Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Jag tolkade det mer som att övergreppen upphörde när flickan hade blivit för gammal för hans sjuka böjelser, vilket väl för en pedofil borde inträffa i samband med att barnet kommer i puberteten. Ligger väl nära till hands att det rörde sig om en dotter, men antagligen har han varit på fler än så.
Adelsgäddan framhåller ju sig själv i chatten som en extra fin pedofil, till skillnad från de våldsamma, farliga peddosarna, men erkänner samtidigt att han tittar på barnporr när han får chansen. Tyckte den detaljen var särskilt skrattretande och visar på hans självbedrägeri. Sorterar han då bort den brutala barnporren när han laddar ner den på Darknet, eller var fan han hittar den, och behåller enbart den "romantiska" där "barnet njuter"?
Nackskott.
Ja du, jag håller med han var en av dem vidrigare man sett. Så himla ödmjuk och inbjudande när han pratade om hur han varsamt ollade ett alldeles upphetsad litet barn. Som pga honom hade fått uppleva underbara år under sin ungdom. Jag fattar inte hur Patrik inte spårar ur ibland, ett kok stryk hade suttit bra på vissa av dessa män!
Tyckte hans min och halloj-där-reaktion när han satt i bilen och mötte Sara var så skrattretande. Som han försökte köra: Neeej du, du såg annorlunda ut på bilderna, dej tänker jag inte knulla nej det blir inget barnaknull här inte, vem tror du att jag är. Tack och adjö nu åker jag då.