Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Jeg tror fortsatt på denne teorien. Særlig siden Michael Winger så på saken før dette ble skrevet på forumet og la ut på nettet blant annet at han trodde AEH hadde funnet ut av noe som hun ville gå videre med, og at "noen" var veldig sinte på henne for dette.
Når jeg leste denne teorien på forumet her ble jeg overbevist om at denne saken kommer ALDRI til å bli løst. Har ikke giddet å følge med i etterforskningen en gang etter det, for de kommer jo bare til å gå i ring og finne blindveier til evig tid.
At opptil flere var sinte på henne er ikke direkte vanskelig å «spå». Hun ble kvalt i sitt eget hjem på toalettrommet, slept ut i egen avføring og lempet av ett eller annet sted. Hvorfor noen fant det å være eneste mulig løsning på problemet, henne, kan selvfølgelig skyldes at hun visste noe en to, tre stykker fryktet skulle komme ut. Ville passet bra med at flere stiller villig opp på «jobb» det.
Det kan også være at hun hadde gjort noe som igjen fikk noen, da TH, til å tenne på alle plugga. Og med det bestemte seg for at nå er det nok og startet planleggingen av et drap på henne.
Politiet har stor tro på et motiv hvor hun nå ønsket å skille seg og at TH risikerte at halve innholdet i pengebingen fikk ny eier. Da basert på en utroskapshistorie flere tiår tilbake i tid.
TH sier at politiet her har konstruert et mulig motiv. Og at det ikke ligger noe sånt bak drapet på henne.
TH vet vi ikke er redd for kjøre en hvit en.
At politiet løper i ring og har gjort det lenge hersker det ingen tvil om. Noen har trolig konstruert dette «hamsterhjulet» de løper rundt i og vurdert det til at de helt mangler evnen til å hoppe av.