2022-10-13, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Ja jag vet inte vad man ska tro om Hallsta men mobilen hamnade ju här. Å bara Det är ju en alarm klocka att det hänt henne Ngt.hon avviker ifrån alla hennes normala mönster totalt som hon alltid haft. Har alltid svarat el hört av sig.o polisen borde ta ett rejält omtag nu o börja jobba på att hitta henne. Inte sitta o vänta på inkommande tips att följa upp. Dom kan gått åka till Hallsta, kolla övervaknings kamerorna, kolla berget sedan. De är liksom tors idag,snart gått 1v
Finns det trovärdig källa på att hon varit på Hallstaberget så skulle den informationen ha gått ut i media. Helt klart ett avvikande beteende från hennes sida, och just därför tror jag inte att polisen skulle undanhålla viktig information på var hon senast ska ha iakttagits.
Citera
2022-10-13, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cb-sh
Betalkorten ska ju ha legat kvar hemma. Tog med sig körkortet och lämnade betalkorten?

Tänker att om även körkortet ligger kvar hemma så borde hon fått problem att ta sig in på hallstaberget då de har öl och vin rättigheter.

Ja verkar mysko att hon skulle ha lämnat det hemma om hon planerat att vara borta en vecka.
Det är väl bara kolla vad ex pojkvännen haft för sig sista dagarna så man kan utesluta.
Vid detta laget borde man börja förhöra hennes närmaste krets!
Citera
2022-10-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Vad har det med saken att göra? Men jag tror inte det.
Frågan om diagnos saknar inte betydelse, då vissa diagnoser kan göra en person lättpåverkad och då blir ett lätt offer. Så frågan var relevant.
Citera
2022-10-13, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kramfsi
Nu är hennes tel helt av sedan igår. Signaler gick fram tidigare men ingenting nu 😕 hon läste aldrig medelandena.

Eftersom det finns tveksamheter från folki tråden angående om hon befann sig på Hallstaberget. Har du möjlighet att delge oss varför polisen inte går ut med den informationen offentligt?
Och kanske berätta något om själva bevisen.

Har det hänt något mer i sökandet sedan igår annars?
Citera
2022-10-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MolnetsBroder
Frågan om diagnos saknar inte betydelse, då vissa diagnoser kan göra en person lättpåverkad och då blir ett lätt offer. Så frågan var relevant.

Hon har en lätt funktionsnedsättning enligt någon med insyn MEN har jobb körkort lägenhet osv. Hon kan vara lite godtrogen enligt info men inte totalt naiv. Hon skulle inte åka med en främling hur som helst
Citera
2022-10-13, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dieseldoris14
Finns det trovärdig källa på att hon varit på Hallstaberget så skulle den informationen ha gått ut i media. Helt klart ett avvikande beteende från hennes sida, och just därför tror jag inte att polisen skulle undanhålla viktig information på var hon senast ska ha iakttagits.

Den infon Kanske kommer snart, dom vill kanske hålla det inne så dom inte. Skrämmer bort en ev mgm? Ja vet inte, ja är obotligt dålig på hur polisen jobbar officiellt o inofficiellt
Citera
2022-10-13, 11:27
Medlem
Citat:
Den infon Kanske kommer snart, dom vill kanske hålla det inne så dom inte. Skrämmer bort en ev mgm? Ja vet inte, ja är obotligt dålig på hur polisen jobbar officiellt o inofficiellt
Ja alltså, jag kan ingenting i hur polisen jobbar på något sätt. För mig känns de bara konstigt att allmänheten via media och missing people ska gå i tron att hon senast sågs i Timrå, medan polisen vet att så inte är fallet, utan att det var i Sollefteå. Låter bara helknäppt..
Citera
2022-10-13, 11:30
Medlem
Polisen misstänker människorov..
Citera
2022-10-13, 11:30
Medlem
Citat:
Ja alltså, jag kan ingenting i hur polisen jobbar på något sätt. För mig känns de bara konstigt att allmänheten via media och missing people ska gå i tron att hon senast sågs i Timrå, medan polisen vet att så inte är fallet, utan att det var i Sollefteå. Låter bara helknäppt..

Men man jobbar i Sollefteå Kramfors o timrå nu o hoppas att dom sätter in helikopter o hund patrull som dom nämnde. För ngt har ju hänt, tror till 1000 att hon inte håller sig undan frivillig iaf
Citera
2022-10-13, 11:31
Medlem
Citat:
Men man jobbar i Sollefteå Kramfors o timrå nu o hoppas att dom sätter in helikopter o hund patrull som dom nämnde. För ngt har ju hänt, tror till 1000 att hon inte håller sig undan frivillig iaf
Nej, jag tror inte heller att hon håller sig undan frivilligt. Det enda jag inte riktigt tror på är det om hallstaberget.
Citera
2022-10-13, 11:34
Medlem
Citat:
Polisen misstänker människorov..

Var läste du det?
Citera
2022-10-13, 11:36
Medlem
Citat:
Var läste du det?
Hoppas man får länka..

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/forsvinna-kvinnan-polisen-inleder-forundersokning-om-manniskorov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in