2022-10-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Sanningen kommer alltid fram. Här på löven. 👏🤣. https://postimg.cc/Jsy6wz5Y

Fast den gör ju inte det..
Det som är så ledsamt.
Citera
2022-10-04, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Fast den gör ju inte det..
Det som är så ledsamt.
Alla har inte genomskådat henne. Men väldigt många. Tror att till slut så måste väl alla hennes lögner gått så många varv att det blir stopp på karusellen.
Citera
2022-10-04, 20:40
Medlem
Citat:
Alla har inte genomskådat henne. Men väldigt många. Tror att till slut så måste väl alla hennes lögner gått så många varv att det blir stopp på karusellen.

Jag hör vad du säger, men jag förstår ändå inte.

Hur kan man när man söker en privat pt, inte kolla upp allt? Inkl Flashback.

Som kanske inte alltid är en tillfällig källa.. Men ändå värd att kolla upp.
Citera
2022-10-04, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Jag hör vad du säger, men jag förstår ändå inte.

Hur kan man när man söker en privat pt, inte kolla upp allt? Inkl Flashback.

Som kanske inte alltid är en tillfällig källa.. Men ändå värd att kolla upp.
Håller med dig. Men hon har ju inga klinkers så viss koll måste väl klienter ha gjort. Får hon någon gång en klient så är det inte Mys förtjänst utan grannfrun- stödfruns vänninor kanske. Men får dom betala så försvinner dom också.
Citera
2022-10-05, 06:33
Medlem
Citat:
Tydligen är Susanne Lindén, utbildad terapeut, Mys kompis om man tolkar ex bilderna från DrAlbans 65-årsfest. Två lika kändiskåta musikerfruar....😁. Susanne jobbar med Ulrika Davidsson och om ni läser länken så fattar man inte hur Susanne kan trycka gilla på Mys lögner. Är det av snällhet?

https://ulrikadavidsson.se/
Citera
2022-10-05, 08:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Tydligen är Susanne Lindén, utbildad terapeut, Mys kompis om man tolkar ex bilderna från DrAlbans 65-årsfest. Två lika kändiskåta musikerfruar....😁. Susanne jobbar med Ulrika Davidsson och om ni läser länken så fattar man inte hur Susanne kan trycka gilla på Mys lögner. Är det av snällhet?

https://ulrikadavidsson.se/
Ja, detta tål att tänkas på. Men en väldigt bra information, tack. Känner mig besviken på mänskligheten, just nu. Gör folk inget av ärlighet nu för tiden tro? Kan ju inte vara annat än av snällhet, eller dumsnällhet. Hon kanske inte satt sig in i Mys bedrägliga beteende? Eller är hon också en luring? Den bekantskapskretsen runt Alban ger jag inte mycket för.
Citera
2022-10-05, 12:30
Medlem
TPLs avatar
Från bloggen 3/10
Citat:
Hej på er! Igårkväll kom vi hem till Täby igen. kom hem runt 23:00 tiden, så imorse när klockan ringde så var det tufft att väcka Ludvig 😂 Men mysigt! Nu finns det både mottagning och internet . Ni ska få ta del av fler bilder ifrån Åre och helgen🍁🥰 Men idag, nu ikväll så kilar jag bara in en snabbis. För ikväll jag ska mysa med familjen och lägga mig tidigt. Jag ordagrant kastades in i vardagen. Raka vägen till PT studion. Egenträning följt av PT klient. sen raka vägen till läkaren. Vi skulle gå igenom alla det olika provsvar ifrån senaste undersökning ( innan gyn). Men det tog lite längre tid än vad jag trott. Jag fick komplettera med nya scanning. Samt invänta en remiss till Danderyd. Nog om det. Jag är både och stark 💪🏻 Även om jag är under ”bevakning” just nu. Det känns tryggt!
VI kom hem till Täby... Hon och hundarna? Eller var det en slump att en av alla deltagarna också var från Täby? (jo, jag vet att det var grannen som tvingades följa med som utfyllnad...)
Jag har aldrig, hur sjuk jag än varit, behövt sitta ner med nån läkare för att gå igenom provsvar. 🤔 Jag har fått brev eller telefonsamtal eller fått vänta till nästa återbesök.
Ny (läs gammal) bild på magnetkameran.
"Jag är både och stark 💪"
🤔
"För ikväll jag ska mysa med familjen och lägga mig tidigt." - det skrev hon efter klockan 21. Inga läxor? Lägga sig tidigt och ändå hinna med att mysa med familjen?
Citat:
Jag möttes av tre bakandes killar. Helt underbart!!! Jag är så tacksam över att han har fått de vänner som han har ❤️
Varför håller dom till på det superkänsliga bordet när köket står tomt och oanvänt?
Citat:
Två små systrar…. Lillan växer ❤️ 🐾 Hörs imorgon!
Kräks snart när jag ser dom där hundarna.
"Hörs imorgon!" Det glömde hon tydligen bort men hon har väl fullt upp med att pussla ihop bilder från helgen som var...

