2022-10-12, 15:35
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksmp
Det är lite svårt att spekulera då man riskerar att hänga ut någon, men jag kollade selfien hon la ut den 5 oktober.
Fler kan kanske kolla också? Jag fick en del "träffar" som stämmer till vissa delar med vad som skrivits i tråden.

Vad menar du? Utveckla gärna. Jag har kollat alla bilder samt vilka som gillat bilderna och hittade inget skumt.
Citera
2022-10-12, 15:35
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Skulle hon "bry sig" att anhöriga kontaktade polisen? Eller skulle hon tänka "jag kommer hem nästa vecka, då kan jag säga vart jag var"? Om hon fick höra att hon var efterlyst, skulle hon då genast ringa sina anhöriga?

Det är tydligen mycket olikt henne att inte svara när de skriver. Hon brukar alltid svara sa hennes syster.
Citera
2022-10-12, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksmp
Det är lite svårt att spekulera då man riskerar att hänga ut någon, men jag kollade selfien hon la ut den 5 oktober.
Fler kan kanske kolla också? Jag fick en del "träffar" som stämmer till vissa delar med vad som skrivits i tråden.

Skickade PM till dig angående det jag tänkte
Citera
2022-10-12, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det är tydligen mycket olikt henne att inte svara när de skriver. Hon brukar alltid svara sa hennes syster.

Tjejer i den åldern brukar ha några nära vänner att dela hemligheter och resplaner med, eller diskutera nya kärlekar och sånt. Kanske hade (har) Liselotte inte det? Var hon en impulsiv eller noga planerande tjej?
Citera
2022-10-12, 15:56
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Skickade PM till dig angående det jag tänkte

Fattar ingenting. Vad är det ni ser på bilden?!
Citera
2022-10-12, 16:04
Medlem
exoticspices avatar
"Det var en bekant som såg henne i centrala Timrå tidig eftermiddag.
Sedan under kvällen hade hon kontakt med anhöriga".

När under kvällen hade hon kontakt, före eller efter Hallstaberget?
Var det ett samtal eller sms och till/från vem?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10224641230675660&set=p.10224641230 675660&type=3
Senast redigerad av exoticspice 2022-10-12 kl. 16:07.
Citera
2022-10-12, 16:10
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
"Det var en bekant som såg henne i centrala Timrå tidig eftermiddag.
Sedan under kvällen hade hon kontakt med anhöriga".

När under kvällen hade hon kontakt, före eller efter Hallstaberget?
Var det ett samtal eller sms och till/från vem?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10224641230675660&set=p.10224641230 675660&type=3

Oj det var ny info. Undrar vad hon sa då? Om hon var på konserten borde hon ju sagt det. Såtillvida det inte var en hemlighet av någon anledning.
Citera
2022-10-12, 16:14
Medlem
Hamsterbolls avatar
Jag undrar om det finns något signalement på mannen i bilen och mannen som hon sågs med på hotellet? Var det en kille k hennes ålder eller en äldre man? Etnicitet etc.
Citera
2022-10-12, 16:18
Medlem
Citat:
Jag undrar om det finns något signalement på mannen i bilen och mannen som hon sågs med på hotellet? Var det en kille k hennes ålder eller en äldre man? Etnicitet etc.

Här är inlägget med beskrivningen

Citat:
Ursprungligen postat av Kramfsi
Hade polisen inte svarat de är inte relevant så hade beskrivningen kommit ut 🤦

Mörkare gråhårig, mycke äldre än hon. halv lång ( servitrisen såg han bara sitta ner ) normal byggd. Lite sliskigare typen.. hillybilly typen ( finns olika tolkningar på den biten )

Hon la mer märke till liselotte då hon hoppades på att det var hennes pappa som hon va med å inte pojkvän...

På hallstaberget finns de kameror men som sagt, polisen svarade att de va inte relevant med information om att hon sågs på hallstaberget samma dag som hon försvann ( va mot på kvällen )
Citera
2022-10-12, 16:21
Medlem
Hon har ju en vän på facebook som bor i centrala Timrå som har en Ford från 2006
Citera
2022-10-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Hon har ju en vän på facebook som bor i centrala Timrå som har en Ford från 2006

Han är ju äldre också.
Citera
2022-10-12, 16:26
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Oj det var ny info. Undrar vad hon sa då? Om hon var på konserten borde hon ju sagt det. Såtillvida det inte var en hemlighet av någon anledning.
Systern har inte skrivit något om någon kontakt vare sig till henne eller till mamman som är anhöriga, det är en viktig information. Men, det kan vara känsligt så hon kanske bara har lämnat den till polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in