2022-10-12, 11:19
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Tyvärr kommer inte dödsboet få en faktura på den vård som samhället har tvingas lägga ner för att försöka rädda livet på knarklangaren.

Har vi riktigt tur så fixar nya regeringen det. Helikopter, polis, ambulanser mm. 100% bekostas av dödsboet. Finns det något kriminellt med personen så vore det det rätta.

Var i Aspudden igår när det hände. Strax efteråt när jag såg tiden på avrättningen så var det fyrverkerier i närheten. Kan det varit någon som firade kanske.
Citera
2022-10-12, 11:20
Medlem
Vet du vad din råtta ?!! Han var faktiskt en sjukt fin människa. Jag hade honom som arbetskollega i 4 år och blev riktigt goda vänner . En karaktär som du inte ens kan tänka dig finns , då du verkar va upptagen me att vara negativ och nedlåtande mot någon du inte ens känt . Visa lite respekt och gå o hem o fråga om din mamma bajsade ut dig ist för att föda dig . Din smuts!!!!
Citera
2022-10-12, 11:26
Medlem
cerns avatar
What, skjuten till döds igår kväll? Är det någon som kan se artikel om detta i DN eller Expressen etc?

Går man in på deras hemsidor finns inte ett shit ju!

Kan ni se något om ni går in på deras förstasidor?
Citera
2022-10-12, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Ja.
https://www.expressen.se/nyheter/larm-om-skottlossning-i-norra-stockholm-n92mr/
Citera
2022-10-12, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Har vi riktigt tur så fixar nya regeringen det. Helikopter, polis, ambulanser mm. 100% bekostas av dödsboet. Finns det något kriminellt med personen så vore det det rätta.

Var i Aspudden igår när det hände. Strax efteråt när jag såg tiden på avrättningen så var det fyrverkerier i närheten. Kan det varit någon som firade kanske.

Riktigt dyr insats för att rädda livet på en gängkriminell. En ambulans helikopter som används för transportera en livsstil kriminell person, snacka om att slänga pärlor till svinen.
Citera
2022-10-12, 11:29
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
What, skjuten till döds igår kväll? Är det någon som kan se artikel om detta i DN eller Expressen etc?

Går man in på deras hemsidor finns inte ett shit ju!

Du får scrolla långt ner på expressens sida iallafall men den finns där. Mycke annan dynga som är klart viktigare en dag som denna, Bagge ska flytta och Kirshenstieger ska byta kalsonger eller vad det nu är.

Citera
2022-10-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritblatten
Vet du vad din råtta ?!! Han var faktiskt en sjukt fin människa. Jag hade honom som arbetskollega i 4 år och blev riktigt goda vänner . En karaktär som du inte ens kan tänka dig finns , då du verkar va upptagen me att vara negativ och nedlåtande mot någon du inte ens känt . Visa lite respekt och gå o hem o fråga om din mamma bajsade ut dig ist för att föda dig . Din smuts!!!!
Ännu en person som rider ut till de kriminella bo's försvar. Tyvärr funkar inte det i dessa trådar, men ge det gärna ett försök du.
Citera
2022-10-12, 11:32
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritblatten

Han kanske var en snäll kille men tydligen hade han fel vänner och sysslade med annat än sånt man gör när man är en hederlig och snäll människa.
Du som tycks känna denna människa får gärna berätta mer om hans liv och varför han landade med fel vänner.
Citera
2022-10-12, 11:33
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Du får scrolla långt ner på expressens sida iallafall men den finns där. Mycke annan dynga som är klart viktigare en dag som denna, Bagge ska flytta och Kirshenstieger ska byta kalsonger eller vad det nu är.

Helt tomt om detta på DN till exempel.

Hade aldrig i helvete kunnat läsa om detta om jag inte varit på flashback.

De kommer snart ta bort dödskjutningar efter en timme. Helt galet!
Citera
2022-10-12, 11:37
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Helt tomt om detta på DN till exempel.

Hade aldrig i helvete kunnat läsa om detta om jag inte varit på flashback.

De kommer snart ta bort dödskjutningar efter en timme. Helt galet!

Nej då, det finns på DN också, En liten notis med bild och allt på förstasidan men långt ner.
https://www.dn.se/sverige/person-skjuten-i-marsta/

Tydligen är det här viktigare att informera om priset på pizza som stiger och att någon fotbollstränare måste flyga plus lite mer.
Citera
2022-10-12, 11:40
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Ja, man brukar fira när opsen dör
Citera
2022-10-12, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Ja, man brukar fira när opsen dör

Ganska sjuk sak att fira när någon dör.

Vad vet vi om MGM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera