2022-10-10, 16:46
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Med bakgrunn i denne vanvittige interessen for MV, må jeg tillate meg å spørre: Er det MV som er siktet av påtalemyndighetene for medvirkning til drap på AEH😳🧐

Det sporet virkelig av ja.
Citera
2022-10-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Det er for de som studerer i Norge. Utenlandsstudenter må gjennom praksis som kan godkjennes her hjemme. For MV sitt tilfelle hadde hun studentLINSENS mens hun var i praksis og tok LIS ved kalnes.

Det kan godt være hun ikke har fått innvilget autorisasjon. Det bør i så fall være lett å finne ut av.

Den HPR søkesida er værtfall 100% up to date. Og det er helt sikkert at hu værtfall pr nå ikke er lege eller innehar noen godkjent autorisasjon. En kjenning av meg fikk inndratt sin autorisasjon pga kriminalitet. Vedkommende står registrert akkurat likedann som MV i registeret, med HPR nr, men ingen autorisasjon. Før personen jeg sikter til ble tatt for kriminaliteten sto det en annen tekst, godkjenning Gyldig fra... Gyldig til..
Citera
2022-10-10, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
På samme måte er jo ikke VE, GHH, TEH, MB, Hoteldirektøren, BB osv osv siktet heller.

Nei, men her er det dyneløfting og privatliv som diskuteres, nesten på nivå med Se og Hør🥴
Citera
2022-10-10, 17:01
Medlem
Citat:
Nei, men her er det dyneløfting og privatliv som diskuteres, nesten på nivå med Se og Hør🥴
Ja, vi må videre
Citera
2022-10-10, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Hele "sporet" med PSS fremstår som totalt nonsens. Siktelsen sier frem til 31.10.2018. Han kan umulig ha noe med selve forsvinningen å gjøre. Ingen info vi har sett støtter oppunder dette.

Citera
2022-10-10, 17:08
Medlem
Citat:
Med bakgrunn i denne vanvittige interessen for MV, må jeg tillate meg å spørre: Er det MV som er siktet av påtalemyndighetene for medvirkning til drap på AEH😳🧐
Greit å henge all dr****n sin på en enfant terrible.
Citera
2022-10-10, 17:14
Medlem
PSS er selvsagt veldig interessant, han er siktet for medvirkning til drap, og har lang erfaring i id-svindel, og hvem som står bak han er også interessant.
Citera
2022-10-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clausewitzse
PSS er selvsagt veldig interessant, han er siktet for medvirkning til drap, og har lang erfaring i id-svindel, og hvem som står bak han er også interessant.

Helt eni. Det er også på det rene at kona som vi diskuterer her også er dømt i en svært stygg sak. Altså å forfalske beviser for å få siktede fri fra en overfallsvoldtekt. Spessielt i seg selv, normale kjærester ville ha reagert med sinne og avsky.
Citera
2022-10-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Når hun er villig til å forfalske både dokumentasjon og bildebevis på utspekulert vis i en alvorlig straffesak for å gi sin kjæreste alibi, kan man jo lure på om han som er dømt for bedrageri har gjort noen gjengjeldelsestjenester. Fikk hun kanskje noe tilbake for dom og fengselsstraff.
Hun kan muligvis ha beskyttet ham mot noe hun trodde han ikke hadde gjort. Med andre ord naiv, trodde det beste, på bekostning av sin egen integritet. Han kan ha et skinn av å være en riktig søtnos. Har skjedd før det, i historien.
Liker ikke denne heksejakten på henne.
Citera
2022-10-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Helt eni. Det er også på det rene at kona som vi diskuterer her også er dømt i en svært stygg sak. Altså å forfalske beviser for å få siktede fri fra en overfallsvoldtekt. Spessielt i seg selv, normale kjærester ville ha reagert med sinne og avsky.
Jeg tror man kan gå ut ifra at hun var hellig overbevist om at anklagen var feil. Eller at hun trodde det dreide seg om noe annet.
Citera
2022-10-10, 17:38
Medlem
Citat:
Hvordan mener du alibiet oppfylles med disse tre siktede personene. Du skrev tidligere at saken var klar for påtale innen dette året. Du henviste da til de to siktede, men nå er saken foreløpig utvidet til tre stk. Forstår du grunnen til spekulasjonene eller er vi fremdeles dumme se og hør spekulanter. Noen bør stikke fingern i jorda og vurdere egen troverdighet før det feies for andre dører. Det tar kun et øyeblikk å rive ned troverdighet, men lang tid å bygge den opp igjen. Har th fornøden tillit til denne voldtektsmannen med dommer på rullebladet og legefrue uten lisens. Jeg har null tro på tiltale på denne siden av året. Det er høyst sannsynlig med nye siktelser og evt endringer.
Citera
2022-10-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jeg tror man kan gå ut ifra at hun var hellig overbevist om at anklagen var feil. Eller at hun trodde det dreide seg om noe annet.

Hellig overbevist... Han ble felt av DNA og videobevis. Dette var kjent da hu under ed forklarte seg falskt. Jeg tror vi kan gå ut fra det motsatte av det du mener. Hu gjorde dette med forsett. Fysj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in