Citat:
Ursprungligen postat av
Beanbag2k19
Köp frön från någon seedbank som har för tropiskt klimat! Kör blue berries från high supplyes! Bästa 12/12 genetiken jag har rökt
Thaiweed suger!
Thaiweed suger det kan jag hålla med om men om man inte röker kopiösa mängder så kan det vara trevligt med lite thai weed. Problemet med thai weed är också att när man köper det på gatan så har dom inte torkat det ordentligt och det smakar hö. Ibland tar dom ju också in det från Burma och då kommer den i ”bricks” och smakar verkligen hö från stallet.
En sak som den där thai weed slår allt i är att den trivs som fisken i vattnet under Thailändska förhållanden. Kolla bara på hans bilder och titta på budsen. Dom är öppna så utav helvete och inte tighta. Det är inte ofta man ser sånna där öppna buds vilket är typiskt för sativa sorter från tropiska zoner. Jag har i varje fall aldrig sett sånna där öppna buds live. Den där sorten kan inte stava till mögel. Det kan ösregna på den hur mycket som helst och vara en luftfuktighet på 95% och inget händer med den. Om man skulle få upp trikomproduktionen i en sån där blomma och bibehålla den öppna strukturen så har man en strain som slår allt i alla avseenden.