Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
OKEJ. Och jag tror på fred på jorden och tomten.
Man kan leva i lalala-land och tro att alla älskar varandra och är snälla, eller så lever man i riktiga världen.
I den riktiga världen så har den här konflikten 3 möjliga slut:
1. Ukraina accepterar fredsförslagen
2. Ukraina vägrar och blir jämnade med marken
3. Västvärlden går in i konflikten, och det slutar i ett massivt världskrig med hundratals miljoner döda.
Jag föredrar 1. Vilken föredrar du?
1. Självklart inte nej. RYSSLAND accepterar alla föslag som påläggs dem. De är i allt annat än förhandlingsposition. Råttorna säger inte åt dig när du skall ta bort fällorna från höloftet
2. Ukraina vägrar ja. Och under tiden får både dem och världen (den riktiga såklart) se på hur ryssen gör narr av sig själv och samtidigt låter sina barbariska neandertalarlustar flöda fritt medans de ger sig på de enda de kan ge sig på, dvs. CIVILA
3. Nej. Inget världskrig i sikte nej. Ryssland är inte världen utan endast en inflammerad liten blindtarm som inte ÄNNU har förstått sin rätt i världen. Om det blir en riktig konflikt med "väst" (Japan, Auststralien, Malaysia, SydKorea, Vietnam osv osv osv ??) så är den mer eller mindre avgjord på 4 dagar, med 6 veckors uppstädning på det, men det min herre, är INTE ett världskrig. Det är ett krig som är det sista lilla sketna förljugna Ryssland vill ha, då de vet utgången av det själva, men förnekelsen är slavens främsta egenskap