Citat:
Ursprungligen postat av
Naturligt-urval
Snarare gäddorna här i tråden som har hybris. Dumpen ska hackas, man ska stänga ner sidan .
Ändå händer aldrig någonting det är bara tomt skitprat.
Den enda gäddan som ändå försökt är ju pizzabuds peddot som försökte hacka dumpen
När jag ändå nämner pizzabudet så grävde jag lite om honom och han är engagerad i en dykförening och är aktiv i den än idag. Hoppas det inte finns barn med där
Jag såg att du några inlägg längre bak sa att det var ok att kritisera dumpens metoder så länge man inte har en dold agenda bakom att man egentligen tänder på barn. Det tyckte jag verkade vettigt, men jag måste påpeka att det tyvärr inte är sant. Vid minsta fundering eller kritik mot deras metoder blir man kallad både det ena och andra. Dumpen är ju minst sagt ett projekt som syns allmänt och då är det mycket märkligt att man inte ska kunna ställa frågor om det utan att bli förolämpad och hotat. Det går ju flera gånger så långt som till ingående beskrivningar av hur man ska hoppa på folks ansikten, ta livet av dem eller uppmaningar till självmord. Helt jävla obegripligt på ren svenska att man använder en sån aggresiv retorik och det säger faktiskt mycket om de bakom.
Vad gäller dykföreningar så brukar åldergränsen generellt vara 16 eller 18 år för att vara med, så förhoppningsvis finns det inte så många barn där nej.