2022-10-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
En tjejkompis till mig hade enorma bröst. Efter hälsoproblem och långvarig viktnedgång så försvann de bröst hon tidigare haft och blev aldrig vad dom en gång var. Så Bianca ljuger nog faktiskt inte.

Hon ljuger inte om att hon har gått ner i vikt, utan hur hon har gått ner i vikt. Hon har gått ner i vikt på grund av bulimi och inte let's dance.
Citera
2022-10-10, 22:14
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Hon ljuger inte om att hon har gått ner i vikt, utan hur hon har gått ner i vikt. Hon har gått ner i vikt på grund av bulimi och inte let's dance.

Hon gick garanterat ner i vikt under lets dance också. Det har ju alla deltagare som gått till final gjort.
Men det är knappast orsaken till hennes senaste, nu pågående, viktuppgång. Alla vet att det handlar om ätstörningar.

Bulimiker brukar dock inte hålla sig smala efter ett par år, snarare tvärtom. Framkallandet av kräkningar blir ofta svårare och svårare och hetsätningarna fler vilket gör att många snarare blir överviktiga till slut.
Citera
2022-10-10, 22:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Vem fan som närmar sig 30 refererar till sina bröst som "pattisar"?
De som har den mentala åldern som en 14-åring.
Citera
2022-10-10, 22:45
Medlem
Hon börjar se ut som jocelyn wildenstein.
Citera
2022-10-10, 23:04
Medlem
Djuuulias avatar
Fröken har nu uttalat sig om sin bröstförstoring:

"Hon säger att hon måste prioritera sitt eget mående först, och göra saker som hon i första hand mår bra utav. Hon påpekar också vikten av att respektera inte bara andra, utan även sig själv.

Det är väldigt viktigt att med årens gång lära sig det. Det handlar om att bli mogen och vuxen och lära sig att sätta gränser."

Ett mycket intressant uttalande från en offentlig kvinna som öppet köper sex i ett land där sexköp är olagligt. Vart ska vi börja när vi pratar om respekt, då denna kvinna mig veterligen inte innehar någon.
Senast redigerad av Djuuulia 2022-10-10 kl. 23:13.
Citera
2022-10-11, 01:09
Medlem
Hon ser ju ut som en karl, hur kan folk tycka hon är snygg?
Citera
2022-10-11, 02:04
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Hon gick garanterat ner i vikt under lets dance också. Det har ju alla deltagare som gått till final gjort.
Men det är knappast orsaken till hennes senaste, nu pågående, viktuppgång. Alla vet att det handlar om ätstörningar.

Viktuppgång? Har jag missat nåt?
Citera
2022-10-11, 07:22
Medlem
Något som jag undrar över är hennes före detta kraftiga hakparti. Hon hade samma typ av haka som Benjamin har innan när hon var med i lets dance. Syskonen såg ut som bröderna Daltons. Nu har hon inte alls samma hakparti. Är det läppförstoringen som gjort att det ser helt annorlunda ut eller har hon även gjort något ingrepp på hakan? Hennes ingrepp i ansiktet har definitivt varit till hennes fördel.
Citera
2022-10-11, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuuulia
Fröken har nu uttalat sig om sin bröstförstoring:

"Hon säger att hon måste prioritera sitt eget mående först, och göra saker som hon i första hand mår bra utav. Hon påpekar också vikten av att respektera inte bara andra, utan även sig själv.

Det är väldigt viktigt att med årens gång lära sig det. Det handlar om att bli mogen och vuxen och lära sig att sätta gränser."

Ett mycket intressant uttalande från en offentlig kvinna som öppet köper sex i ett land där sexköp är olagligt. Vart ska vi börja när vi pratar om respekt, då denna kvinna mig veterligen inte innehar någon.

Orkar egentligen inte och tror mig veta vilken typ av svar som kommer, men okejrå....köper sex??
Citera
2022-10-11, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404

Fast det vet du ju inte. Det är väl inte så jäkla omöjligt att hon gick ner mycket i vikt under let´s dance? Jag tror de allra flesta deltagare gör det mer eller mindre.
Citera
2022-10-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Orkar egentligen inte och tror mig veta vilken typ av svar som kommer, men okejrå....köper sex??

Ja om man räknar en löpsedel som skrek ut att Bianca gått på en tantrakurs= köpt sex
Man kan få allt till precis vad man vill
Citera
2022-10-11, 14:16
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Viktuppgång? Har jag missat nåt?

Nej. Jag skrev fel. Ska självklart stå viktnedgång och inte uppgång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in