2022-10-10, 03:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vilka r "ni"?

Han och generalandersson hller varandra i handen.
Citera
2022-10-10, 03:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Aha, okej!
Senast redigerad av Free12 2022-10-10 kl. 03:55.
Citera
2022-10-10, 04:35
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Bubbisen d. Om du vill kan du f hlla min hand nr vi lyfter bucklan i maj
Citera
2022-10-10, 06:54
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
S du erknner direkt att du r likadan som general...?

"1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 Guld har Frjestad, hur mnga guld har ni? S jvla bra som Frjestad det kan ni aldrig bli!" r ju lika korkat som att vara bergsker p att Arsenal vinner guld.. Bryns och Djurgrden undrar vad fan du menar med det?
Citera
2022-10-10, 07:54
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

"1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 Guld har Frjestad, hur mnga guld har ni? S jvla bra som Frjestad det kan ni aldrig bli!" r ju lika korkat som att vara bergsker p att Arsenal vinner guld.. Bryns och Djurgrden undrar vad fan du menar med det?

Nja det krvs en hel del fr att n generalens niv.

Orkade inte bli surare igr efter blvitts fads s sket i att kolla p Liverpool och det gjorde jag rtt i. Kan mycket vl bli s att Liverpool slutar lngre ner n blvitt denna ssongen. Eller att bda slutar 7-8.

Tur att man r mer van vid sdant n framgng som supporter till dessa "fotbollslag". Annars hade jag varit arg p riktigt. Nu knns det mer som en rdvinsbaj dagen efter. Brnner lite men det luktar stt
Citera
2022-10-10, 08:10
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Naw, nnu en som vill hlla hand. Det finns plats fr dig ocks vettu bubben. Puss.
Citera
2022-10-10, 09:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
S s, ta det lite lugnt nu.

Det gr riktigt bra fr AFC, men det er lngt kvar innan vi ev kan brja att snacka om titeln. Och jag menar rent objektivt att Man City forfarande r klara favoriter till att vinna titeln.

Dock s r det komiskt att se all hybrisen som rder ver Arsenals succ, och snart s har de kt slut p alternativa teorier som frklaring fr vran nuvarande framgng.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-10-10 kl. 09:47.
Citera
2022-10-10, 09:35
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Den sparar vi till i maj fr uppfljning.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Dock s r det komiskt att se all hybrisen som rder ver Arsenals succ, och snart s har de kt slut p alternativa teorier som frklaring fr vran nuvarande framgng.

Av detta inlgg konstaterar vi tv saker:

1. Ja, helt rtt att det r komiskt med Arsenalfansens hybris. Kan inte argumentera med det. Se ovan.
2. Du vet fortfarande inte vad hybris betyder. Men du skms inte fr det.
Citera
2022-10-10, 09:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Kan vara "blessing in disguise" att Trent skada sig. Nu mste dom spela ngon annan och Trent r inte alls bra just nu nd

Svrt att se det nr Gomez r andrahandsvalet p hgerback. Bttre defensivt, men inte srskilt sker i positionsspelet, frvnansvrt svag i luften och absolut inget hot framt.

Kan inte se att detta Liverpool ska ha ngot alls att hmta mot City p sndag. Det blir till att kmpa p och grisa till VM. Som skadessongen dr man fick hanka sig fram som en trebent hund.

10 matcher kvar fre VM. CL-avancemanget borde lsa sig, men man har i nuvarande form ingenting att hmta i slutspelet mer n prispengar, chans p titeln ser jag som uteslutet.

Klopp ska givetvis f chansen att reparera detta, men just nu ser det mycket mrkt ut. Salah har tappat allt, Henderson ser lite slut ut, VvD en skugga av sitt forna jag, taktiken som helhet fallerar nr man stndigt misslyckas i pressen men nd ligger hgt upp vid mittlinjen och misslyckas stlla offside.

Det kommer troligen vnda och visst fan ska detta Liverpool vara bland topplagen nr vi summerar, men rejl missrkning fr LFC i r.
Citera
2022-10-10, 09:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Den sparar vi till i maj fr uppfljning.

Av detta inlgg konstaterar vi tv saker:

1. Ja, helt rtt att det r komiskt med Arsenalfansens hybris. Kan inte argumentera med det. Se ovan.
2. Du vet fortfarande inte vad hybris betyder. Men du skms inte fr det.
Haha. Ja, det kommer ju ifrn rtt kft🤣😅

Jag njuter verkligen av att se den enormt stora avundsjukan som du (och mnga andra) nu visar mot Arsenal😊

COYG !!
Citera
2022-10-10, 10:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Jag njuter verkligen av att se den enormt stora avundsjukan som du (och mnga andra) nu visar mot Arsenal😊

COYG !!

Den r, precis som mycket annat, endast i ditt huvud.

Du vet, det huvud dr "hybris" har en betydelse, och det i verkliga vrlden betyder ngot helt annat.

Men, humour me: Vad betyder "hybris"? Kan du frklara?
Citera
2022-10-10, 10:30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

COYG !!

Tror inte att fler ogillar Arsenal n Manchester U och C, Liverpool eller Chelsea hr. Det r nog ungefr lika fr alla gamla lag som ngon gng dominerat ligan de senaste 20 ren.
Fr mig handlar mitt nuvarande ogillande av Arsenal enbart om dig, ditt upptrdande och hjrndda stt att argumentera gr att jag vill att det gr dligt fr ditt lag/dig.

Hybris betyder allts storhetsvansinne, varfr skulle andra lags fans f storhetsvansinne av ditt lags framgngar? Det r helt obegripligt.
Hybris r att vara 130% sker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in