2022-10-01, 13:43
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
Oj oj oj. Påsarna under Alex ögon i pussvideon är inte att leka med. Louis Vuitton från Turkiet?
Tänk vilket tjackrace han är inne i nu, han drog ju lustgas i onsdags med lokal. Säkert inte slaggat sedan dess 🥲

Tror han är i Hofors nu och dunkar Nicole i rumpan med sin tjackballe. Han kmr nog inte lägga upp nåt på youtube längre om Alva lämnar.
Senast redigerad av se8035 2022-10-01 kl. 13:45.
Citera
2022-10-01, 13:48
Medlem
YugLdds avatar
https://vm.tiktok.com/ZMFNNb1se/

Blir tårögd 😬😬
Citera
2022-10-01, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Bor hon i Hofors ? Eller vad gör dom där ?😅
Nej, hon är från Stockholm. Vet tyvärr inte vad dom gör där
Citera
2022-10-01, 14:16
Medlem
Ja du nu börjar del 2 av the shitshow 😂🤡
Citera
2022-10-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Nej, hon är från Stockholm. Vet tyvärr inte vad dom gör där
Fan man lider med Alva. Gå igenom detta offentligt önskar jag fan ingen.
Citera
2022-10-01, 14:46
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tror ni alex slickar mycket fitta?

Nej narcissiter gör sällan det. De får inte ut något av det. Omanligt som stryk också. Inte ens hans kuk duger till något. Sorgligt att vissa svärmar runt honom när han visar hur patetisk han är.
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Du ljuger din jävla attentionwhore!

Föstår det känns jobbigt. Men kan inte du hålla käft nu? Hoppar på alla som säger sanningen. Tönt.

Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
https://vm.tiktok.com/ZMFNNb1se/

Blir tårögd 😬😬

Ja ni ser tyvärr att allt var sant nu. Han har hållit på ett tag redan. Så det var otrohet. Igen. Men nu är det ju slut mellan dem. Men usch. Synd om Alva. Man behandlar inte sitt ex så respektlöst.

Kan inte fatta hur någon ens kan vilja röra honom. Kom inte och gråt sedan när han gör samma mot er. Han är obotlig. N*cole ser ju bara för korkad ut alltså.
Citera
2022-10-01, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Är det hon Nicole alla snackat om i tråden innan ? Ser det är ngn Nicoles story iaf

Ska vara en @Nic*lelagb*rn, dock gjort privat profil på allt så man ser inte ett skit.

* = o
Senast redigerad av Splittad 2022-10-01 kl. 14:53.
Citera
2022-10-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
Haha ojdå, det här borde väl iaf vara ett bevis på att det är slut mellan han och Alva nu? Om hon har minsta lilla självrespekt kvar iofs..

Alva jag vet du läser tråden så om du läser det här så hoppas jag du tar till dig skiten folk här skriver. Du gjorde ett misstag. Gå vidare från det nu. Även om du är lite sjuk i huvudet som självmant har skrivit till mördare i fängelser så borde du ta med dig den här erfarenheten och lära dig någonting av det.

Du är ju ingen dålig människa innerst inne, det märker man på de videos som du medverkar i. Glöm den här skiten så kommer du hitta en bra man, en riktig man i framtiden. Du är fortfarande ung. Brukar nt bli känslomässig men på något sätt tycker jag faktiskt synd om Alva.

Hennes barndom måste ha varit fucked up.

När jag tänker efter lite så är Alva en riktig drömwife ändå. Extremt lojal. Att slösa bort det på en miserabel och egoistisk pundare som lever i en fantasivärld är tragiskt.

Ah fyfan. Svänger också till att känna empati för Alva nu efter videon där Alex pussar den där WT-bruden, Alex bajsar Alva i ansiktet OFFENTLIGT. Jävla patrask, sluta förstöra unga tjejer. Den enda som har varit 100-gubbe i det här är Alva. Lojal till hundra procent.

Den enda låten Alva behöver höra är Cherrie - Lämna Han. Gör exakt som Cherrie sjunger. KASTA HONOM!
Senast redigerad av Fanvadnice 2022-10-01 kl. 15:31.
Citera
2022-10-01, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Ah fyfan. Svänger också till att känna empati för Alva nu efter videon där Alex pussar den där WT-bruden, Alex bajsar Alva i ansiktet OFFENTLIGT. Jävla patrask, sluta förstöra unga tjejer. Den enda som har varit 100-gubbe i det här är Alva. Lojal till hundra procent.

Det enda låten Alva behöver höra är Cherrie - Lämna Han. Gör exakt som Cherrie sjunger. KASTA HONOM!
Påtal om låtar så är ju Alva del 1 och 2 riktigt skrattretande nu😂
Citera
2022-10-01, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Påtal om låtar så är ju Alva del 1 och 2 riktigt skrattretande nu😂

Skapligt skrattretande! Också att Alex inte fattar att han blir utnyttjad när folk filmar honom i det där skicket och lägger upp. Råttor dras till råttor.

Vem är den där Nicole och vad har dom för relation? Kan någon snabbsumera, jag minns inte? Såg ut som ett riktigt WT. Också horigt lite hänsyn hon visar Alva. Cat-fight snart måntro?
Citera
2022-10-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Skapligt skrattretande! Också att Alex inte fattar att han blir utnyttjad när folk filmar honom i det där skicket och lägger upp. Råttor dras till råttor.

Vem är den där Nicole och vad har dom för relation? Kan någon snabbsumera, jag minns inte? Såg ut som ett riktigt WT. Också horigt lite hänsyn hon visar Alva. Cat-fight snart måntro?

Alva förtjänar ingen hänsyn - hon har skrivit brev till mördare som Alex och Abbe Blattelito när de satt på kåken för mord.
Senast redigerad av Silentrunner 2022-10-01 kl. 16:11.
Citera
2022-10-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Alva förtjänar ingen hänsyn - hon har skrivit brev till mördare som Alex och Abbe Blattelito när de satt på kåken.

Jag kan fatta vad du menar. Samtidigt säger väl det hur sjuk och medberoende hon är. Hon är ingen mördare för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in