2022-10-10, 00:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Alla som åkte ut på grund av Covid borde få vara med igen.

Jag såg Sandra, men inte Isabella. Vart i klippet syntes hon?

Alla som åkte ut pga Covid blev erbjudna att vara med igen, men Per tackade nej.
2022-10-10, 02:52
Medlem
Kellywomans avatar
Alltså har nu sett avsnitt 2 och blir konfunderad. Var inte varje avsnitt ca 40 min förra gången????
Nu 22 minuter hmmm
2022-10-10, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Alltså har nu sett avsnitt 2 och blir konfunderad. Var inte varje avsnitt ca 40 min förra gången????
Nu 22 minuter hmmm
Vardagar är det bara 20 minuter långa avsnitt. På söndagar är det 40 minuter.
2022-10-10, 12:04
Medlem
Merdi är nog bäst lämpad för att hänga längst. Det känns dock som att hon nästan gett upp efter att Pelle svek henne.
Valentino känns som årets Pascal.
2022-10-10, 12:16
Medlem
Vill.Ha.Den.I.2ans avatar
Jag skymtade den vidriga jätteflatan som fick kårona förra gången, om den apan är med nu med blir även denna säsong bortkastad.

Alla verkar känna till programlederskan utan någon som helst tv-vana, vem faan e det, fick intrycket att hon varit med som deltagare tidigare år.
2022-10-10, 14:04
Medlem
XtraXs avatar
Konstigt att man inte fått se hur de spenderar en endaste natt, de verkar ju inte byggt nån typ av skydd än. Sover de under bar himmel mitt på stranden, borde väl finnas sandloppor etc.
2022-10-10, 20:14
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Merdi verkar ju vara en riktigt sur och långsint jävel. Såg man även nu i gränslandet. En typisk sådan person som säkerligen kommer, att skylla på rasism i slutändan.
2022-10-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Merdi verkar ju vara en riktigt sur och långsint jävel. Såg man även nu i gränslandet. En typisk sådan person som säkerligen kommer, att skylla på rasism i slutändan.

Ja hon kommer garanterat dra rassekortet i framtiden
2022-10-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Merdi är nog bäst lämpad för att hänga längst. Det känns dock som att hon nästan gett upp efter att Pelle svek henne.
Valentino känns som årets Pascal.
Han svek väl inte henne?
Han kanske liksom jag trodde att dom skulle hänga i någon stång en bit över backen o då borde väl hon vara ett vinnande kort i en sådan tävling.
Eller åtminstone höra till den övre kvartalen i gruppen på sådana övningar.
Och någon måste ju ta matchen.
2022-10-10, 23:04
Medlem
PaaloAaltos avatar
Produktionen misslyckad eftersom alla åker vidare till gränslandet. Det blir liksom varken en överraskning eller ett ordentligt hot i tävlingarna. De borde låta vissa åka rakt ut. Alla kan inte få en 2a chans.
2022-10-11, 02:47
Medlem
Kellywomans avatar
Jaha vad synd Merdi vann över Sandra. Gillar inte henne
2022-10-11, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jaha vad synd Merdi vann över Sandra. Gillar inte henne

Sandra Cucarano skröt så mkt att hon hänger länge och förlorade med en stirrande blick

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in