2022-10-03, 08:26
Medlem
Jag pratar om originalet, inte dom med smaker.

Det går att få redbull-kopior som smakar likadant för en tredjedel av priset så jag förstår inte varför man köper redbull?

Är det kanske status att gå runt med en burk redbull eftersom det är originalet?
Citera
2022-10-03, 08:55
Medlem
Niggwards avatar
Har inget med "status" att göra. Red Bull har helt enkelt varit jävligt duktiga på reklam. Folk tar det bara för att det är bekant och det finns i stort sätt alla butiker. Medans de billigare varianterna inte finns i varje butik (det är typ olika märken här och där).

Nocco & Celsius är förövrigt de mest vanligaste jag ser iaf.
Citera
2022-10-03, 08:59
Medlem
Precis som #2 skriver så har Redbull verkligen varit fenomenala på pr. Jag själv tycker den är godast faktiskt.
Citera
2022-10-03, 09:01
Bannlyst
Tycker Redbull är billigt så ingen kostnadsfråga. Tar det som är gott
Citera
2022-10-03, 09:02
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Precis som #2 skriver så har Redbull verkligen varit fenomenala på pr. Jag själv tycker den är godast faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av kovidnittion
Tycker Redbull är billigt så ingen kostnadsfråga. Tar det som är gott

mhm, taurin smakar gott, mums, bittersur och sträv smak - mums mums - tjurballe! smaskens!
Citera
2022-10-03, 09:06
Medlem
Sane?s avatar
Red Bull är ett bra företag som sponsrar spännande idrottare och events. De är också anti SJW.

Men den viktigaste egenskapen är att det smakar gott och jag blir inte risig i magen av det, vilket jag blir av de flesta andra kopiorna.
Citera
2022-10-03, 09:23
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname

Det går att få redbull-kopior som smakar likadant för en tredjedel av priset så jag förstår inte varför man köper redbull?

Är det kanske status att gå runt med en burk redbull eftersom det är originalet?

Jag undrar varför folk ens köper energidryck överhuvudtaget? De smakar inte direkt gott och är svindyra. Samma sak undrar jag varför folk köper en kaffe varje gång de är ute på stan och går. Många gånger ser man personen gå och blåsa i kaffet för att det är för varmt för att 20 minuter senare kasta den för att den är kall och då har de där mellan inte tagit en zipp ens.
Citera
2022-10-03, 09:23
Medlem
abvs avatar
Lyxfällan-deltagare brukar ju inte allt för sälla konsumera sjuka mängder redbull och cigg. Kan det bero på att de inte tänker alls?
Citera
2022-10-03, 09:27
Medlem
Kongruensbojds avatar
Red Bull borde finnas i små bruna flaskor, icke kolsyrat. Sen borde de addera några vitaminer och annat ”hälsosamt”. Då skulle även Mats på kontoret köpa Red Bull istället för att ta ytterligare en sur kaffe kl 16.
Citera
2022-10-03, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname

Skillnaden på smaken är väldigt stor!
Alla utöver Redbull smakar dåligt och har inte ett skit med status att göra.
Citera
2022-10-03, 09:41
Medlem
datalogs avatar
Jag dricker Red Bull för att smaken är bättre än andra energidrycker. Utöver det har de rätt värdegrund, jag vill minnas att deras VD har kallat massinvandringen för kulturellt självmord. Chefer som lobbat för BLM har dessutom fått sparken: https://www.dailymail.co.uk/news/article-8530435/PICTURED-Racist-map-world-Red-Bull-exec-showed-illustrate-global-corporation.html

Dricker kanske 1-2 burkar i månaden, så är ingen storkonsument.
Citera
2022-10-03, 09:45
Medlem
Nu dricker jag väldigt sällan energidrycker. Men det är ju mils avstånd i smak mellan RedBull och tex PowerKing eller vad de lite billigare alternativen heter.

De billigare smakar som avslagna RedBull.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in