Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Där finns massor av sites som ser hypersoniska missiler som ett hot. Det finns också de som säger att de inte är ett hot, så jag ska kanske inte låta så säker på min sak. Det låter som en stor "gamble" att sätta hela sin strike force på spel - mot en teknologi som inte är helt känd. Jag tror aircraft carriers har sin stora fördel i ett krig som inte är nukleärt.
"teknologin" har som jag upprepat här, varit KÄND OCH utprovad sedan 1979. Dock visade den sig olönsam, DÅ, så den lades på is som projekt 1987. Därefter låg den på is fram till 2012. Men, nej, definitivt inget nytt under solen" och ännu mindre något som ses som en gamble eller changer. Så simpelt är det, men det är ju lite svårt att förstå när man bara viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill att där skall finnas något på rysk sida som avgör. Väx upp, eller åtminstone lär dig förstå verkliga fakta innan du trippar loss på presumptiva hittepå med en chansning som "jag vet inte, MEN"........Precis, så därför ger du fan i att SPEKULERA om saker du inte har en blekaste om ok. Simpelt även det
EDIT - Sedan får du lära dig förstå skillanden mellan DRIVMEDEL och stridsspets. Man använder inte kärnspetsar för att bekämpa fartyg. Nej, inte ens hangarfartyg. Utöver detta får du kolla upp vad en "strike force" (hela) är INNAN du använder det som faktum i ditt tal och skrift. Det blir ytters farligt när pärmryttare som du håller sig med ord och uttryck de inte förstår. Visa nu respekt åt kriget, från båda håll! Och håll dig till att förvränga ICA till att vara Konsum när du handlar din torra pastrami.