http://www.bilddump.se/bilder/20221012021341-83.252.95.252.jpg
Ser att denna Cristofer som blev skjuten till döds i kväll har en "hälsning" till en annan avliden kille från Valsta på sin Instagram.
Samt att bilen i bakgrunden JYS587 (mercan) har koppling till en ung kille i Uppsala som finns med på lexbase.
Så garanterat något fuffens, som man bäddar.....
Både brottsoffret och hans lillebror har en rad domar mot sig, men inga större vad jag kan se. Det är trafikbrott och narkotikabrott (ringa eller ”normala”) för hela slanten.
Ingen av dem verkar heller dömd i mål där det finns medåtalade, så det går inte utläsa någon eventuell koppling till en viss gruppering.
Uppdatering den 12 oktober klockan 03:25, polisens hemsida:
”Den man som anträffades skjuten har avlidit av sina skador. Den avlidne är en man i 25-årsåldern, hans anhöriga är underrättade.”
Christopher är ju colombian och jhonatan som blev beskjuten i somras med automatvapen som också bodde i valsta är ju colombian han med. Skulle inte förvåna mig om de är i en intern konflikt med märstanätverket som vill ta över droghandeln i märsta.
Christopher är ju colombian och jhonatan som blev beskjuten i somras med automatvapen som också bodde i valsta är ju colombian han med. Skulle inte förvåna mig om de är i en intern konflikt med märstanätverket som vill ta över droghandeln i märsta.
Det finns mycket knark i Sydamerika. Kan han inte vara inblandad i några större narkotikaaffärer?