2022-10-03, 21:58
Avslutad
Hej, jag har beställt en "grej" genom en person genom Poste restante för ca 5 arbetsdagar sedan och detta har fortfarande inte kommit fram. Enligt personen brukar det ta 3-5 arbetsdagar men undrar kan något ha hänt med det jag beställde? Alltså att det är därför det inte har kommit fram enligt postnord eller är det för tidigt att säga?
Citera
2022-10-03, 21:59
Avslutad
Menar alltså att man har listat ut vad det är o tagit det?
Citera
2022-10-03, 22:02
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnionMaster
Hej, jag har beställt en "grej" genom en person genom Poste restante för ca 5 arbetsdagar sedan och detta har fortfarande inte kommit fram. Enligt personen brukar det ta 3-5 arbetsdagar men undrar kan något ha hänt med det jag beställde? Alltså att det är därför det inte har kommit fram enligt postnord eller är det för tidigt att säga?
Ditt pucko du har ju blivit blåst av säljaren.
Citera
2022-10-03, 22:05
Bannlyst
Haha vilken throwback TS du har blivit blåååst!
Citera
2022-10-03, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Ditt pucko du har ju blivit blåst av säljaren.

Fast det e liksom en vän till mig som har fixat det här så litar liksom på personen. Är mest rädd för att det ska ha påkommits vad det var
Citera
2022-10-03, 22:06
Medlem
che3s avatar
Citat:
Fast det e liksom en vän till mig som har fixat det här så litar liksom på personen. Är mest rädd för att det ska ha påkommits vad det var
Ok hoppas inte din vän blåst dig då eller att posten hittat vad din försändelse innehåller.
Citera
2022-10-03, 22:07
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
har du någonsin använt dig av Poste restante förut? För jag kommer ihåg när jag var ny på darkweb och läste på flashback att man skulle använda det, men det blev bara massa strul.

Bättre att skicka till sin adress, sin kompis address, någon luffare man betalar, eller nån granne som är på semester.

Det är inte ditt fel att någon skickar knark till dig. Du skulle kunna skicka en femma till Jimmie Åkesson, det är ju inte hans fel liksom. Du kan säga att du har nån som försöker sätta dit dig eller nåt
Citera
2022-10-03, 22:12
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Har för mig att det kan ta några dagar extra också med Poste Restante.

Men annars när jag beställt på darkweb så kan vissa sega jävlar ta på sig 2 veckor innan det kommer. Vet inte om det är postnord som jävlas.
Citera
2022-10-03, 22:17
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Har för mig att det kan ta några dagar extra också med Poste Restante.
Det låter konstigt. Det är ju ett steg mindre än för utdelad post. Det torde gå snabbare.
Citera
2022-10-03, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
har du någonsin använt dig av Poste restante förut? För jag kommer ihåg när jag var ny på darkweb och läste på flashback att man skulle använda det, men det blev bara massa strul.

Bättre att skicka till sin adress, sin kompis address, någon luffare man betalar, eller nån granne som är på semester.

Det är inte ditt fel att någon skickar knark till dig. Du skulle kunna skicka en femma till Jimmie Åkesson, det är ju inte hans fel liksom. Du kan säga att du har nån som försöker sätta dit dig eller nåt

Nope, aldrig använt mig av det förut. Och ja antar att man får neka neka neka om det har blivit taget
Citera
2022-10-03, 22:40
Moderator
Morfar-52s avatar
flyttar

Övriga droger --> E-handel, frakt och konsumentfrågor
/Moderator
Citera
2022-10-03, 23:02
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Nope, aldrig använt mig av det förut. Och ja antar att man får neka neka neka om det har blivit taget
Fast att neka om du går till postkontoret för att hämta ut ditt "brev" lär bli svårt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in