2022-10-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja, om Alva lider av magproblem och kraftig diarré så får hon väl åtminstone städa upp efter sig?

Fatta att komma ut nymuckad från finkan så har ens brud bajsat ner hela landstället? Äckligt

Exakt Som man pruttar får man ligga, bokstavligen. Prutta ner allt så förväntar jag mig att man anlitar städerska med gaz mask för att städa upp nedbajsningen
Citera
2022-10-03, 22:04
Medlem
Hahah han är tvär bäng i videon
Citera
2022-10-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Alva sket ju ner hela stugan. Menar du att Alex och hans familj bara ska låta bajset ligga kvar eller?

Pic or it didn’t happen.
Citera
2022-10-03, 22:16
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Alex: Alva var nog för ung, hon är bara 22...

Också 32-åriga pappa Alex: *har bosatt sig hemma i flickrummet hos 19-åriga Nicole och hennes morsa och sitter och pussas*
Senast redigerad av DEMONOMICON 2022-10-03 kl. 22:18.
Citera
2022-10-03, 22:16
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Pic or it didn’t happen.

Är du pervers? Gå några sidor bak i tråden så ser du att Alva sprutbajsa i stugan
Citera
2022-10-03, 22:21
Bannlyst
Alex är en idiot men Alva är ännu dummare som aktivt sökt upp sånna killar.
Vem skriver brev till nån man inte känner som sitter på kåken.
Om Alva skapar en YT nu och får prenumeranter så är det tack vare att hon varit tillsammans med Alex.
Hon har ridit på hans namn, like it or not.
Eller är hon känd för något annat än att ha varit med honom?
Citera
2022-10-03, 22:25
Medlem
geek12s avatar
Ja men ellerhur. Du tror på tomtar o troll också?
Citera
2022-10-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Han säger att Alva är mytoman? Nyss satt han i en q&a och erkände hur han bestämde sig redan i fängelset att han skulle rusha/punda igen när han släpptes ut. Att han gett Alva ett ultimatum typ, "hoppas du stannar hos mig men jag kommer punda med eller utan dig".

Men nu säger fanskapet att nej, han var så motiverad att träna och leva bra efter mucket, men bara för att Alva smutsade ner en stuga hon lånat av hans mamma så började han knarka istället. Det blev för jobbigt för honom...

Patetisk.
Vi kan liksom inte greppa detta. Det är på en annan nivå! Vi förstår inte. Det e därför vi sitter här och skriver till varandra på FS.
Han är ett barn i hjärnan. Jag blir totalt chockad av hur omogen han är. Jag kan inte tro det är sant för att jag har aldrig sett något liknande innan. Jag blir fan nästan knäpp, det är next level shit på den snubbens låga-icke existerande intelligens. Han är som runt en 4 åring. Och där har han stannat i utvecklingen, medans världen fortsätter snurra runt honom. Är väldigt chockad att han har vänner/folk runt sig. Hur kan man vilja ha en sån människa i sin närhet? Det måste ju va att han betalar för sällskapet, indirekt bjuder på droger och alkohol. Finns ingen rimlig förklaring annars. De i hans egna ålder har dragit för längesen.
Det kommer sluta riktigt illa för Alex. Oh herrejävlar för o ta tag i den ångesten, när rushen är slut. Kryper i hela min kropp när jag tänker på det! Han kommer va på gränsen till självmord, tro mig. Men risken finns att han blir inplockad över något, eller överdoserar, innan han kommer till den ångesten!
Citera
2022-10-03, 22:29
Medlem
sonofnatures avatar
Om 1-2 veckor så är de ihop igen 👍
Citera
2022-10-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Jag vet fan inte vad jag ska skriva efter att ha sett videon. Han är ju helt tappad och världsfrånvänd. Så jävla vidrig mot Alva. Videon var så jävla osammanhängande att jag inte ens pallar citera något. Men om det är någon som är mytoman så är det han. Vadå sanera stugan med gasmask efter att Alva hyrt den? Det enda som behöver saneras är hans hjärna. Fyfan så fittigt att hänga ut kvinnan som stått vid hans sida på det där sättet. Alva har utvecklats, han har stannat i 15-16-års åldern mentalt. Det här är så jävla pinsamt att jag knappt orkar titta på skiten.

Hoppas han åker på LVM och nyktrar till snart. För det här är illa alltså.
Världsfrånvänd, är precis det rätta ordet! Han vandrar inte på samma gator som vi och resten av befolkningen.
Citera
2022-10-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Alex: Alva var nog för ung, hon är bara 22...

Också 32-åriga pappa Alex: *har bosatt sig hemma i flickrummet hos 19-åriga Nicole och hennes morsa och sitter och pussas*
Hahahahaha Hahaha word!
Citera
2022-10-03, 22:40
Medlem
Går bara att garva åt er som är förvånade att en pundare förblir en pundare och dessutom tycker synd om en tjej som av eget val blir tillsammans med en kriminell pundare hahaha, Alex fans måste vara den hjärndödaste skaran på denna planet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in