2022-09-30, 19:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ja det kan blir klurigt, för känns ju att det kmr blir mycket city/liverpool.

Soficascore för denna säsong som varit kanske? Tre samt två spelare från de 4 topp klubbarna förra säsongen?
Jo om man ska vara 'ärlig så är det City med någon Liverpool spelare. I Spanien är det Real.

Soficascore betyder? Måste det vara från topp 4:a klubbarna? Kör på max 3 från samma lag istället?
Citera
2022-09-30, 19:37
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Xhaka har gjort det väldigt bra så här länge. Undrar hur lång tid det tar innan han får hjärnsläpp igen. Men kul som sagt.

Ja, man hoppas ju att dom dagarna är över nu Men man vet aldrig när det slår till. Dock har han en liten annorlunda roll nu där han ligger högre upp i banan och inte riskerar att bli exploaterad på samma sätt i omställningsspelet. Han är ju nästan anfallare ibland

Men kul om han kan visa sig vara den spelare man trodde man skulle få och det han ofta visar för Schweiz.
Citera
2022-09-30, 19:41
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jo om man ska vara 'ärlig så är det City med någon Liverpool spelare. I Spanien är det Real.

Soficascore betyder? Måste det vara från topp 4:a klubbarna? Kör på max 3 från samma lag istället?

Förlåt, Sofascore* jag själv brukar inte vara där men hört att man kan läsa spelarbetyg där.

Ja 3 från max samma låter bra!
Citera
2022-09-30, 19:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Förlåt, Sofascore* jag själv brukar inte vara där men hört att man kan läsa spelarbetyg där.

Ja 3 från max samma låter bra!
Vill du enbart gå på spelarbetyg och hur bra dom är just nu?
Citera
2022-09-30, 19:51
Medlem
Inte så jätteinbitet Unitedfan (till skillnad mot vissa andra), men angående De Gea:

Han är fortfarande en väldigt bra mållinjemålvakt. Men givetvis inte värd den lönen han har idag.
Förra säsongen var han en få ljusglimtar i laget.

Men det är klart han inte ska få ett nytt kontrakt om han typ inte slaktar sin egna lön.

Sedan känns det inte som att han passar in i Ten Hags system, pga de svaga fötterna.

Så helst hoppas jag att man går för någon annan, som Ten Hag vill ha. I andra hand att De Gea går ner extremt kraftigt i lön.
Citera
2022-09-30, 19:52
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Vill du enbart gå på spelarbetyg och hur bra dom är just nu?

Ja varför inte!
Citera
2022-09-30, 19:54
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja varför inte!
Det blir konstigt? Kolla LaLiga så är Rodrygo tvåa och i PL är Firmino trea :/
Citera
2022-09-30, 19:55
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Det blir konstigt? Kolla LaLiga så är Rodrygo tvåa och i PL är Firmino trea :/

Känner jag PL rätt så ska folket rösta om det.
Citera
2022-09-30, 19:58
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Känner jag PL rätt så ska folket rösta om det.
Om vadå?
Citera
2022-09-30, 21:24
Medlem
Härlig match mellan Arsenal och Tottenham på lördag. Jag tror att arsenal kommer dominera spelet, men Tottenhams kontringar brukar vara farliga. Jag tror dock att Arsenal vinner, de känns mer allround.
Citera
2022-09-30, 22:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatchNixon
Ja, haha. Han klagar själv på General A men kommer med samma typ av gissningar. Noll förtroende och insikt.

Vem i sina sinnes fulla bruk lyssnar eller bryr sig om någon som håller på Tottenham?
Det borde finnas någon regel att fans till det laget inte få utrycka sig förrän en pokal har bärgats. Patetisk klubb och om möjligt ännu värre fans.

Skillnaden är att jag inte är 130% säker på allt möjligt sedan när det visar sig vara fel kommer med massa dåliga bortförklaringar och försvinner i 1 månad.

Du vet uppenbarligen inte hur generalen har betett sig genom åren. Så kryp tillbaks under stenen med dig.
Citera
2022-09-30, 23:10
Moderator
zanteras avatar
Tror Arsenal-Spurs blir en rolig match. Brukar väl vara hemmalaget som vinner senaste åren? Så känns som Arsenal vinner imorgon och Spurs får revansch sen i nästa möte. Oavsett hur det går så är det tråkiga för oss andra här i tråden att vi antingen kommer mötas av massa "Nu är Arsenal favoriter till titeln" eller "Det var oturen/domaren/vinden som avgjorde att Spurs vann men innan de gjorde mål så talade allt för att vi skulle ta det" inlägg. Det såkallade uppblåsta "Arsenal-hatet" är väl snarare hat mot en specifik användare som drar ner kvaliteten i tråden med varje inlägg.

Får passa på att njuta imorgon för Manchester-derbyt på Söndag kommer jag ju sitta på nålar istället. Allt annat än förlust vore ett plus just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in