Citat:
Ursprungligen postat av
se8035
Alva valde ju det livet själv, hon jagade rappare med clout och Alex nappade. Rappare är inte direkt kända för att vara trogna så någon sympati för Alva har jag tyvärr inte. Vet att hon brukade läsa här när Alex satt inne och det märker man om man läser inläggen från en viss användare unden den perioden. Hoppas hon mår bra i drogcoctailen som Alex drog in henne i men tvekar i och med att hon snorta kokain på video.
Själv skulle jag aldrig kunna hamna där Alva hamnat. Men har förståelse för att folk kan göra det. Kom igen, hon va ung, dum, titta lite för mkt på film och börja brev växla med en fånge. Och han fångade henne! I början va allt lattjolajban men nu kanske hon har fått perspektiv och lärt sig saker. Det är inget konstigt att man provar lite sido spår i ung ålder. Bara man klarar av det och lär sig av det, så ser jag inte att Alva gjort något jätte fel här. Förutom fått känslor och varit naiv. Det kan man fan inte hata på. Alla är vi känslostyrda ibland. Det är oftast ett sundhets tecken!
Däremot är Alex ren och skär ondska och en genom smutsig människa. Han får inga sympatier eller fler chanser i livet. Han kom fan undan att behöva sitta på Life! Borde man inte vakna upp och göra ngt mer av livet då?! Nä han kan inte, för han är inget annat än ett vandrande elände!