2022-10-02, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Äsch, fan vad trista svar du får!

Jag tycker det låter som en kanonkväll och känner starkt igen mig i hur den lite mer självdestruktiva sidan av mig har bjudit på många såna här äventyr som man kanske inte direkt delar med flickvän och familj haha.

Att sitta o peaka på 2-cb i bilens baksäte tillsammans med familjen känns dock spontant inte som quality time så att säga haha!

Ja men folk vill visa sig bättre helt klart.
Ja nej de blev ju inte som jag hade tänkt mig med peaken men de blev som de blev. Jag är tillräckligt gammal att fatta att detta är inget man gör på daglig basis, min mamma märkte ju inget och de fanns inget negativt mer än att jag inte kom kl 6 på morgonen som jag sa. Kom en halvtimme efter.
Citera
2022-10-02, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Var exakt det jag stannade till vid också. 28, pundar med morsan i framsätet. Jävlar du vilket glassigt liv..

Hoppas du känner dig duktig nu med den kommentaren passar de inte lämna tråden pajas
Citera
2022-10-02, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
att du ens uppger var du varit e ju inte lite naivt, hoppas barnen du skrev om absolut INTE blir som dig, fyfan vad tragisk du är mannen no joke...
lev ditt liv o se om du lever om 2-3 år om du fortsätter som du gör, när du väl är i farten så kan du också börja med horse brorsan! hört att det är fett dunder
nä men seriöst dehär var bara tragiskt och din rusrapport likaså, usch

Lite roligt ändå om man lägger ner tid och skriva något PK och känna sig duktig. Snacka om att vara trött på livet när man ens lägger ner energi och kommenterar en grej man inte tycker om. De är ju inte så att jag tar åt mig av de precis.
Jag har ordnat liv för övrigt om du undrar, tjänar antagligen mer än övriga i tråden också så jag är ganska nöjd ändå
Citera
2022-10-02, 01:16
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dondadas
Hoppas du känner dig duktig nu med den kommentaren passar de inte lämna tråden pajas
Oja och nej. Jag ska stanna kvar i tråden och skratta åt er lowlifes, vars enda liv går ut på att skaffa nya droger och dimma iväg 😂😂
Citera
2022-10-02, 01:17
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dondadas
Lite roligt ändå om man lägger ner tid och skriva något PK och känna sig duktig. Snacka om att vara trött på livet när man ens lägger ner energi och kommenterar en grej man inte tycker om. De är ju inte så att jag tar åt mig av de precis.
Jag har ordnat liv för övrigt om du undrar, tjänar antagligen mer än övriga i tråden också så jag är ganska nöjd ändå
Klassiska fb användaren, tjänar mer än alla andra, kan knarka som fyra.

Men bor ändå hemma hos morsan pga man "saknar familjen" 😂.

Ja jävlar. Mycket ska man höra.
Citera
2022-10-02, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det här var mer tragiskt än underhållande :/

Ja, det hela lät rätt tragiskt.

Det där med att ”gå på känsla” verkar ha gått sådär, fem timmar att gå från Selma till Centralen?
Citera
2022-10-02, 07:57
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Ja, det hela lät rätt tragiskt.

Det där med att ”gå på känsla” verkar ha gått sådär, fem timmar att gå från Selma till Centralen?

Haha fan det tänkte jag inte ens på. Ingen vidare känsla där
Citera
2022-10-02, 11:04
Medlem
Citat:
Klassiska fb användaren, tjänar mer än alla andra, kan knarka som fyra.

Men bor ändå hemma hos morsan pga man "saknar familjen" 😂.

Ja jävlar. Mycket ska man höra.

Jag värnar om min familj. Ja okej, att föra en diskussion med dig är ju helt uteslutet märker jag haha. Gå och lägg dig
Citera
2022-10-02, 11:05
Medlem
Citat:
Oja och nej. Jag ska stanna kvar i tråden och skratta åt er lowlifes, vars enda liv går ut på att skaffa nya droger och dimma iväg 😂😂

Ja okej coolt
Citera
2022-10-03, 09:19
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmPillarn
Bor du fortfarande hemma?

Första jag också tänkte på. Säkert en syrian, bor hemma & skor sig på familjen så dom har råd med en flashig bil & klocka & droger.
Citera
2022-10-05, 03:57
Medlem
MystiskBajsmans avatar
helt okej rapport 2/5, du verkar dock sakna självdistans och försöker övertala digsjälv att du inte är en pundare vilket du defenetivt är, och det är okej!
Citera
2022-10-08, 02:19
Medlem
Helt ok rapport men det hade varit kul med mer känsla (som någon annan skrev) och vad som hände med bruden.

Oavsett vad man tycker är det fruktansvärt tråkigt med alla påhopp här i tråden. Lev ditt liv som du vill!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in