2022-10-12, 14:05
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Tycker det påminner om Lisa Holm fallet tyvärr.

Då var det inte den bil jag såg iaf.
Men det hade varit ett bra ställe att dumpa en människa på.
En ödslig grusväg uppe på berget, nära vattendrag.

Som sagt, att personen i bilen inte hört av sig till polisen bådar inte gott. Men alltså Timrå verkar ju vara jättelitet. Borde inte folk veta vem som har en grå rostig bil?
Citera
2022-10-12, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Som sagt, att personen i bilen inte hört av sig till polisen bådar inte gott. Men alltså Timrå verkar ju vara jättelitet. Borde inte folk veta vem som har en grå rostig bil?

Det låter som Polacker i mina öron, en rostig grå gammal pickup.
Typ arbetsbil.

Personen kanske har koppling både till Timrå och Kramfors ?
Citera
2022-10-12, 14:08
Medlem
Hit har den försvunna kvinnans mobil pejlats

https://www.st.nu/2022-10-12/hit-har-den-forsvunna-kvinnans-mobil-pejlats?fbclid=IwAR3NAJP6fJypTrKBn70vCmNB9WJ6-2aPDoR-L0Jp8Epl1d _3u9RQWBi18G8
Citera
2022-10-12, 14:11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Hit har den försvunna kvinnans mobil pejlats

https://www.st.nu/2022-10-12/hit-har-den-forsvunna-kvinnans-mobil-pejlats?fbclid=IwAR3NAJP6fJypTrKBn70vCmNB9WJ6-2aPDoR-L0Jp8Epl1d _3u9RQWBi18G8

Kramfors alltså. Ja då får man väl undersöka vilka Facebookvänner som bor i Kramfors och vem som har en grå bil.
Citera
2022-10-12, 14:13
Avslutad
Citat:
Kramfors alltså. Ja då får man väl undersöka vilka Facebookvänner som bor i Kramfors och vem som har en grå bil.

Jag antar polisen har finkammat hotell Kramm då.
Hon kanske ligger på något rum?
Citera
2022-10-12, 14:19
Medlem
Hamsterbolls avatar
”Är det nån av mina vänner som va på Hallstaberget den 8 okt när Liselott försvann??? Ett tips är att hon sågs där med en okänd man 🙏🙏 iom de va uppträdande kanske nån fler sett dom. Sett han. Vem han är.... Han är den sista som umgåtts med henne i såfall sen hon försvann.... Han vet nått i såfall....

Nånting är så fel för INGEN ha fått tag på liselotte sedan den 8 🙏🙏”

Från Facebook. Hon kan alltså ha varit på ett uppträdande på Hallstaberget i samband med försvinnandet. Vem
uppträdde tro?

Edit: Hooja verkar ha uppträtt på hotellet då.
Citera
2022-10-12, 14:27
Medlem
Hamsterbolls avatar
Här finns bilder från Hoojas uppträdande på hallstaberget där hon eventuellt ska ha setts tillsammans med en man.

https://www.instagram.com/p/Cjd9nToo7XV/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-10-12, 14:27
Avslutad
Citat:
”Är det nån av mina vänner som va på Hallstaberget den 8 okt när Liselott försvann??? Ett tips är att hon sågs där med en okänd man 🙏🙏 iom de va uppträdande kanske nån fler sett dom. Sett han. Vem han är.... Han är den sista som umgåtts med henne i såfall sen hon försvann.... Han vet nått i såfall....

Nånting är så fel för INGEN ha fått tag på liselotte sedan den 8 🙏🙏”

Från Facebook. Hon kan alltså ha varit på ett uppträdande på Hallstaberget i samband med försvinnandet. Vem
uppträdde tro?

Edit: Hooja verkar ha uppträtt på hotellet då.

Otydligt om hon åkte hem till Timrå och sen försvann eller om hon försvann från hotellet? Enligt MP sågs hon sist i Timrå, jag tolkar inlägget på facebook som att hon försvann från Hallstaberget?
Citera
2022-10-12, 14:30
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:

Mannen behöver inte bo i Timrå. Och ett antal diverse bilar passerar där varje dag.
Senast redigerad av Crime-boy2 2022-10-12 kl. 14:35.
Citera
2022-10-12, 14:32
Medlem
ksmps avatar
Det ser alltså ut som att hon hämtats upp i en bil i Timrå och sedan åkt till Hallstahotellet och någon har bjudit henne på uppträdandet där eftersom kortet ligger hemma?
Citera
2022-10-12, 14:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuvans
Otydligt om hon åkte hem till Timrå och sen försvann eller om hon försvann från hotellet? Enligt MP sågs hon sist i Timrå, jag tolkar inlägget på facebook som att hon försvann från Hallstaberget?

Jag tror att senaste säkra iakttagelsen var på kvällen i Timrå då hon går in i den här grå rostiga bilen.

Sen har något sett henne på hotellet när det var uppträdande och tydligen fest. Tillsammans med en okänd man. Men det är inte bekräftat att det var hon.

Om det var hon så är ju den mannen högaktuell.

Tycker inte detta bådar gott alltså.
Citera
2022-10-12, 14:35
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksmp
Det ser alltså ut som att hon hämtats upp i en bil i Timrå och sedan åkt till Hallstahotellet och någon har bjudit henne på uppträdandet där eftersom kortet ligger hemma?

Så verkar det vara. Det gör ju att det är lite skumt att hon inte ens tog med kortet. Om hon nu planerade att festa så brukar man ju ändå ha med sitt kort. Eller så gör man inte det om man nu tänkt bli bjuden på allt….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in