2022-10-01, 13:29
Medlem
Kattihatt07s avatar
Har hon aldrig varit i en leksaksbutik innan?
Citera
2022-10-01, 14:25
Avslutad
Jag skulle kalla det för en ätstörning när hon bara äter chark varje dag istället för riktig mat. det är så hon håller sin petite form.
Citera
2022-10-01, 15:54
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jag skulle kalla det för en ätstörning när hon bara äter chark varje dag istället för riktig mat. det är så hon håller sin petite form.
Det är väl snarare så att hon är mat-selektiv. Det samexisterar ofta med andra diagnoser, vilket jag misstänker att Linn har. Det är då vanligt att reagera över exempelvis textur och temperatur i maten. Det verkar som att Linn föredrar kall mat och helst inte röror eller för blandad mat.
Citera
2022-10-01, 15:58
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Tror inte hon är gravid än, men tror hon är det snart. 100% därför hon nu kollar på ersättning. För att sluta samma = få äl.
Gravid kan man ju bli ändå. Jag ammade ofta och mycket, men fick ändå mens(inte avslaget) tre ynka veckor efter förlossningen. Och gravid blev jag när dottern var lite över året och fortfarande ammade flera gånger om dagen.
Citera
2022-10-01, 19:44
Medlem
Jag som inte är så insatt i det här med sammabeten/reklam på IG. Vad är skillnaden? Får man betalt för båda eller hur ligger det till? För Linn gör mycket reklam och mindre samarbeten på sistone. (Vad som står som marknadsföring)
Citera
2022-10-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Gravid kan man ju bli ändå. Jag ammade ofta och mycket, men fick ändå mens(inte avslaget) tre ynka veckor efter förlossningen. Och gravid blev jag när dottern var lite över året och fortfarande ammade flera gånger om dagen.

Joo det vet jag. Men refererar till det då hon själv sagt att dom inte använder preventivmedel då hon ammar.
Citera
2022-10-01, 19:58
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Joo det vet jag. Men refererar till det då hon själv sagt att dom inte använder preventivmedel då hon ammar.

Räknas kondom som preventivmedel?
Citera
2022-10-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Räknas kondom som preventivmedel?

Ja? Men det använder dom inte. Hon har sagt att dom inte behöver skydda sig när hon ammar.
Citera
2022-10-01, 20:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ja? Men det använder dom inte. Hon har sagt att dom inte behöver skydda sig när hon ammar.

Aha hon tänker så, låter ju jättebra.
Citera
2022-10-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Aha hon tänker så, låter ju jättebra.

Ja för henne och hennes graviditetsplaner ja 🤣. Simon är så trög så han inte fattar att hon visst kan bli gravid.
Citera
2022-10-02, 06:07
Medlem
Citat:

När har hon sagt det? Troligtvis är hon väl medveten om att hon visst kan bli gravid. Tror dock inte att S är lika medveten
Citera
2022-10-02, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
När har hon sagt det? Troligtvis är hon väl medveten om att hon visst kan bli gravid. Tror dock inte att S är lika medveten

Hon sa inte så, i denna videon pratar dom om det https://youtu.be/KX_C3HY-akw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in