2022-10-13, 03:11
Medlem
Enmansdemos avatar
KÅA

Vårt stackars underbett Henrik har fat fetish? och jag skämdes när detta skickade hem Clara
med den fagrast lysande huden

Jag är nyfiken på Peppes kärring, då åsyftar jag den där långa taniga slitna blondinen med silikonbobbar som han ville se mer av, hur mycket koka(-cola?) har passerat genom kroppen någon som vet?

Varenda år ska det söka europeiska invandrare till programmet som bryter förskräckligt i sin svenska, den här gången nån Italiensk hemmafru från Sicilien som aldrig sätt ett par skidor i sitt liv
(vilket inte ska misstas för språkförbistringen)
sNÄLLa LÄMNA mitt land alla invandrare som bryter och inte har kvinnlig Ungersk hockeyfrilla

Vad ska Filip föreställa för man? han tycker att någon har en otrolig klänning (röd-vit-prickig)
att notera om en klänning är fin är sådant flickor gör, inte män, som man är han känslig för tjejer som klär i rött, sicken pottsork.
Och som förväntat valde han bort dom manligaste hotfulla kindbenstjejerna, och plockade dom flickigaste kjoltygen, släng dig i brunnen jäkla tokfrans
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-13 kl. 03:50.
Citera
2022-10-13, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
KÅA

Vårt stackars underbett Henrik har fat fetish? och jag skämdes när detta skickade hem Clara
med den fagrast lysande huden

Jag är nyfiken på Peppes kärring, då åsyftar jag den där långa taniga slitna blondinen med silikonbobbar som han ville se mer av, hur mycket koka(-cola?) har passerat genom kroppen någon som vet?

Varenda år ska det söka europeiska invandrare till programmet som bryter förskräckligt i sin svenska, den här gången nån Italiensk hemmafru från Sicilien som aldrig sätt ett par skidor i sitt liv
(vilket inte ska misstas för språkförbistringen)
sNÄLLa LÄMNA mitt land alla invandrare som bryter och inte har kvinnlig Ungersk hockeyfrilla

Vad ska Filip föreställa för man? han tycker att någon har en otrolig klänning (röd-vit-prickig)
att notera om en klänning är fin är sådant flickor gör, inte män, som man är han känslig för tjejer som klär i rött, sicken pottsork.
Och som förväntat valde han bort dom manligaste hotfulla kindbenstjejerna, och plockade dom flickigaste kjoltygen, släng dig i brunnen jäkla tokfrans
Henrik är inte med i kärlek åt alla!
Citera
2022-10-13, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det är svårt att hålla isär flocken…
Personligen tror jag att den lismande Elin i BSF och snygge Filip i KÅA skulle göra sig bättre i stumfilmsversion.
Citera
2022-10-13, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Det är svårt att hålla isär flocken…
Personligen tror jag att den lismande Elin i BSF och snygge Filip i KÅA skulle göra sig bättre i stumfilmsversion.
Varför stumfilm
Citera
2022-10-13, 08:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Fast Henriks brudar är ju ganska bukstinna allihop.
Tycker dom flesta ser ut som a-lagare eller mentalpatienter.
Citera
2022-10-13, 08:37
Medlem
Citat:
Lappen bjuder in ex-tjejen till sitt hem i förtid, där dog den sk spänningen

Bra val, rödtott med större naturliga lökar
Ida vare också ett bra val
Resten skit!

Naturliga bröst vet jag inte med tanke på anorektiskt mager i övrigt.
Ja där dig spänningen. Han var övertydlig om vad han kände, men å andra sidan, lika översvallande mot resten av de han bjöd in. Nästan. För tyvärr håller väl den mystiska rödhåriga ledningen. Hon kanske är bra, vad vet jag. Tycker den andra rödhåriga är mer naturlig, hon med hår ner till rumpan och lite hull. Den svarthåriga överföll honom nästan, kletigt. Men han kanske gillar det.
Citera
2022-10-13, 08:39
Medlem
Komisk situation:
När ny brevskrivare dök upp hos den hysteriske hästkillen i KÅA, och han säger direkt:
Förresten, jag måste säga att du har väldigt fina ögon!
Citera
2022-10-13, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Komisk situation:
När ny brevskrivare dök upp hos den hysteriske hästkillen i KÅA, och han säger direkt:
Han fattar inte att allt är outplånligt i cyberspace.
Den ”mystiska rödhåriga” av Jon-Kristas vajor, menar du hans ex? Som tyckte att han var ”för på”…Ser en självbelåten ångvält framför min inre syn. Tror att den andra rödhåriga har rätt goda chanser. Om inte hans forcerade sätt skrämmer bort henne. Hon är nästan värd nåt bättre.
Citera
2022-10-13, 11:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Naturliga bröst vet jag inte med tanke på anorektiskt mager i övrigt.
Ja där dig spänningen. Han var övertydlig om vad han kände, men å andra sidan, lika översvallande mot resten av de han bjöd in. Nästan. För tyvärr håller väl den mystiska rödhåriga ledningen. Hon kanske är bra, vad vet jag. Tycker den andra rödhåriga är mer naturlig, hon med hår ner till rumpan och lite hull. Den svarthåriga överföll honom nästan, kletigt. Men han kanske gillar det.
Det var enbart henne jag refererade till, hon som lekte med fattigmans vattengeväret ute på bryggan

Citat:
Komisk situation:
Den är inte ens tragikomiskt, man vill bara slakta honom eller spärra in honom på kloster så att han aldrig får uppleva kärleken.
Jag vill se honom lipa i förtvivlan, det är bara nyttigt för honom

Bra smeknamn, hysterisk fast ur en positiv bemärkelse (fast negativ för oss straighta)

Vad kan tjejerna se i hans kroppsbyggnad och avsaknad av överläpps-stelopererade käke röra sig från att man stiger upp på morgonen fram till nedläggning tror du? eller avsaknad av kroppsbyggnad, han är tunn som en outvecklad tumstock från topp till tå.

Han är ju den totala betamannen på båda planen, och den störste i Bonde sökers historia skulle jag säga, mycket värre än Fredrik etc
Jag ska göra mig själv en tjänst och enbart lyssna men inte se på honom hädanefter, jag får försöka stå ut med det jag hör
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-13 kl. 12:12.
Citera
2022-10-13, 11:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Suck, det finns två stycken Henrik har jag tidigare nämnt i denna tråd, börja faktiskt kolla på KÅA och återkom sedan
Citera
2022-10-13, 11:47
Medlem
Citat:
Suck, det finns två stycken Henrik har jag tidigare nämnt i denna tråd, börja faktiskt kolla på KÅA och återkom sedan
Du menar hästbonden
Citera
2022-10-13, 11:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Du menar hästbonden
Nej, han hette väl Filip då, om det ska vara så jävla noga han uppvisade iaf väldigt tveksamt omdöme

Riktigt skämmigt att programmet besudlar Stakka Bo's "Here we go again"
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-13 kl. 11:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in