2022-10-01, 16:13
Medlem
Marabouoreos avatar
Äntligen slut mellan dom - har väntat på denna dagen.

Alva, nu är det din ”time to shine”. Du behöv jag detta.
Citera
2022-10-01, 16:17
Medlem
DrOutlaws avatar
Så, ska alex bli kriminell nu igen eller?
Citera
2022-10-01, 16:21
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
https://streamable.com/2jnciu 😊

Wow fyfan...
Citera
2022-10-01, 16:26
Medlem
Jadu nu är det nog helt slut på youtube karriären iaf! Och musiken vill ingen han ändå. Hoppas hans följare avföljer han så det svider för han. Är inte långt bort tills han torskar för något och blir häktad kan ja lova!
Citera
2022-10-01, 16:34
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Alva förtjänar ingen hänsyn - hon har skrivit brev till mördare som Alex och Abbe Blattelito när de satt på kåken för mord.

Störd eller? Jag tycker inte heller det är särskilt vettigt att skriva brev till mördare och se upp till den skitlivsstilen. MEN har man minsta hjärta och hjärna i kroppen så fattar man att de tjejer som gör det är ganska trasiga i sig själva från start. Det finns ingen med bra självkänsla som behöver eller dras till en sån luffarkille.
Så jo, även Alva förtjänar hänsyn. Kanske till och med mer än många andra. För hon mår inte bra. Inte innan honom, och absolut inte nu efter. Hjärtlös idiot är du som inte kan tänka längre.
Citera
2022-10-01, 16:36
Medlem
Förstår inte grejen men vem bryr sig om att en kille varit otrogen? Är det värt att uppmärksamma så mycket? Händer väl varje dag.

Ville bara säga det, vet knappt vem snubben är.
Citera
2022-10-01, 16:39
Medlem
Alva har tagit bort alla bilder med Alex på Instagram nu och skrivit en story att hon ser allas meddelanden och att hon inte vill se videon. Så det är nu kaoset drar igång på riktigt 👍

Edit : hade jag varit Alva hade jag gått in och bytt lösenord på kanalen och tagit över den själv, eller radera den helt 😅
Citera
2022-10-01, 16:39
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Wow fyfan...

Ja och det här är bara en liten del av det som hänt. Flera tjejer är det. Fattar verkligen inte ens hur N*cole kan med... Tror hon att hon är speciell eller?

Är det N*cole som enligt rykten är gravid eller är det Alva? Eller en annan? Han ska tydligen ha panik över en graviditet...
Citera
2022-10-01, 16:47
Medlem
Grin-Days avatar
A & A är tillsammans igen inom 14 dagar.
Citera
2022-10-01, 16:48
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Alva har tagit bort alla bilder med Alex på Instagram nu och skrivit en story att hon ser allas meddelanden och att hon inte vill se videon. Så det är nu kaoset drar igång på riktigt 👍

Edit : hade jag varit Alva hade jag gått in och bytt lösenord på kanalen och tagit över den själv, eller radera den helt 😅

Vilken video och hur vet man att det är slut mellan dem?
Är Alex kvar i lägenheten och pundar med Björns trädgårds-polarna eller vad är status? Snart kläcker väl någon i gänget idén att de skall ut på nattklubb och partaja...

Någon som kan lägga upp senaste videon?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-10-01 kl. 16:53.
Citera
2022-10-01, 16:53
Medlem
Varför skulle det vara slut bara för han är otrogen? Ni fattar inte hur sjuk Alva är.

Människan sitter och skriver kärleksbrev till människor som Alex och Abbelito, den ena som döda sin pundarkompis under psykos och den andra som förgiftat mamman till sitt barn när barnen är där.

Hon är så pass äcklig och sjuk att hon garanterat tar tillbaka han när han kommer tillbaka..

Sjukt hur vissa verkar tycka om Alva och sympatiserar med henne.. Korkade människor
Citera
2022-10-01, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
A & A är tillsammans igen inom 14 dagar.

Tror tyvärr du har rätt. Det är så medberoende fungerar. Han kommer komma krypandes efter henne och be om ursäkt och skylla på att han hade psykos när han var otrogen. Hon kommer till slut att falla tillbaka och ge honom en ny chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in