2022-10-02, 17:04
Medlem
CanisMinors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Din stavning och grammatik tyder på att du inte är svensk.

Jag är svensk så långt tillbaka i släktträdet som går att komma.

Inget annat land än Ukraina har omfamnat nazister i statsapparaten. Ukraina har en obruten nazistisk tradition sedan WW2. Deras folkhjältar var nazister. Nazismen i Ukraina har varit känd länge och beskrivits som ett problem i alla medier i mer än 10 år. Att du är nyvaken är ditt problem. Nu när medierna försöker släta över nazismen i Ukraina med whataboutism så står du på knä och sväljer så mycket du kan. Det är patetiskt att se hur lättlurade ni är, bara för att media har fått order om att mörka all skit i Ukraina. Noll kritiskt tänkande.

Det är två skitländer som slåss och man behöver inte ta någon sida. Men du är så jävla efterbliven att du ändå ställer dig på nazisternas sida. Sanslöst.

Helt korrekt, man behöver inte stå på någon sida men man står definitivt inte på en sida som bombar allt i deras makt och förstör mer än vad dina nazister i Ukraina gjort. Det förstår även den dumma.

Hade du försvarat Norge om de gått in I Sverige och skapat en liknande situation för att Sverige inte klarar av att hantera icke etniska svenskar som skjuter, bombar och förstör likt aldrig tidigare?

Det är typ samma princip och det förstår nog även du? Eller det gör du nog inte förresten....
Citera
2022-10-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Bevisligen så står du på ditt älskade rySSlands sida. Du bör läsa på lite mer om nazister i rySSland före du öppnar vällingluckan
Du står på nazisternas sida alltså. Äckligt.

Fattar du inte att man inte behöver ta sida? Fattar du inte att man inte behöver stötta det mest korrupta landet i Europa?

Du verkar lite förvirrad av att jag inte tar sida alls, så du är tvungen att låtsas att jag står på Rysslands sida bara för att du är hjärntvättad att tro att det handlar om vi och dom, gott och ont. Det finns ingen god sida här båda sidorna är onda. Även tredje parten, Nato/väst.

Hur kan du vara så lättlurad att man tar parti för en genomkorrupt regim full av nazister bara för att aftonbladet säger till dig? Fattar du inte att det inte spelar någon roll hur dåligt du tycker Ryssland är? Ukraina är ändå inte de goda. Det är därför jag inte tar sida alls.
Citera
2022-10-02, 17:06
Medlem
Citat:
Som sagt, ni underskattar Putin hela tiden och det är anledningen till att vi har krig i Europa.

Och återigen, jag står inte på någon sida. Jag skiter bara fullständigt i om Putin tar över Ukraina. Ett skitland som tas över av en annan skitregim. Det är inte värt att offra något för Zelensky. Ukraina kan inte bli sämre än vad det är ändå. Hade Zelensky varnat sitt folk när han fick veta månader i förväg att Ryssland skulle invadera så hade många liv sparats. Han offrade sitt folk.

Anledningen till krig är inte att någon underskattar dåren.
Den enkla anledningen är att orcherna invaderar Ukraina och sånt kan inte tolereras i Europa.
Citera
2022-10-02, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Och så har ögonblicket kommit som vi alla visste skulle komma. En lastbil från Röda Armén har brakat igenom bron vid Antonivka.

https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1576587129618329601
Eh? En planka som påtejpat splitterskydd på sidorutan? Den stora röda armen visar sina muskler...
Citera
2022-10-02, 17:07
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Du står på nazisternas sida alltså. Äckligt.

Fattar du inte att man inte behöver ta sida? Fattar du inte att man inte behöver stötta det mest korrupta landet i Europa?

Du verkar lite förvirrad av att jag inte tar sida alls, så du är tvungen att låtsas att jag står på Rysslands sida bara för att du är hjärntvättad att tro att det handlar om vi och dom, gott och ont. Det finns ingen god sida här båda sidorna är onda. Även tredje parten, Nato/väst.

Hur kan du vara så lättlurad att man tar parti för en genomkorrupt regim full av nazister bara för att aftonbladet säger till dig? Fattar du inte att det inte spelar någon roll hur dåligt du tycker Ryssland är? Ukraina är ändå inte de goda. Det är därför jag inte tar sida alls.

