2022-10-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Sist en tjej försvann i Kramfors hittades hon död i Öds kaj Industriområde.
Det var väl ca 10 år sedan tror jag.
Vill man ta livet av sig går man in i tågtunneln.

Jag åkte dit men nu va de en bom längst in. Ville inte kliva ut ur bilen å gå dit bort
Citera
2022-10-13, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delvich
Jag skrev att jag sett det här i tråden men ska vi alltså lita på att det stämmer till 100% då tycker du för att någon skriver det här?
Vilka är dom som sett bilder och video från Hallsta?

Läs allt den profilen ha skrivit sen få du avgöra själv.tro inte anhöriga skulle gå ut med den infon på fb annars.
Citera
2022-10-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tydligen var de på hotellet och åt mat, det var konsert där på kvällen och mycket folk. Varför mobilen hamnade i Kramfors vet ingen, mannen kanske inte ens kommer därifrån utan den kan ju ha slängts där av någon anledning.
Jag tror att hallsta enbart är ett rykte. Polisen säger att senaste iakttagelse var i centrala Timrå på eftermiddagen/kvällen och telefonen i Kramfors. Om det vore bekräftat att hon varit på Hallstaberget så skulle ju polisen säga det som senaste iakttagelse.
Citera
2022-10-13, 10:44
Medlem
Betalkorten ska ju ha legat kvar hemma. Tog med sig körkortet och lämnade betalkorten?

Tänker att om även körkortet ligger kvar hemma så borde hon fått problem att ta sig in på hallstaberget då de har öl och vin rättigheter.
Citera
2022-10-13, 10:44
Medlem
Har ”BO” någon form av diagnos?
Citera
2022-10-13, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowersnrainbows
Har ”BO” någon form av diagnos?

Vad har det med saken att göra? Men jag tror inte det.
Citera
2022-10-13, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dieseldoris14
Jag tror att hallsta enbart är ett rykte. Polisen säger att senaste iakttagelse var i centrala Timrå på eftermiddagen/kvällen och telefonen i Kramfors. Om det vore bekräftat att hon varit på Hallstaberget så skulle ju polisen säga det som senaste iakttagelse.

Tror det bekräftades att hon var där efter polisens uttalande faktiskt. Med bild och video från plats enligt någon med insyn i tråden
Citera
2022-10-13, 10:54
Medlem
Ja jag vet inte vad man ska tro om Hallsta men mobilen hamnade ju här. Å bara Det är ju en alarm klocka att det hänt henne Ngt.hon avviker ifrån alla hennes normala mönster totalt som hon alltid haft. Har alltid svarat el hört av sig.o polisen borde ta ett rejält omtag nu o börja jobba på att hitta henne. Inte sitta o vänta på inkommande tips att följa upp. Dom kan gott åka till Hallsta, kolla övervaknings kamerorna, kolla berget sedan. De är liksom tors idag,snart gått 1v
Senast redigerad av kalabalik13 2022-10-13 kl. 11:18. Anledning: Ok 86
Citera
2022-10-13, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kramfsi
Iom folk snurra till det.

Hon sågs hoppa in i en pickup/rostig bil. Senare på kvällen sågs hon på hallstaberget... Vilket nu är 10000% säkert för efter mycke förfrågningar så ha kort och videofilmer kommit fram med liselotte på och ev mannen hon åt med. Där stannade allt.

Liselotte berättade inte alltid allt för systern el modern... Hennes nya kontaktperson är de inte mycke med. Hennes gamla kontaktperson vet mest ang liselotte. Den stackarn fick till och med höra detaljer om hennes tidigare pojkvänner. Sådär intima detaljer. Men hon ha inte hört ett ord från liselotte.

Citat:
Ursprungligen postat av dieseldoris14

Här är den infon angående Hallsta
Citera
2022-10-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Läs allt den profilen ha skrivit sen få du avgöra själv.tro inte anhöriga skulle gå ut med den infon på fb annars.

Jag har följt och läst hela tråden och framförallt läst vad den profilen skriver.
Om du har läst hela tråden så ser du även att jag ifrågasatt saker som den profilen skrivit utan att få svar på det.
Citera
2022-10-13, 11:00
Medlem
Skrev fel angående vad polisen sagt innan. Detta är ett nyare uttalande. Skönt att läsa

Citat:
Publicerat igår kl 11.18
Polisen har ännu inte hittat den kvinna i 25-årsåldern som sedan i söndags varit anmäld försvunnen. Senast hon sågs var i lördags 8 oktober i centrala Timrå.
Polisen har kunnat pejla in hennes mobiltelefon i ett område i Kramfors. Under onsdagen fortsätter polisen sökarbetet i Timrå, Sollefteå och Kramfors – och även förhör och analys av information. Det kan bli aktuellt att sätta in helikopter och hundpatrull i sökarbetet.
"Just i dagsläget utesluter vi inte brott", säger Anders Sundin, förundersökningsledare vid polisen.

https://sverigesradio.se/artikel/kvinna-i-25-arsaldern-fran-timra-fortfarande-forsvunnen
Citera
2022-10-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Här är den infon angående Hallsta
Nej, jag kan inte riktigt lita på det där. Ifall senaste iakttagelsen var på Hallstaberget, varför ombeds då inte besökare där att höra av sig ifall dom sett henne? Informationen som går ut är att Kramforspolisen är informerad om hennes mobil. Finns inte en chans att 5 dagar ska ha gått sen hon ska ha varit på Hallstaberget och ingen information från tex polisen ska ha gått ut. Låter det inte osannolikt att polisen inte skulle ha gått ut med det för att få folk att höra av sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in