2022-10-06, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Om han inte var helt sönderknarkad tror jag säkert han hade kunnat få snygga kvinnor

Och om han inte var som en 12-åring i skallen
Citera
2022-10-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Och om han inte var som en 12-åring i skallen

Samma sak bre
Citera
2022-10-06, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
Verkar som det är Alex som drar in pengarna dock. Tror knappast Alva vill bo där efter att han festar och doppat snoppen i en annan brud. Dessutom i sängen hon köpte och byggde ihop alldeles själv för dem två. Till och med soffan köpte hon och satte ihop själv, och där ligger nu Alex och hans nya brud och myser
När du skriver på det sättet, så fäller man nästan en tår
Citera
2022-10-06, 16:13
Medlem
Är det bara min kommentar som Alva raderat från sin video på YT? Jag ifrågasatte varför hon valde att inte kommentera Alex vidriga sågning av henne.

Alex har iaf låtit alla negativa saker stå kvar. Det borde hon också, så att det inte bara blir helt onyanserat av alla ja- sägare.
Citera
2022-10-06, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Är det bara min kommentar som Alva raderat från sin video på YT? Jag ifrågasatte varför hon valde att inte kommentera Alex vidriga sågning av henne.

Alex har iaf låtit alla negativa saker stå kvar. Det borde hon också, så att det inte bara blir helt onyanserat av alla ja- sägare.

Alva har jobbat väldigt flitigt med radera negativa kommentarer från alla deras sociala medier under nästan 2 års tid, tror knappast att hon kommer sluta med det nu. Hon har raderat väldigt mycket även från denna video.
Citera
2022-10-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Alva har jobbat väldigt flitigt med radera negativa kommentarer från alla deras sociala medier under nästan 2 års tid, tror knappast att hon kommer sluta med det nu. Hon har raderat väldigt mycket även från denna video.

Jaha, hon är en sån alltså?
Citera
2022-10-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Om han inte var helt sönderknarkad tror jag säkert han hade kunnat få snygga kvinnor

Håller med
Citera
2022-10-06, 18:08
Medlem
gronagubbens avatar
Nu när Alex har ide-torka tycker jag att det är vår plikt här på flasback att ge han lite ideer.

Vad sägs om

1) Hur man snortar kokain med örat (feat ken ring)

2) Hur man inte ska använda autotune ( feat Don v)

3) Hur man bryter mot alla islams regler på 3 timmar ( feat tati ali khan)

4) hur man äter benzo direkt från smugglarens röv (passande clickbait titel "from ass to mouth")

5) Hur man hittar en gravt alkoholiserad tonårs-flickvän med päronformad kropp (feat nicole)

6) hur man kissar på sin familj och påstår att det är julklappar(feat jaffarbyn)

7) hur man bli hemlös och inkomstlös ( feat Leila K)

8) Hur man lurar barn med adhd på deras ritalin (feat Pontus Rasmusson)

9) hur man misshandla kvinnor utan att lämna märken( feat Adel)

10) hur man snortar en semla (feat olof k)

Citera
2022-10-06, 19:19
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Nya bruden Nicole.

https://anonymfile.com/g2j1/wack.png

Vad ska man säga? Känns som en Alva 2.0. Tatueringar, otrimmad och läppar.
Haha hur fan såg hon ut i ansiktet? det där är en äkta cumcreep
Citera
2022-10-06, 19:20
Medlem
https://anonymfile.com/5yO9/images-2.jpeg

På vilket sätt är hon päronformad eller stor? Ni kollar med arslet istället för ögonen va 😂
Citera
2022-10-06, 20:38
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Nu när Alex har ide-torka tycker jag att det är vår plikt här på flasback att ge han lite ideer.

Vad sägs om

1) Hur man snortar kokain med örat (feat ken ring)

2) Hur man inte ska använda autotune ( feat Don v)

3) Hur man bryter mot alla islams regler på 3 timmar ( feat tati ali khan)

4) hur man äter benzo direkt från smugglarens röv (passande clickbait titel "from ass to mouth")

5) Hur man hittar en gravt alkoholiserad tonårs-flickvän med päronformad kropp (feat nicole)

6) hur man kissar på sin familj och påstår att det är julklappar(feat jaffarbyn)

7) hur man bli hemlös och inkomstlös ( feat Leila K)

8) Hur man lurar barn med adhd på deras ritalin (feat Pontus Rasmusson)

9) hur man misshandla kvinnor utan att lämna märken( feat Adel)

10) hur man snortar en semla (feat olof k)

Bra ide lägger till några förslag

11. Flöddermukbang - moffa 20.000 kalorier while on benzo (feat sampe)

12. Hur man dumpar en tjej på fulaste sättet (feat ben mitkus)

13. Hur man snackar osammanhängande jävla blaja helt bäng (feat valfri talesperson ifrån miljöpartiet)

14. Hur man får flest analkramper på 3 minuter (feat pernilla wahlgren)

15. Hur man gör en youtubekarriär och sen sabbar den totalt inom 1 år .. (feat sig själv)
Citera
2022-10-06, 21:40
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
https://anonymfile.com/5yO9/images-2.jpeg

På vilket sätt är hon päronformad eller stor? Ni kollar med arslet istället för ögonen va 😂

Helt ok kropp så sett, men dessa jävla fläskläppar dagens brudar ska köra med är abnormt osexigt. Sedan ser hon ut som en typisk problemmagnet.
Och en sådan brud, som män med något innanför pannbenet, gör bäst i att hålla sig undan. Alva är för övrigt av samma kaliber - och hennes nästa pojkvän kommer också (om det inte blir Alex igen) vara ett lowlife.
Senast redigerad av PeterJihadi 2022-10-06 kl. 21:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in