2022-10-03, 15:11
Medlem
Inget. Dessa individer har aldrig varit i ryssland och de snackar inte ett jävla ord ryska heller. Den enda anledningen varför dessa fittor håller på ryssland är för att edgelords på twitter har sagt att ryssarna är the good guys. Deras egna liv suger hästkuk, de hatar sitt eget samhälle, de har inga vänner, ingen tjej. DÄRFÖR hejar de på ryssland. The end!
Citera
2022-10-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Jag är nationalist.
Allt det som Europa är idag är en skamfläck i vår historia och då menar jag hela vårt system och för att förtydliga den så kallade parlamentarismen.
Varför skulle jag stödja våra regimer mot Ryssland då jag hatar allt som NATO, USA och EU står för?
Betyder detta att jag älskar Ryssland och Putin? Nej men hans regim stör den amerikanska judekabinetten och det tycker jag är både roligt och bra.
Håller helt med dig.
Dollarn är viktigast för usa.
Resten skiter dom blankt i.
Citera
2022-10-03, 15:13
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Men varför väljer Nato att flytta sig mot öst gång på gång? Ingen verkar vilja prata om detta.

Är det så svårt att förstå De länder som frivilligt anslutit sig till NATO är ju fd Warszawa Pakt medlemar, de är fullt införstådda med hur ryssen fungerar, Något som vi nu även ser iom den special operation som Ryssen nu utför i Ukraina. Gå med i NATO är ju som en försäkring mot Rysk invasion.
Citera
2022-10-03, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
För att det inte är så NATO fungerar att de tvingar sig på länder? Polen, Estland, Lettland och Litauen VILL vara med i NATO och ansökte själva då de vet hur ryssen är och vill säkra garantier på att skyddas utifall de blir attackerade igen. Man kan inte bli medlem i NATO utan att vilja gå med och skicka in en faktisk ansökan. Precis som vi och Finland gör.

Senast jag såg statistik på det så hade runt 11% i Polen sympatier för Ryssland medans en stor del, någonstans runt 60-65% avskydde Ryssland likt pesten. Resten låg på antingen "ogillar" eller "vare sig". De minns vad ryssarna gjorde med dem under andra världskriget, och tiden som visserligen självstyrande men del av den ryska intressesfären under kommunisttiden.
Jag hoppas verkligen inte vi i Finland slipper med....
Turkiet och Ungern stoppar det förhoppningsvis.
Vill inte vara marinet dockor för usa.
Citera
2022-10-03, 15:16
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
https://www.youtube.com/watch?v=WVXzwnU1H6U&ab_channel=PowerfulJRE
Jag är förvånad över att alla idioter där ute fortfarande inte har fattat att Nato provocerade fram detta. Vid Berlinmurens fall i början på 90-talet så lovade Nato att gränsen skulle vara där den fanns vid den tidpunkten men det löftet har man brutit gång på gång

Man satte även in en marionettregering i Ukraina. Innan 2014 så var dom inte västvänliga som idag.

Inget av vad du tar upp är sant, det är inte konstigt att ni stannar i er bubbla när ni inte ens vill ta åt er fakta utan lever på fakenews.
Citera
2022-10-03, 15:18
Medlem
Det är för att Ryssland slåss mot själva Satan. Enligt de själva i alla fall:
https://twitter.com/francis_scarr/status/1576834774320050178
Citera
2022-10-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollius
Fast här gör du ju en tankevurpa. Det är Rysslands grannar som är rädda för Ryssland som söker skydd utav Nato. En jäkla skillnad där sörru.

Ryssland hade inget att frukta från Nato, så länge man inte planerade att hota/invardera sina grannar.
Hahaha.
Hur tänkte du nu?
Ryssland och nato hade ju kommit överens och dom bryter ju det hela tiden.
Någon gång måste det ju ta stopp!
Va tror du händer om Ryssland slår upp en bas i Mexiko på gränsen till usa?
Citera
2022-10-03, 15:20
Medlem
Bassplays avatar
Skitsnacket i judemedia är nog det mest bidragande
Citera
2022-10-03, 15:23
Medlem
Här är några kategorier:

1. Människor som av någon anledning hatar USA och därför tar ställning för USAs fiende.
2. Människor långt ut på vänsterkanten som just hatar USA och även Västeuropa, som man anser har våldtagit och sugit ut stora delar av världen.
3. Högerextrema som tycker om diktatur och konservatism. De ogillar den västerländska socialliberalismen och demokratin.
4. Människor som själva har någon koppling till Ryssland. Kanske är födda där eller har någon förälder därifrån, eller rysktalande från Ukraina.
Citera
2022-10-03, 15:31
Medlem
Tror inte att dom vill få ett slut på det här.
Ryssland och Ukraina hade ju fredsavtal färdiga bara skriva under mars-april.
Men Boris Johnson kom i sista stund och fick Ukraina att inte skriva på.
Nu talas det om han ska bli högsta inom nato.
Man blir ju mörkrädd av mindre.
Jag personligen tror att dom vill få igång tredje världskriget så allt blir nollat.
Det har gått för hårt de senaste 15 åren. Det håller inte längre.
Jag kan säkert ha fel men det börjar kännas som ingen vill få slut på det här.
Ett tredje världskrig så skulle vara lätt att skylla på allt som händer.
Citera
2022-10-03, 15:32
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joohnn
Hahaha.
Hur tänkte du nu?
Ryssland och nato hade ju kommit överens och dom bryter ju det hela tiden.
Någon gång måste det ju ta stopp!
Va tror du händer om Ryssland slår upp en bas i Mexiko på gränsen till usa?
Ok... NATO och Ryssland kan komma överens vad de vill, men vad spelar det för roll när länderna själva vill ansöka? Återigen, NATO håller inte en pistol mot ditt huvud och tvingar dig att ansöka. Länder som Polen och Estland vet hur det är att stå under Rysslands stövel och vill inte hamna där igen, därav bedömde de att det var bäst för landet att ansöka om NATO-medlemskap.
Citera
2022-10-03, 15:33
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Om du håller på Putin kommer du att få klä dig som Ryss.

Se upp för transvestiterna.
Knäppgök.

Men vad menar du? Om jag håller med muslimerna måste jag klä mig som en muslim, eller gå i shorts för jag gillar Australiens politikers tänk?
Jag skiter i Ryssland och Ukraina konflikten. Jag skiter i ryssland men gillar deras tänk angående det jag nämnde tidigare.
Men skulle ryssen komma hit skulle jag så klart försöka skjuta skallen av Putin det första jag gjorde eller lönnmörda varenda jävel av dem. Likadant med danskar, Somalier, Marsmän. Skiter i vad de gör over there det är så långt ifrån mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in