[quote=CanisMinor|81880294]Loser eller looser fungerar båda.
I övrigt håller jag med dig. "Hemvärnaren" har försvarat den ryska militären sedan tidigt.
Minns hur han satt och kved att bilder och videofilmer var från tv-spel trots total förnedring när ryssarna skulle korsa en flod upprepande gånger.
Trots att man överbevisade honom stod han på sig.
Nej, De fungerar verkligen inte de "båda". Nu är det ju så att engelska är mitt modersmål, så jag vet inte om du misstagit någon slang i Brooklyn för att vara gällande

. Men nej, En loser är någon som har förlorat något eller helt enkelt är värdelös. Om denna skulle vara "looser" däremot, så skulle du i UK see det som att han/hon är relaxed, cool (hemskt ord) eller helt enkelt bara har fötterna på jorden. Men då sägs det inte på samma sätt. Looser härrör från loose ie loosen up

Nog om detta!
Ja, herr Solglaöga har uppenbarligen ingen skam i kroppen, så att han gång på gång ljuger hej vilt och utan substans bekommer honom ej. Däremot är ju alla här i tråden högst medvetna om vilken tragisk stackars fanatiker han är. Dessa varelser är annars väldigt svårt att stöta på i vardagen, förutsatt att man inte arbetar på St Görans eller en djurpark. Men, en sak kan vi ju alla vara överrens om och det är att herr solglasöga INTE kommer vara den som löser konflikten I Ukraina, och ännu mindre kommer han bli konsult år ryska armen. Den svenska fick han sparken ifrån....hemvärnet då