2022-10-05, 00:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Nej det kan han inte för vi andra är ju arbetslösa knarkare
Ytterst tveksamt att flera experter skulle tycka att Arsenal har bättre försvar än City och att Arsenals fyra i bak skulle ta plats i en City/Arsenal elva.
Citera
2022-10-05, 00:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kanske en överdrivning. Men poänget är att det är rätt många sk experter som har noterat just detta.
Du har nämnt två och det är rätt få faktiskt. Kan du bara länka där Rio och Harry säger det?
Citera
2022-10-05, 00:51
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ytterst tveksamt att flera experter skulle tycka att Arsenal har bättre försvar än City och att Arsenals fyra i bak skulle ta plats i en City/Arsenal elva.

Ja, jag såg ju matchen mellan City och United.. Aj, aj.. United har långt kvar till Citys nivå. Samma United slog Arsenal nån vecka tidigare.
Citera
2022-10-05, 00:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du har nämnt två och det är rätt få faktiskt. Kan du bara länka där Rio och Harry säger det?
Det var under en sändning på Sky för några veckor sen.
Citat:
Ja, jag såg ju matchen mellan City och United.. Aj, aj.. United har långt kvar till Citys nivå. Samma United slog Arsenal nån vecka tidigare.
Solskjaer hade + statistik vs Guardiola, menar du at Ole är en bättre manager än vad Pep är?

_ _ _

Well, well. Nu är det natten för min del.
Citera
2022-10-05, 00:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Respekt att du kan erkänna det! Fattar inte varför man ska ljuga om hur bra sitt egna lag är.
Vad kan United göra för att komma tillbaka? Känns som att ingenting funkar och att spelarna blir 10ggr sämre när dom signar (raka motsatsen när Fergie signa nån).

Varane, DiMaria,Casemiro var världsklass när Real sålde dom..
Citera
2022-10-05, 00:56
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:

Solskjaer hade + statistik vs Guardiola, menar du at Ole är en bättre manager än vad Pep är?

_ _ _

Vad yrar du nu om? Tagit lugnande?
Citera
2022-10-05, 00:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Har inget emot varken Chelsea, Arsenal eller Tottenham men det verkar finnas tre idioter här som råkar representera just dom.

Ojj grattis! Hur gick det senast då?

Du som dök upp här och börja svinga mot alla dock. Så innan du kallar andra idioter borde du kolla dig själv i spegeln.
Citera
2022-10-05, 00:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:

_ _ _

Okej, så du hittade bara på att "experter" backade dig? Känns ju lite onödigt? Försök vara ödmjuk istället! Var glad över det faktumet att Arsenal spela CL nästa år igen.
Citera
2022-10-05, 01:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du som dök upp här och börja svinga mot alla dock. Så innan du kallar andra idioter borde du kolla dig själv i spegeln.
Svinga mot alla ? Du som direkt flög på mig och skrev massa skit om generalen och att sen säger i nästa andetag att Tottenham minsann kommer ta andra platsen!
Citera
2022-10-05, 01:25
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Respekt att du kan erkänna det! Fattar inte varför man ska ljuga om hur bra sitt egna lag är.
Vad kan United göra för att komma tillbaka? Känns som att ingenting funkar och att spelarna blir 10ggr sämre när dom signar (raka motsatsen när Fergie signa nån).

Varane, DiMaria,Casemiro var världsklass när Real sålde dom..

Första tanken. Låt Ter Hag fullfölja uppdraget och sätta sin prägel på, ej stressa till framgångar utan trimma laget samt sälja de som ej behövs. Först och främst, ut med Glazers.
Citera
2022-10-05, 01:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Första tanken. Låt Ter Hag fullfölja uppdraget och sätta sin prägel på, ej stressa till framgångar utan trimma laget samt sälja de som ej behövs. Först och främst, ut med Glazers.
Lite framgång krävs väl iaf? Tex CL plats är ju nästan ett måste snart för att kunna locka till sig stora namn. Tror att Mourinho hade kunnat tagit tillbaka er till första platsen om han fått mer tid på sig.
Ägarna är väl ganska ovilliga att sälja hur hatade dom än är?
Citera
2022-10-05, 01:38
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Lite framgång krävs väl iaf? Tex CL plats är ju nästan ett måste snart för att kunna locka till sig stora namn. Tror att Mourinho hade kunnat tagit tillbaka er till första platsen om han fått mer tid på sig.
Ägarna är väl ganska ovilliga att sälja hur hatade dom än är?

Sådana är judarna, dom bryr sig inte.

Mourinhos fotboll passade inte i The United way, glad anfallsfotboll. Signerat av Busbies och sedan Sir Alex.

United har rätt många spelare som dom borde behöva bli av med och istället skaffa såna som ger allt för klubben.

De som enligt mig ligger risigt till är:

Lindelöf, Maguire, Rashford, Martial, Jones, Bailly, Telles, Wan-Bissaka, Tuanzebe, Ronaldo, sen är det stort frågetecken på Greenwood.

Mot vad andra tycker så ser jag mcfred som dugliga backups i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in