Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-10-10, 22:54
Medlem
Undrar hur fan konsistensen på ens avföring blir av att leva på en diet som består 99 % av kokosvatten. Måste vara som en limtub
2022-10-10, 23:41
Medlem
Haha jag gillar Lindas intro-video! Uppfriskande med nån som har självinsikt och inte bara pratar om hur mycket dem älskar träning
2022-10-11, 01:39
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Att se Eva hälla vatten i tävlingen förra året var den säsongens höjdpunkt. Och hon var helt oförstående kring sin egen prestation...

En fingerborg vatten fick hon i varje gång hon försökte kasta, det var magnifikt uselt. 👌
2022-10-11, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Tumör är cancer.
Nej, tumör är en knuta/knöl som kan vara både benign och malign. Är den malign är det cancer, inte annars.
Senast redigerad av divadnil 2022-10-11 kl. 02:58.
2022-10-11, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Brokig samling av deltagare. Många noll-åttor. OBS! Bara ett konstaterande.
Farbror Pelle som är soc.pedagog sticker ut som en machohanne ( läs: Tupp) skaffar sej många hönor i sitt lag.
Lilla Greta Byggis har fått enormt mycket TV-tid. Vaffö dådå? Jo därför att mamma Ellinor Pierre är en Robinson-vinnare...Eller? Nån som vet?
Isabella Resmark..Herregud!
Hon är lesbisk (enligt henne själv). Om jag vore flata skulle jag bli livrädd om jag mötte henne rent fysiskt alltså.
Hej & hå! Tycker hela upplägget med att rösta på lag var helt åt h-vete. Fanns ingen rättvisa där. Skulle avgjorts via tävling helt klart.

Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Undrar hur fan konsistensen på ens avföring blir av att leva på en diet som består 99 % av kokosvatten. Måste vara som en limtub

Att bara gnaga kokos och dricka kokosvatten och tror det är frukost, lunch och middag, blir som ett naturligt laxermedel, inte alls bra i längden, men stollarna var helt värdelösa att skala/öppna en kokosnöt. Bara en hög av lönnfeta och likbleka svennisar som tror de är bäst på allt, men kan inget.
2022-10-11, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Sofia Spendler och Julie Joanzon, vilka duckface!

Finns någon till som platsar in på den listan, ser sjukt vanställt ut.
2022-10-11, 09:03
Medlem
abvs avatar
Hoppas Harry Potter-tjockisen bli kvar länge, hon kommer garanterat bjuda på underhållning i tävlingar som kräver fysik och smidighet.
2022-10-11, 10:26
Medlem
Bra upplägg med Gränslandet från början istället för att folk åker hem o att jokrar sen kommer in senare i programmet.
Så kul att Bella är tillbaka! Hon har ju sjukt rolig energi o vet aldrig själv vad hon kommer säga härnäst.

Pelle är lite woke men tror han är helt woke. ”Jag tycker om att veta agendan så därför sätter jag agendan” -haha ja det funkar säkert flera dagar.

Britten kan jag inte låta bli att heja på. Hon är lite årets Joel som är där för att lajva typ. Bra drag att slå ihop sig med Valle. Men borde de inte ha minst en till i deras hemliga lag?
Senast redigerad av tittarpatv 2022-10-11 kl. 10:27. Anledning: Stavfel
2022-10-11, 11:15
Medlem
Varför i helvete har inte idioterna tränat hemma inför Robinson?

Att göra upp eld kan man för fan öva på hemma.
2022-10-11, 13:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Varför i helvete har inte idioterna tränat hemma inför Robinson?

Att göra upp eld kan man för fan öva på hemma.

Samma visa varje år. Ingen kommer det minsta förberedd.
2022-10-11, 13:34
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Är Pelle årets Raymond? Jag tycker mig se en del likheter där och det bådar för bra TV.

Sen är det totalt hål i huvudet att välja ett lag fullt av tjejer när tidigare säsonger har visat att de alltid går ihop för att skicka ut killarna först.
2022-10-11, 15:04
Medlem
Lite skvaller från skvallerpressen, Christina Nordback, en ”Anaconda”
https://www.hant.se/video/livsfarliga-handelsen-under-robinson-inspelningen-anaconda/pu59wfP4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in