2022-09-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Många som säger att folk stannar i utvecklingen när de åker in. Så åker man in som 20 åring och kommer ut som 26 åring är du fortfarande som en tonåring.
Har träffat personer som börjat punda i tonåren och det verkar bestämt som att de då stannat där i den åldern nästintill hela livet sen
Citera
2022-09-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Alltid funderat på en sak. Sitter han alex alltid i en konstig vinkel eller är hans huvud snett? Jag tycker att hans huvud ser ut som en kidneyböna alltså lol
Kidney böna hahahaha hahaha
Citera
2022-09-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Okej, men alla dina inlägg är väldigt pro-Alva. Andas du feminism eller är Alva ngn polare till dig? 😅
Lägg ner för fan
Citera
2022-09-30, 23:32
Medlem
Citat:
Alva valde ju det livet själv, hon jagade rappare med clout och Alex nappade. Rappare är inte direkt kända för att vara trogna så någon sympati för Alva har jag tyvärr inte. Vet att hon brukade läsa här när Alex satt inne och det märker man om man läser inläggen från en viss användare unden den perioden. Hoppas hon mår bra i drogcoctailen som Alex drog in henne i men tvekar i och med att hon snorta kokain på video.
Själv skulle jag aldrig kunna hamna där Alva hamnat. Men har förståelse för att folk kan göra det. Kom igen, hon va ung, dum, titta lite för mkt på film och börja brev växla med en fånge. Och han fångade henne! I början va allt lattjolajban men nu kanske hon har fått perspektiv och lärt sig saker. Det är inget konstigt att man provar lite sido spår i ung ålder. Bara man klarar av det och lär sig av det, så ser jag inte att Alva gjort något jätte fel här. Förutom fått känslor och varit naiv. Det kan man fan inte hata på. Alla är vi känslostyrda ibland. Det är oftast ett sundhets tecken!
Däremot är Alex ren och skär ondska och en genom smutsig människa. Han får inga sympatier eller fler chanser i livet. Han kom fan undan att behöva sitta på Life! Borde man inte vakna upp och göra ngt mer av livet då?! Nä han kan inte, för han är inget annat än ett vandrande elände!
Citera
2022-09-30, 23:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Lägg ner för fan

Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Själv skulle jag aldrig kunna hamna där Alva hamnat. Men har förståelse för att folk kan göra det. Kom igen, hon va ung, dum, titta lite för mkt på film och börja brev växla med en fånge. Och han fångade henne! I början va allt lattjolajban men nu kanske hon har fått perspektiv och lärt sig saker. Det är inget konstigt att man provar lite sido spår i ung ålder. Bara man klarar av det och lär sig av det, så ser jag inte att Alva gjort något jätte fel här. Förutom fått känslor och varit naiv. Det kan man fan inte hata på. Alla är vi känslostyrda ibland. Det är oftast ett sundhets tecken!
Däremot är Alex ren och skär ondska och en genom smutsig människa. Han får inga sympatier eller fler chanser i livet. Han kom fan undan att behöva sitta på Life! Borde man inte vakna upp och göra ngt mer av livet då?! Nä han kan inte, för han är inget annat än ett vandrande elände!

Tack. Och bra talat, känner samma här.

Hade varit kul om nån av dem kunde tala ut lite och säga vad som sker. De som "äntligen var tillbaka!" Alva borde passa på att göra det först. Få med sig tittarna innan de försvunnit helt.
Citera
2022-10-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tack. Och bra talat, känner samma här.

Hade varit kul om nån av dem kunde tala ut lite och säga vad som sker. De som "äntligen var tillbaka!" Alva borde passa på att göra det först. Få med sig tittarna innan de försvunnit helt.
No worrys!
Ah jag hade också velat höra lite skvaller därifrån nu. Tyvärr tror jag Alva är duktigast på att lägga munkavel på sig. Det har Alex lärt henne! Jag tycker däremot att det är konstigt att Alex inte tappat kontrollen och slängt ur sig nån kommentar, han har ändå varit lite aktiv och sagt andra dumheter! Det gör mig lite orolig faktiskt, att Alva ändå är lite i bakgrunden. Hade hon lämnat honom, oh herregud varenda människa hade fått höra det, han hade aldrig kunnat ta det! Så man undrar liksom vad det är som sker, känns lite skevt, får lite dåliga vibbar. Och vem har han prylat? Knogarna? Väntar en ny rättsprocess snart kanske ? Nu har Alex varit tyst i två dagar va? AT eller omhändertagen? Tufft om han fortf festar och är i psykosen..
Citera
2022-10-01, 02:45
Medlem
se8035s avatar
Tror ni alex slickar mycket fitta?
Citera
2022-10-01, 04:00
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Tror ni alex slickar mycket fitta?

Han har sagt i en video att han typ hatar att göra de och tkr de e äckligt.. Så sjukt märklig grabb, 30+ grovt kriminell mördare men kan inte slicka fitta på sin kvinna.

Finns massa sånna små saker om honom, som han själv har sagt, som är i liknelse med en typ 16 årig osäker kille som har en "macho- attityd".

Asperger?
Citera
2022-10-01, 08:19
Medlem
Ni får bara tro mina ord. Finns en video när Alex pussar en annan tjej inatt. Tyvärr är det en privat story så kan ej visa
Citera
2022-10-01, 08:33
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Ni får bara tro mina ord. Finns en video när Alex pussar en annan tjej inatt. Tyvärr är det en privat story så kan ej visa

Du ljuger din jävla attentionwhore!
Citera
2022-10-01, 08:49
Medlem
Citat:

Ta bilder från videon då och lägg upp här, svårare än så är det inte så vi andra kan se också.
Citera
2022-10-01, 10:17
Medlem
Citat:
Filma videon med en annan telefon så är det ingen som kommer veta att det är du som läckt den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in