2022-10-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femsmaapor5
Stämmer inte. Om@r och resten av drängarna som trodde dom var smarta vet inte att det finns andra planer för dom. Möten hålls och sjuka saker planeras i Asien som kommer att utrota en efter en.

Vilket av det jag skrev stämmer inte då mina källor kommer från en säker källa
Citera
2022-10-11, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Nu spekulerar jag bara men kan det vara så att sh*hins familj la pengar på is*p och om*rs huven och att m*rdin va med på spelet. För tydligen ska pengarna ha utbetalats och utföraren skickat bilderna. Vem står familjen närmst som dom har förlitat sig på att detta skett och accepterat bilderna ? Kan bara se m*rdin i detta fallet

Stämmer, m@rdin råttan har lekt med ari@na tillsammans med om@r el och CO.

M@rdin är den som samlat in knarkskulderna i sh@hinsas namn i Malmö (efter att han dog). Alla pengar har inte lämnats till familjen, sedan prisade sh@hinsas familj om@r el och några till då om@r är ”goaren”.

Denna gång blåste @rianas kille = m@rdin dem alla genom att informera om@r el och de andra om priset (därför kunde dem ”utföra” mordet) samtidigt som m@rdin lämnat foto bevis (nu är dem döda).

Högt spel men inget förvånande, dem har sålt sina egna vänner förr varför inte blåste sin flickvän?

Blir en intressant utgång när dessa kommer ut från häktet om@r el släpps alltid oavsett hahahahahahaha.

”OM@@@@R DIN GOAREEEEEEE”

Ryser av skriket brrrrr (videon).
Citera
2022-10-12, 10:58
Medlem
ozyrecons avatar
De låter som vi kan snart ha ett nytt södertäljeuppgörelse med dessa blåsningarna. Känns ju som hotbilden i Malmö just nu är extremt hög för våld, mer än vanligt
Citera
2022-10-12, 12:14
Medlem
Haha de va de sjukaste ,casha in på foto för fejkdöd.
..som ovanstående skrev,kommer bli nån jäkla spiral med mord som kommer mmer pågå längre... många som blir blåsta..
Citera
2022-10-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miniklubban
Dom faika sin död i några timmar och fick ut summan som var satt på dom, finns bilder som cirkulerar på dom

Godmorgon detta hände för flera veckor sen 😂
Citera
2022-10-12, 15:19
Medlem
Jag såg A Qasim på S begravning, dom körde i samma bil deras syster är skriven på. Samt även M och K hoppa in i annan bil. Jag kom förbi snabbt, men dessa personer verkar varit på begravningen när det begav sig.
Jag har läst någon här va på begravningen, jag va bara utanför tillfälligt. Finns säkert bättre uppgifter.

Bilderna på Isop och Omar verkar enligt metadatan inte va tagit i Skåne, början på September eller slutet på Augusti. Åtminstone inte i Malmöregionen.
Det går att hitta dom som tog bilden, jag tror inte dom som tog bilden vet att dom lämnar spår efter sig. Kör man metadata mot masterna i skogen dom befann sig vid kan man utesluta/inräkna potentiella personer.
Senast redigerad av Rytve 2022-10-12 kl. 15:35.
Citera
2022-10-12, 15:32
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
De låter som vi kan snart ha ett nytt södertäljeuppgörelse med dessa blåsningarna. Känns ju som hotbilden i Malmö just nu är extremt hög för våld, mer än vanligt

Ja, jag håller med dig, det kommer nog inte att sluta så bra för vissa...
Citera
2022-10-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag såg A Qasim på S begravning, dom körde i samma bil deras syster är skriven på. Samt även M och K hoppa in i annan bil. Jag kom förbi snabbt, men dessa personer verkar varit på begravningen när det begav sig.
Jag har läst någon här va på begravningen, jag va bara utanför tillfälligt. Finns säkert bättre uppgifter.

Bilderna på Isop och Omar verkar enligt metadatan inte va tagit i Skåne, början på September eller slutet på Augusti. Åtminstone inte i Malmöregionen.
Det går att hitta dom som tog bilden, jag tror inte dom som tog bilden vet att dom lämnar spår efter sig. Kör man metadata mot masterna i skogen dom befann sig vid kan man utesluta/inräkna potentiella personer.

Vart togs bilderna vet du det ? Och vem som tog dom ?
Citera
2022-10-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Vart togs bilderna vet du det ? Och vem som tog dom ?

Jag vet exakt vem och var men låt han mastkungen svara först
Citera
2022-10-12, 22:23
Medlem
Sker ju 50 dödsskjutningar per år i Sverige men just detta mordet har fan ta mig allt.

Torpeden. Videoklipp. Foto på den döda. Gängledare. Fejkade dödsbilder. Tiotal gripna. Otrohetsaffärer. Svek. Avrättning på köpcentrum.

Helt sinnessjukt.

Detta dåd innehåller allt och lite till.
Citera
2022-10-12, 23:39
Medlem
Någon som vet när FUP kommer?
Citera
2022-10-13, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diehard212
Jag vet exakt vem och var men låt han mastkungen svara först

Du får gärna säga så behöver jag inte vänta på rytve. Va kanin och m*rdin där med ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in