Citat:
Ursprungligen postat av
Kramfsi
L sa att hon va hemma på lördag kväll men anhöriga vet att det inte stämmer pga bilderna från hallstaberget..
¨
Nu blev det en helt ny vändning och jag tror
att L har blivit hämtad av en man hon lärt känna på nätet för en dejt. Dom bestämmer att åka till hotellet för att äta middag. Hon och mannen bestämmer att de tänker fortsätta umgås på kvällen så hon känner att hon måste ringa hem kl. 21.00 för att inte oroa, hon ljuger och säger att hon är hemma. Sedan har något gått väldigt fel eller också bor han i Sollefteå och L valde att följa med honom hem och att det faktiskt var L som tipsaren såg.
Hon har varit med på två dejtingsajter tidigare enligt en skribent i tråden, en var på badoo.
Systrarna kanske ringer varje dag /kväll för att kolla att allt är ok och för att inte väcka misstankar ringer L sin syster, som vanligt.