2022-10-10, 20:38
Medlem
Kan de siste dagers hendelser utelukke noen hypoteser?
Vil tro det er mindre sjanse for en full familietragedie, for da snakker vi plutselig om 5-6 involverte, og det virker for voldsomt..

Og nå kan vi vel legge gone girl hypotesen vekk for godt.
Citera
2022-10-10, 20:38
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Selger hun vesker som PSS har stjålet da tro?
mulig det: https://www.klikk.no/donald/veskenapper-klarer-du-a-lose-krimgaten-2783396
Citera
2022-10-10, 20:39
Medlem
Citat:
Kanskje hun selger vesker han har kjøpt for krypto - fin måte å hvitvaske småbeløp på.
Citera
2022-10-10, 20:39
Medlem
Citat:

Det er litt snodig at akkurat et vesketyveri skulle felle han i voldtektssaken.
Tydeligvis har de en felles interesse, både med vesker og i overgrepssaken.
Citera
2022-10-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
At to personer tvang en tredje person til å overfalle AE? Hvis det var slik at overfallsmannen ble tvunget til det så burde den som overfalt AE fortelle alt til politiet.
Har du noen teori om hvem de to personene kan være?

Som du kanskje fikk med deg har jeg gjort meg opp tanker om mulig «tvang» og frivillighet i dette med tanke på personen som overfalt henne. Begge alternativ har det samme persongalleriet.
Citera
Medlem
Citat:

Sånn helt i farten gjorde jeg den koblingen da. Designervesker kan være ekstremt dyre.

Men, når dyre vesker blir stjålet, så blir det meldt til politiet, som kanskje følger med litt på nettet. Eller, kanskje eieren også gjør det.

Synes å være risikabelt, men, nå later det til at disse to er nokså risikovillige.

Men, jeg vet ikke. Det trenger ikke være sånn.
Citera
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er litt snodig at akkurat et vesketyveri skulle felle han i voldtektssaken.
Han har nok vært i skuddlinje lenge, og det var nok den saken som ga politiet grunn til å ta dna av han
Citera
2022-10-10, 20:44
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Takk! Det hadde vært interessant å vite om politiet finner en link mellom han og eventuelt noen som arbeidet på eller som var fast kunde på et av utsalgsstedene for de kontantkortene eller en link mellom han og noen som hadde tilgang på kontantkortene før de ble levert til utsalgsstedene.

Et firma som deler adresse med hans firma driver med / har drevet med postombringing.
Citera
2022-10-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Som du kanskje fikk med deg har jeg gjort meg opp tanker om mulig «tvang» og frivillighet i dette med tanke på personen som overfalt henne. Begge alternativ har det samme persongalleriet.
Takk. Jeg misforsto sikkert. Jeg trodde at du mente at 2 personer eventuelt kan ha tvunget den 3.
Jeg la til dette i forrige innlegg: Kanskje overfallsmannen hadde stor pengegjeld til GM/hjernen bak forbrytelsen og at han hadde fått alvorlige trusler mot seg?
Citera
2022-10-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Et firma som deler adresse med hans firma driver med / har drevet med postombringing.
Interessant! Hva er det firmaets navn?
Hvis en av GM skaffet kontantkortnummeret gjennom en bekjent, så kan jo politiet nøste seg frem til det.
Senast redigerad av z-z-z 2022-10-10 kl. 20:55.
Citera
2022-10-10, 20:52
Medlem
Citat:
Takk. Jeg misforsto sikkert. Jeg trodde at du mente at 2 personer eventuelt kan ha tvunget den 3.
Jeg la til dette i forrige innlegg: Kanskje overfallsmannen hadde stor pengegjeld til GM/hjernen bak forbrytelsen og at han hadde fått alvorlige trusler mot seg?

Var det at noen følte tvang i dette, så må i hvertfall personen som gikk med på dette ha lidd kvaler. Hvorfor dette valget eventuelt vet jeg lite om hvorfor personen tok. Kan ha vært for å beskytte seg selv eller andre. Kanskje begge deler.
Senast redigerad av Kokadu 2022-10-10 kl. 21:07. Anledning: Tillegg
Citera
2022-10-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen

De må i tilfelle kun ha hatt/ha pensjonister ansatt om dette skulle være av interesse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in