Du skriver inte tvärt om att det är ok för Ukraina att ta över rySSland. Varför? För du säger själv att du inte tar sida eller hur. Du är en av 65 rySStroll i denna tråd.
Citera
2022-10-02, 17:08
Medlem
Citat:
Har terroristen putler gett fan i att invadera Ukraina så har 60 000 soldater varit i livet nu och mer än 120 000 har inte varit sårade. Men tydligen så är ett människoliv inte mycket värt i rySSland speciellt när man kommer från en minoritet. Men det kommer du att förneka för du älskar ditt rySSnaZZe land.
Men hur jävla trög är du? Jag står inte på Rysslands sida, jag står inte på någon sida. Jag försvarar inte invasionen ditt jävla får. Men jag står fan inte på Ukrainas sida heller.

Är det så jävla svårt att fatta att man inte behöver stå på någon sida? Är det för mycket för dig att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Tror du att Ukraina är goda och Ryssland onda? Det är två skurkstater som slåss.
Citera
2022-10-02, 17:12
Medlem
Citat:
Du skriver inte tvärt om att det är ok för Ukraina att ta över rySSland. Varför? För du säger själv att du inte tar sida eller hur. Du är en av 65 rySStroll i denna tråd.
Men Ukraina kan för helvete inte ta över Ryssland. Varför skulle jag skriva det?

Allvarligt, hur låg IQ har du? Det märks att din hjärna inte kan hantera något utanför vad aftonbladet sagt till dig att tänka, att man måste vara på Ukrainas sida. Har du ingen integritet?

Det enda som avslutar krig är förhandlingar, ju snabbare vi kommer dit desto färre döda. Jag förespråkar ENBART fredsförhandlingar.
Citera
2022-10-02, 17:13
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Men hur jävla trög är du? Jag står inte på Rysslands sida, jag står inte på någon sida. Jag försvarar inte invasionen ditt jävla får. Men jag står fan inte på Ukrainas sida heller.

Är det så jävla svårt att fatta att man inte behöver stå på någon sida? Är det för mycket för dig att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Tror du att Ukraina är goda och Ryssland onda? Det är två skurkstater som slåss.
OM det är så då håller man på den som blir invaderad...
Citera
2022-10-02, 17:14
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Men Ukraina kan för helvete inte ta över Ryssland. Varför skulle jag skriva det?

Allvarligt, hur låg IQ har du? Det märks att din hjärna inte kan hantera något utanför vad aftonbladet sagt till dig att tänka, att man måste vara på Ukrainas sida. Har du ingen integritet?

Det enda som avslutar krig är förhandlingar, ju snabbare vi kommer dit desto färre döda. Jag förespråkar ENBART fredsförhandlingar.

Även om Ukraina inte kan ta över rySSland så kan du skriva det i alla fall det gör att du blir mer trovärdig i ditt påstående att du är neutral vilket du ytterligare en gång bevisat att du inte är. Ukraina försvarar sitt land där det är demokrati till skillnad från ditt favorit land rySSland.
Citera
2022-10-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VladTheImpotent
OM det är så då håller man på den som blir invaderad...
"Det var han som började!" är ofta inte till någon större hjälp i krig, särskilt inte om det finns en lång förhistoria av tidigare konflikter.
Citera
2022-10-02, 17:16
Medlem
Citat:
Som sagt, ni underskattar Putin hela tiden och det är anledningen till att vi har krig i Europa.

Och återigen, jag står inte på någon sida. Jag skiter bara fullständigt i om Putin tar över Ukraina. Ett skitland som tas över av en annan skitregim. Det är inte värt att offra något för Zelensky. Ukraina kan inte bli sämre än vad det är ändå. Hade Zelensky varnat sitt folk när han fick veta månader i förväg att Ryssland skulle invadera så hade många liv sparats. Han offrade sitt folk.

Du kämpar på iaf, det ska jag ge dig. Men det är inte Ukrainas fel att jugoslavien inte finns längre.
Citera
2022-10-02, 17:19
Medlem
Herre....
mängder med rätt goriga klipp på mängder med ryska döda kring lyman på telegram nu....
en familj grisar (mm sånna som säger oink...) som äter brända ryssar....

jag skulle inte bli förvånad om de ryska förlusterna räknas i 1000tals runt lyman,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in