Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Han säger att Alva är mytoman? Nyss satt han i en q&a och erkände hur han bestämde sig redan i fängelset att han skulle rusha/punda igen när han släpptes ut. Att han gett Alva ett ultimatum typ, "hoppas du stannar hos mig men jag kommer punda med eller utan dig".
Men nu säger fanskapet att nej, han var så motiverad att träna och leva bra efter mucket, men bara för att Alva smutsade ner en stuga hon lånat av hans mamma så började han knarka istället. Det blev för jobbigt för honom...
Patetisk.
Vi kan liksom inte greppa detta. Det är på en annan nivå! Vi förstår inte. Det e därför vi sitter här och skriver till varandra på FS.
Han är ett barn i hjärnan. Jag blir totalt chockad av hur omogen han är. Jag kan inte tro det är sant för att jag har aldrig sett något liknande innan. Jag blir fan nästan knäpp, det är next level shit på den snubbens låga-icke existerande intelligens. Han är som runt en 4 åring. Och där har han stannat i utvecklingen, medans världen fortsätter snurra runt honom. Är väldigt chockad att han har vänner/folk runt sig. Hur kan man vilja ha en sån människa i sin närhet? Det måste ju va att han betalar för sällskapet, indirekt bjuder på droger och alkohol. Finns ingen rimlig förklaring annars. De i hans egna ålder har dragit för längesen.
Det kommer sluta riktigt illa för Alex. Oh herrejävlar för o ta tag i den ångesten, när rushen är slut. Kryper i hela min kropp när jag tänker på det! Han kommer va på gränsen till självmord, tro mig. Men risken finns att han blir inplockad över något, eller överdoserar, innan han kommer till den ångesten!