#gräddfil #patomimi #pinocchio
Citera
2022-10-05, 13:58
Medlem
TPLs avatar
Är det här nån form av Finn fem fel?
2 identiska bilder upplagda direkt efter varandra i samma blogginlägg.
Är det för att fylla ut? Det går ju inte att ha hundar på varje bild.

https://mymartens.se/wp-content/uploads/2022/09/153734CB-CD37-4B08-8331-AC354302FF32-576x1024.jpeg

https://mymartens.se/wp-content/uploads/2022/09/0132525A-3CD1-44A9-8F43-8FE4F8B4DE79-576x1024.jpeg

Lägg märke till löven på träden och jämför med
https://postimg.cc/w1hkXcFF
Gissar att det var precis som den där hösten på Öland när det var - 22° lokalt runt Mys hus. Mellan hotellet och stugorna har en rejäl köldknäpp fällt alla löv. Självklart.
Citera
2022-10-05, 16:32
Medlem
Citat:
Ja, detta tål att tänkas på. Men en väldigt bra information, tack. Känner mig besviken på mänskligheten, just nu. Gör folk inget av ärlighet nu för tiden tro? Kan ju inte vara annat än av snällhet, eller dumsnällhet. Hon kanske inte satt sig in i Mys bedrägliga beteende? Eller är hon också en luring? Den bekantskapskretsen runt Alban ger jag inte mycket för.
Hon (Susanne Lindén) är en av Albans närmaste vänner. Alban är Jonas bästa kompis som…. well you do the math 🙄.

Jag är mer förvånad över att Ingemar Stenmarks fru Tarja gillar och stöttar MYtomanen väldigt ofta.
Citera
2022-10-05, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hon (Susanne Lindén) är en av Albans närmaste vänner. Alban är Jonas bästa kompis som…. well you do the math 🙄.

Jag är mer förvånad över att Ingemar Stenmarks fru Tarja gillar och stöttar MYtomanen väldigt ofta.
Gör hon det. Men hon kan inte känna My för Ingemar och Tarja har väl bara stött på My på något jippo då varit på. Får hoppas att Tarja bara känner medlidande för en förföljd, trakasserad och dödligt sjuk människa. My lurade mig också dom första åren innan sanningar uppdagades. Albans vänner för övrigt ger jag inte fem öre för deras heder och ärlighet.
Citera
2022-10-05, 17:51
Medlem
Fler lögner
https://postimg.cc/VSbZ04Hq
”Nytt”??!! inlägg idag.
Exakt samma bild (med ungefär samma text) finns i bloggen från november 2021.
Gud så sorglig och pinsam hon är.
Senast redigerad av Zulithelma 2022-10-05 kl. 18:03.
Citera
2022-10-05, 18:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Fler lögner
https://postimg.cc/VSbZ04Hq
”Nytt”??!! inlägg idag.
Exakt samma bild (med ungefär samma text) finns i bloggen från november 2021.
Gud så sorglig och pinsam hon är.
Ja, inlägg på bloggen från 15/11 förra året. Exakt samma bild. Nu börjar hon få slut på content.
Efter det där inlägget blev dom sjuka. 🤢
Citat:
Juice gör jag ofta för flera dagar 🍋💁🏼‍♀️

Åtminstone 3-4 dagar, beroende på. Just för att jag vill spara tid, och underlätta för mig själv genom att ha den klar. -Full med nyttigheter😍👌🏻

Jag personligen har svårt att få i mig tillräckligt med grönsaker för att täcka mitt dagliga behov. Vilket jag är långt ifrån ensam om… 😉🍏🥕🥬Därför dricker jag ofta mina grönsaker.
Vilket även Lilleman tycker om att göra 👌🏻 Men du kan såklart bryta ner det, och göra hälften, eller ännu mindre mängd.

Förvånande att det fortfarande finns dom som tycker att hon är duktig och kunnig.

#pinocchio 🌵
Senast redigerad av TPL 2022-10-05 kl. 18:11. Anledning: Tillägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in