2022-10-09, 17:44
Medlem
Mens forumet er opptatt av den nye utviklingen og siktede i saken, forsøker forumets troll å avspore hele diskusjonen på nytt med å reposte en haug med flere år gamle innlegg om fiskere, telelinser og annen utdatert informasjon, fullstendig uten relevans for det aktuelle temaet.
Citera
2022-10-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Å fikse på cvn er en ting, men å fake seg til en gyldig autorisasjon som lege i Norge er umulig. Hvis noen vet hennes fødselsdato og fødselsår, så er hennes autorisasjon som lege søkbar her: https://register.helsedirektoratet.no/Hpr

Fant henne! Det står «ingen autorisasjon» på henne. Altså ingen jobb på Kalnes.
Citera
2022-10-09, 17:47
Medlem
ser at "kjendisen" Mayoo Indiran som også har sittet i fengsel for nark osv har "liket" et innlegg med et bilde som omhandler PSS og kona.
Citera
2022-10-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa

Da er hu enten fratatt autorisasjonen, eller aldri hatt den. For dette registeret er 100%. Når jeg søker opp sykepleiere og leger fra mitt distrikt så kommer alle opp med grønt og HPR nr kommer frem. Dette registeret lyver ikke. Så hu bløffer på facebooken sin da..
Citera
2022-10-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Mens forumet er opptatt av den nye utviklingen og siktede i saken, forsøker forumets troll å avspore hele diskusjonen på nytt med å reposte en haug med flere år gamle innlegg om fiskere, telelinser og annen utdatert informasjon, fullstendig uten relevans for det aktuelle temaet.
Jeg glemte å legge til i innlegget at dere som ikke mener at fiskere, Ås-sporet og Futurummennene er relevant for saken kan SCROLLE forbi innlegget.
Jeg er ikke et troll.
Citera
2022-10-09, 17:50
Medlem
kanskje PSS som har dokumentforfalsket legevitnemålet hennes, kjøpt på dark web? lol
Citera
2022-10-09, 17:55
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvilken nasjonalitet har den nye siktede og hvilke språk snakker han?

Norsk statsborgerskap, tamilsk opphav. Snakkervel norsk og tamil da, tenker jeg.

Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa

Hvor fant du det? "Ingen autorisasjon"?

Hun har ført opp "Nevrologisk avdeling, sykehuset i Østfold" som yrke på facebookprofilen.
Citera
2022-10-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clausewitzse
ser at "kjendisen" Mayoo Indiran som også har sittet i fengsel for nark osv har "liket" et innlegg med et bilde som omhandler PSS og kona.

Ja, de er FB - venner og tilhører begge tamilmiljøet. Er ikke begge fra Romsås?
Senast redigerad av Alsagio 2022-10-09 kl. 17:58.
Citera
2022-10-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Da er hu enten fratatt autorisasjonen, eller aldri hatt den. For dette registeret er 100%. Når jeg søker opp sykepleiere og leger fra mitt distrikt så kommer alle opp med grønt og HPR nr kommer frem. Dette registeret lyver ikke. Så hu bløffer på facebooken sin da..
Spørsmålet er om hun noensinne har hatt den. Derfor hun opprettet et enkeltmannsforetak for å jobbe i Harstad.
Citera
2022-10-09, 17:56
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clausewitzse
kanskje PSS som har dokumentforfalsket legevitnemålet hennes, kjøpt på dark web? lol

ikke fullstendig utenkelig. Heller ikke den første falske legen her i landet, ref. skandalene på Sørlandet.
Citera
2022-10-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Norsk statsborgerskap, tamilsk opphav. Snakkervel norsk og tamil da, tenker jeg.

Hvor fant du det? "Ingen autorisasjon"?

Hun har ført opp "Nevrologisk avdeling, sykehuset i Østfold" som yrke på facebookprofilen.
Jeg fant det på helseregisteret som Ronsagel delte. Søk på 10.02.1990.
Citera
2022-10-09, 17:58
Medlem
wow, denne saken tar av på en måte, og ennå er vi ikke kommet til bakmennene.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in