde bli avstängd for life.
Citera
2022-10-14, 00:03
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Timrås så kallade superstjärnor har ju i princip inte levererat alls . Visst att Dahlen hängt en del baljor och åtminstone blixtrat till då och då men mycket mer än så har det inte ju inte varit , och ärligt Emil Pettersson och Lander? Dom sitter ju för fan mer i utvisningsbåset än att befinna sig på isen

Defensiven och i synnerhet målvaktsspelet har dock varit överraskande bra och bör kunna rädda oss i kvalet om vi ställs mot ett mer likvärdigt motstånd som HV eller Malmö.
Citera
2022-10-14, 00:22
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Han har blivit dömd flera gånger för filmningar. Han är den vidrigaste lilla mesen som finns i hela SHL. Enbart honom fick mig att vara neutral till Luleå till att hata hela det laget. Han borde bli avstängd for life.
Filmningar är bland det vidrigaste som finns i sporten, det är i nivå med dopning och borde resultera i livstids avstängning. Synd bara att vi har så inkompetenta domare, så oskyldiga skulle säkert drabbas och riktiga filmare komma undan.

Om inte annat kan ju spelarna ta tag i det själva och ge den filmande idioten skäl till att gråta på riktigt.
Gör idioten till en grönsak på livstid... sånt skräp behövs inte ändå.

Sådan vidrig karaktär hos en person är fan bland det värsta smuts som finns.
Citera
2022-10-14, 00:34
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Filmningar är bland det vidrigaste som finns i sporten, det är i nivå med dopning och borde resultera i livstids avstängning. Synd bara att vi har så inkompetenta domare, så oskyldiga skulle säkert drabbas och riktiga filmare komma undan.

Om inte annat kan ju spelarna ta tag i det själva och ge den filmande idioten skäl till att gråta på riktigt.
Gör idioten till en grönsak på livstid... sånt skräp behövs inte ändå.

Sådan vidrig karaktär hos en person är fan bland det värsta smuts som finns.
Håller med om det du skriver om. Att idioter som håller på Färjestad fabulerar om det som dom inte förstår har inte med det att göra.
Citera
2022-10-14, 00:46
Medlem
Citat:
Håller med om det du skriver om. Att idioter som håller på Färjestad fabulerar om det som dom inte förstår har inte med det att göra.

Du såg alltså inte smutsets förstärkning av en lätt knuff med armen av FBK:s 55? Ryckte huvudet bakåt, släppte klubban och dog nästan. Pinsamt!
Senast redigerad av Palkranen 2022-10-14 kl. 00:49.
Citera
2022-10-14, 00:51
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Du såg alltså inte smutsets förstärkning av en lätt knuff med armen av FBK:s 55? Ryckte huvudet bakåt, släppte klubban och dog nästan.
Nej det gjorde jag inte. Vanföreställningar sa jag tidigare, det gäller fortfarande. Lär er att göra mål i fbk så slipper ni hitta på saker.
Citera
2022-10-14, 00:52
Medlem
Citat:
Nej det gjorde jag inte. Vanföreställningar sa jag tidigare, det gäller fortfarande. Lär er att göra mål i fbk så slipper ni hitta på saker.

Varför uttalar du dig då om situationen när du inte såg den? Rolig du!
Citera
2022-10-14, 00:57
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Varför uttalar du dig då om situationen när du inte såg den? Rolig du!
Jag såg situationen eftersom jag såg hela matchen. Du såg en sak som jag såg på ett annat sätt. Gnäll på något annat som tex att Färjestad inte gör ett enda mål känns mer objektivt. Men det kan man inte begära kanske.
Citera
2022-10-14, 03:29
Medlem
Citat:
Jag såg situationen eftersom jag såg hela matchen. Du såg en sak som jag såg på ett annat sätt. Gnäll på något annat som tex att Färjestad inte gör ett enda mål känns mer objektivt. Men det kan man inte begära kanske.

Klart jag gnäller när de inte gör mål och borde avgjort matchen tidigt! Men nu var ämnet äcklet med nummer 24!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in