2022-10-07, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Va gör han idag! Inga uppdateringar osv på sociala medier.

https://nyheter24.se/noje/1069202-pontus-rasmusson-hanas-for-sketchen-varre-an-sexanspelningarna

Detta är väl det senaste, en artikel om hans stölder av sketcher. Och en ny bild där han ser ledsen ut, och har odlat lite fjun och bytt frisyr. Är det för att försöka gömma sig, när han går utomhus, genom en ny look?

Jag har aldrig brytt mig om kändisar, You-Tubers och s.k. influencers. Men denna kille har verkligen dragit till sig uppmärksamheten. På TikTok ser man hur han kråmar sig framför sin telefon, och försöker att se sexig ut. Han är extremt mager, och något som skulle antyda fysisk sexighet lyser med sin frånvaro.

Han hade även skrivit; "Disney, ring mig!" Tala om storhetsvansinne! Nu har den självutnämnda platsen på piedestalen sparkats undan, och det är slut med detta narcissistiska beteende.
Senast redigerad av Akasha1000 2022-10-07 kl. 12:30.
Citera
2022-10-07, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
https://nyheter24.se/noje/1069202-pontus-rasmusson-hanas-for-sketchen-varre-an-sexanspelningarna

Detta är väl det senaste, en artikel om hans stölder av sketcher. Och en ny bild där han ser ledsen ut, och har odlat lite fjun och bytt frisyr. Är det för att försöka gömma sig, när han går utomhus, genom en ny look?

Jag har aldrig brytt mig om kändisar, You-Tubers och s.k. influencers. Men denna kille har verkligen dragit till sig uppmärksamheten. På TikTok ser man hur han kråmar sig framför sin telefon, och försöker att se sexig ut. Han är extremt mager, och något som skulle antyda sexighet lyser med sin frånvaro.

Han hade även skrivit; "Disney, ring mig."

Hahah såg också de angående Disney ring mig. Sjukt pinsamt.

Helsike va han saknar kändisskapet och pengarna. Frågan e om han någonsin kmr på fötter igen. Han ska tydligen vara ambitiös och duktig i skolan så han bör kunna ta en utbildning men frågan är om han klarar att ha ett vabligt jobb
Citera
2022-10-07, 12:58
Medlem
Vid en arbetsintervju skulle han väl köra med sin vanliga presentation; "Välkänd YouTuber och professionell popsångare." Och vilken sketch var den bästa? "Jag älskar att äta en bajskorv". Och hans pappa säger lite lamt; "Jamen det där kan du väl inte äta?" Typisk humor för 2-3 års åldern. Men det lär i alla fall inte vara stulet ... Och efter en bakgrundskontroll så åker han väl ut med huvudet före.
Senast redigerad av Akasha1000 2022-10-07 kl. 13:01.
Citera
2022-10-07, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Va gör han idag! Inga uppdateringar osv på sociala medier.

Jodå! Pontus har idag lagt upp på Instagram att han kommer ha en stor Q&A på snapchat så han vill att folk skickar in frågor.

Undrar dock när uttalandet från hans mamma kommer, var 2 veckor sedan hon sa att hon skulle "tala ut"
Senast redigerad av bamse231 2022-10-07 kl. 15:17.
Citera
2022-10-08, 14:33
Medlem
Någon som är registrerad på Snapchat, och vet hur han beter sig där? Trots allt som har hänt, så tror han att han här kan fortsätta sin "karriär" som han själv kallar det. Ska han fortsätta att lura andra genom att ta betalt om de kontaktar honom? Eller har barn och ungdomar äntligen förstått, och håller sig undan? Och väntar han fortfarande på att Disney ska kontakta honom?
Senast redigerad av Akasha1000 2022-10-08 kl. 14:36.
Citera
2022-10-08, 16:35
Medlem
Nu är han igång på Snapchat och kör på som vanligt. Ska det bli samma historia?
Citera
2022-10-08, 16:56
Medlem
vad har han gjort med ena ögonbrynet (((
Citera
2022-10-08, 18:35
Medlem
Killen säger att han har skägg? Ser ni något?

Ser mer ut som limmat punghår… Eller?!

Men jävligt söt är han ändå.
Citera
2022-10-08, 18:38
Medlem
Nu gråter han ut i aftonblaskan https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WRjMxk/pontus-rasmusson-slar-ifran-sig-efter-att-youtube-stangt-ner-hans-konton
Senast redigerad av jimmytheone 2022-10-08 kl. 18:41.
Citera
2022-10-08, 18:43
Medlem
jesussugers avatar
Läste nyheten om han på aftonbladet nyss
Han hade sökt 2 vanliga jobb men fått nobben och säger sen att han inte kan få ett vanligt jobb efter 2 avslag
Citera
2022-10-08, 18:44
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Nu gråter han ut i aftonblaskan https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WRjMxk/pontus-rasmusson-slar-ifran-sig-efter-att-youtube-stangt-ner-hans-konton

🤣🤣🤣🤣🤣

Citat:
Han avslöjar också att han sökt två ”vanliga” jobb, dels som städare och dels på en hamburgarkedja, efter att kontona stängts ner, men att han har fått nej på båda ansökningarna.

– Det fick mig att inse att jag aldrig kan ha ett vanligt jobb, tyvärr. För det jag har offrat för Youtube och allt jag lagt upp där har gjort att jag inte kan ha ett normal, vanligt jobb, säger han.
Citera
2022-10-08, 19:02
Medlem
Telepatisks avatar
Fan vad han ljuger för att folk ska tycka synd om honom, riktig psykopat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in