2022-10-06, 17:15
Medlem
CharlieHallstroms avatar
Var går gränsen för sex?

Räknas det om man hånglat upp och tagit en kollega på brösten?
Citera
2022-10-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Och flera anställda fyllde glatt i listan.

Ja herre jävlar
// Jag skulle glatt skrivit på listan samt lagt till jag har varit med alla damer på kontoret och ute i verksamheten samt talat berättat att jag spred galopperande ebola till alla damer så har du fått en knuda bollen bör du söka per omgående .frågor på det. För övrigt har jag legat med miss Huddinge centrum 1972.
Sicke dåre till chef är min åsikt.sök hjälp!!! & !!!!
Citera
2022-10-06, 17:18
Medlem
Svavelbryggas avatar
Fan varför hamnar jag aldrig på arbetsplatser där folk har sex med varandra?
Citera
2022-10-06, 17:23
Medlem
qups avatar
Vilken obehaglig chef! Men man har ju träffat en och annan pondusbefriad idiotjävel i relativ maktposition som försöker döva sitt mindervärdeskomplex genom pubertal hjärndödhet.

Är han skåning?
Citera
2022-10-06, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Hahaha! Låter som en underbar arbetsplats med högt i tak! Detta är ju onekeligen ett fall där medierna gör en höna av en fjäder. Med tanke på att personalen medverkade i att fylla i listan så låter det ju snarare som en rolig grej än en pervers chef (även fast inte det ena utesluter det andra).
En rolig grej? Det hör till social fingertoppskänsla att inte skita där man äter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga

Haha gäller ju o välja rätt branch för detta.

Inom mitt första yrke som flyttgubbe så är jag glad att det ej var några sex fester då de flesta kan räkna ut hur många kvinnor som är inom det yrket 😂😁
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Så kan man också se det. Jag skulle snarare uppskatta listan så att man enkelt vet vilka man kan gå till när kuken ska ha sitt så att säga
// Den kommer säkerligen användas av chefen för utpressning syfte vid löneförhandling uppsägningar typ gå med på detta vilkor eller få ett brev hem till make eller maka men då vände jag bara på steken och löpte amok dunder & snus och danska skallar .
Eller så lägger man bara lite cola i chefens låda och ringer berörd myndighet.
Citera
2022-10-06, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nullheap
Fast det är inte fel att det kan leda till problematiska situationer som kan påverka andra kollegor.
Doppa inte pennan i firmans bläck.
Citera
2022-10-06, 17:39
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Haha gäller ju o välja rätt branch för detta.

Inom mitt första yrke som flyttgubbe så är jag glad att det ej var några sex fester då de flesta kan räkna ut hur många kvinnor som är inom det yrket 😂😁

Jag jobbar i vården så typ 90 procent är kvinnor men det närmaste jag kommit nåt är när en tjej sa "varför tar du mig på tuttarna när det komner nån" till en annan tjej hon viskade med. Troligen vänskapligt.
Citera
2022-10-06, 17:40
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Håller med! Det finns inget sex på min arbetsplats. Inga partnerbyten eller kollegiebyten. Det osar absolut noll sex på min arbetsplats.

Min arbetsplats kan inte vara hälften så torr som ”Ronneby kommun”.

Eller är det en massa swingeraktiviteter på mitt jobb? Men jag har inte blivit inbjuden? Förmodligen är det så.

Nu ska jag sätta upp lite kameror på jobbet och kolla vad de håller på med när jag gått hem!

Och köpa ett kollegieblock och utfråga alla om vem som haft sex med vem och få det nedpräntat i mitt kollegieblock.
Senast redigerad av TyrgilScramasax 2022-10-06 kl. 17:52.
Citera
2022-10-06, 17:42
Medlem
ziggarillens avatar
Undrar om han själv ingick i statistiken? Förmodar att karln är centerpartist.
Citera
2022-10-06, 17:48
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
vilket jävla namn. vad är en jad? hur brant kan en jad bli?
En jad brukar vara rätt brant.

Känner faktiskt en som bröt benet efter att tappat fotfästet på en jad och tumlade ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in