2022-10-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Haha sitter Alex själv och kommentarer anonymt under sin egna bild på insta???
Finns en viss stor man som försvarar och förklarar med väldigt liknande resonemang som crackpundarn 😂
Eftersom dom flesta backar Alva, och Alex trodde ju alla älskade honom....
Är han aktiv i kommentarsfältet på Instagram? Som han sa att han skulle v, vad kallade han sig, transparant? Från sitt riktiga konto alltså? Pallar inte kolla alla kommentarer 600 nu.
Någon som vet om han är aktiv i Youtube kommentarerna?
Citera
2022-10-03, 22:53
Medlem
MrLevaLivets avatar
Alvas You Tube? Har hon lagt ut något?
Citera
2022-10-03, 22:54
Medlem
Citat:
Alex: Alva var nog för ung, hon är bara 22...

Också 32-åriga pappa Alex: *har bosatt sig hemma i flickrummet hos 19-åriga Nicole och hennes morsa och sitter och pussas*

Om du ändå ska posta skit, se till att det stämmer. Nicole är 23 år gammal, alltså 3 år äldre än Alva. Det är EN snabb googling bort. Herregud
Citera
2022-10-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Alvas You Tube? Har hon lagt ut något?

Nä och med största sannolikhet kommer hon ladda upp vloggar som ingenting och säga att hon inte "orkar lägga energi" på drama, för hon är livrädd för Alex
Citera
2022-10-03, 22:55
Medlem
Han borde byta namn på kanalen från Alex och Alva till - Alex och knarket. Med inspiration av arga snickaren.
Citera
2022-10-03, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Är du pervers? Gå några sidor bak i tråden så ser du att Alva sprutbajsa i stugan

Bor inte troll i skogen? Har ni internet-uppkoppling där?
Citera
2022-10-03, 22:57
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
Nä och med största sannolikhet kommer hon ladda upp vloggar som ingenting och säga att hon inte "orkar lägga energi" på drama, för hon är livrädd för Alex

Har du länken? Vore kul att följa och se vad hon hittar på.
Citera
2022-10-03, 23:00
Medlem
Citat:
Tror inte ens har tänkt på sådant där som att ta bort gamla bilder m.m... han är nog fullt upptagen med att beundra sina biceps i spegeln hemma och käka piller.

Ibland tänker man(han) inte längre än vad crackpipan räcker

Sant iofs. Men känns mer som ett sätt att hålla dörren öppen. Eller att han vill få det att se ut som att han är the good guy genom att ha kvar bilderna ett tag. Som att han sörjde lite liksom.
Citera
2022-10-03, 23:02
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Är han aktiv i kommentarsfältet på Instagram? Som han sa att han skulle v, vad kallade han sig, transparant? Från sitt riktiga konto alltså? Pallar inte kolla alla kommentarer 600 nu.
Någon som vet om han är aktiv i Youtube kommentarerna?

Njae bara en misstanke jag har, fast skrivet ifrån fejkkonton/ej hans riktiga.
Men skulle lika gärna kunna vara någon annan pillergangster som har Alex som största idol.

Personen upprepar iaf som svar på typ varenda kommentar att Alva minsann ljuger om allt, att hon inte har jobb och utbildning och märkeskläderna på hennes kropp e betalda av Alex och blabla.. och han tjatar hela tiden om att man ska söka på "Alva expose i youtube eller tiktok så får ni se själva"

Jag sökte på alva expose på youtube och hittar ingenting förutom videon på Alex när han pussas med nicole 😂 ...
Citera
2022-10-03, 23:03
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Går bara att garva åt er som är förvånade att en pundare förblir en pundare och dessutom tycker synd om en tjej som av eget val blir tillsammans med en kriminell pundare hahaha, Alex fans måste vara den hjärndödaste skaran på denna planet.

Och du är nog den mest hjärndöda av alla om du tror att vi här är fans av idioten
Citera
2022-10-03, 23:08
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakjavel
Han borde byta namn på kanalen från Alex och Alva till - Alex och knarket. Med inspiration av arga snickaren.
ahahaha bästa
Citera
2022-10-03, 23:19
Medlem
cateatdogs avatar
Herregud va tragiskt. Vilket svammel.
"Pga att Alva hade så skitigt när jag muckade så började jag knarka."

Den AT:n han kommer väckas upp till ...tror han inte orkar se videon innan han raderar.

Och vilken God muslim han varit för han gjort bla bla och varit bla bla bla.
Och sen ger han lite har till alla fans.

Han satte en jävligt stor spik i sin kista och gav Alva micken för att skaffa sig en egen kanal.

När han vaknat om några veckor från allt så kommer han inse hur jävla borta han blivit och försöka få över Alva igen för att överleva ett nyktert liv med inkomst.
Många tycker att Alva åkt räkmacka ...fel har ni, utan Alva har Alex ingen youtube. Båda behövde varandra för att nå framgång (läs inkomst).

Jag är gubbe och begriper kanske mig inte på influencers men jag kan nog se att Alex inte kan leva på sin Youtube-kanal. Han är ett luftslott utan Alva !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in