Citat:
Ursprungligen postat av
Bollenrullar
Ok..
och ändå vägrar du konsekvent att ta till dig neutral källkritiskt granskad fakta..
Uhm. du är medveten om att antalet röstberittigade 1991 och att deltagandet inte var "mycket lågt"...
du påstod (helt obegripligt vad du grundar det på.....)
Citat:
Drygt 31 milj. röstade. Men befolkningen i landet uppgårvtill drygt 44 milj.
Det var utbrytarregimen som anordnade omröstningen. Vilka var valobservatörerna på plats?
I de östra delarna vet man att röstdeltagande var mycket lågt.
vill du även att jag rättar de andra direkta och uppenbara felen eller vill du ha en stund att läsa på om det och rätta det själv
https://en.wikipedia.org/wiki/1991_Ukrainian_independence_referendum
(den fungerar , jag har kontrolerat källhänvisningar, med utgångspunkt att du är oförmögen till det, de är solida.)
Citat:
Och använder i dina inlägg en vokabulär som definitivt inte hör hemma i debatten samt att du använder dig av härskarteknik då du bestämt att du är mer påläst än jag...
pajas..
sigh...., jag skiter i dina känslor, så du kan sluta med att vara kränkt, förnärmad och direkt... barnslig, det ger dig samma möjlighet att skita i mina.
antigen beter du dig vuxet, "tackar" för att jag korrigerat de objektiva felen och direkta dumheterna, eller så går jag igenom resten av ditt inlägg och klär av dig
eller är summan av ditt "argument" att du trots objektiva fel i din utgångspunkt ska ha formulera en massa "vettiga slutsatser" när du känt efter? (det är en retorisk fråga....)