Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-09-28, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jo, och Resmark hintade om att de hade gjort mer än att bara sova.

En återkomst då
Ser deltagarna, kan nästan lista ut vilka som skickas ut snabbt med svansen mellan benen.
2022-09-28, 18:21
Medlem
Eftersom säsongen ska pågå in i 2023 så tror jag att serien gör uppehåll under fotbolls-VM.
2022-09-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Jag hoppas att Petra pratar med liknande retorik och pondus som Anders.

Det tror jag att hon kommer göra, hon är ju ingen mes direkt.
2022-09-28, 20:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Eftersom säsongen ska pågå in i 2023 så tror jag att serien gör uppehåll under fotbolls-VM.
Varför visas idiotsäsongen så tätt inpå 2022! säsong, det var ju förfan i våras det visades senast

Skyll inte på fotbolls VM, det kommer inte pågå våren 2023
2022-10-03, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Skyll inte på fotbolls VM, det kommer inte pågå våren 2023
Det vet jag.

Petra:
"På första lappen står det... Ny säsong!"
2022-10-03, 19:34
Medlem
Jag undrar om vi kommer få se några nakenscener. Isabella och några andra var öppet besvikna över att produktionen inte tog med något av deras nakna ögonblick i våras.
2022-10-04, 17:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det vet jag.

Petra:
"På första lappen står det... Ny säsong!"
Faktum är att jag tror att du har rätt, man är så otålig att få visa upp denna Amazon att man inte kan hålla sig
2022-10-05, 16:57
Medlem
Är det bara jag som tycker att de som vinner Robinson är de mest 'normala' personerna i Robinson?
2022-10-05, 20:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Faktum är att jag tror att du har rätt, man är så otålig att få visa upp denna Amazon att man inte kan hålla sig
med andra ord, man vill statuera exempel om att våldtäktsmän som Arge Snickaren ska kunna glömmas så fort som möjligt, vilket göres genom en riktig! säsong visat samma år
2022-10-05, 21:01
Medlem
Hur borstar de tänderna då?
2022-10-07, 11:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Hur borstar de tänderna då?

Troligtvis borstar de inte sina tänder. Kanske de använder stickor/strån från grönska som de kan gnugga lite på tänderna med? En del har väl tandborste/tandtråd som Personlig sak fast dessa saker får de väl inte samtidigt som de blir satta på stränderna utan lite längre fram in i programmet?! Förmodligen så ser produktionen till att de inte får ha med sig alltför bra saker in som Personliga saker och som kan underlätta tillvaron heller.

Om jag har förstått deltagarnas tidigare kommentarer så får de plocka med sig några Personliga saker MEN produktionen väljer ut endast EN av dessa och ger deltagarna den de har valt!

Själv skulle jag t ex ha valt några av nedanstående saker för överlevnaden och komfort:

*Fodrat regnställ/-overall (bra vid regniga och kyliga dagar/nätter)
*Ett multiverktyg för camping/utevistelse (dessa är superbra med finns dock inte med ngt tändstål)
*Öronproppar/eller bra hörselkåpor (för att slippa allt gnäll/tjat och för att kunna få sova)
*Nagelsax med pincett (att kunna ta bort stickor med etc)

Tändstål får man tydligen inte ha med som Personlig sak.

- - -

OM jag hade varit deltagare i Robinson så är jag övertygad om att jag inte hade fått ut min Personliga sak under hela vistelsetiden
2022-10-09, 11:04
Medlem
Christina Nordback - jobbar som skådespelare och programledare?
I vilka filmer och program då

https://www.hant.se/noje/christinas-nya-karleksbesked-efter-robinson-2022/8362581
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/onL3GB/christina-nordback-gor-comeback-i-robinson
Senast redigerad av privata 2022-10-09 kl. 11:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in