2022-09-29, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH kan jo lure litt på hva mer det er RU etterhvert har fortalt i avhørene.
Monero og anonymiseringen det gir, er neppe det eneste som er fortalt.

Nei det vil jeg ikke tro. Kanskje han hadde en del andre ting på, la oss si på hjertet, han var i behov av å dele.
Senast redigerad av Kokadu 2022-09-29 kl. 18:01. Anledning: Rette
Citera
2022-09-29, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Braskamin58 har kommet deg til unnsetning.

Okey
Citera
2022-09-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg finner det ikke. Har du eller noen andre link til avisartikkel om den sms-en fra THs mobil?

Googla

Anne-Elisabeth Hagen mystisk sms så finner du det.
Citera
2022-09-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Googla

Anne-Elisabeth Hagen mystisk sms så finner du det.
Takk Jeg får ikke lest hele artikkelen. Står det skrevet i artikkelen at det er en sms sendt fra THs mobil?
Citera
2022-09-29, 18:04
Medlem
Citat:
Nei jeg tenker på sms’en sendt fra THs mobil til noen som var blant bevismateriale og ble betegnet av politiet som mystisk.

Det står ikke at den er sendt fra THs mobil i saken Braskamin linket til:
Informasjon om hvem som sendte SMS-en, hvem som mottok den, når den ble sendt og hva SMS-en inneholdt, er underlagt lovpålagt taushetsplikt.
Innholdet i SMSen var tydeligvis ikke nok til å holde TH fengslet.
Citera
2022-09-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen

Innholdet i SMSen var tydeligvis ikke nok til å holde TH fengslet.

Det gir jeg deg helt rett i.
Citera
2022-09-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Hvorfor løy RU om dette helt til han selv ble siktet i saken? Eller løy han kanskje etter han ble siktet?

Det får være din påstand. Politiet finner imidlertid forklaringene til RU svært interessante.

Hvorfor er du ikke det spor opptatt av alle de tingene TH har fortalt som ikke stemmer...?
Du styrer unna hver gang og forsøker i stedet å så tvil om troverdigheten til nøkkelvitner.

Det er åpenbart hvorfor du forsøker deg på disse avsporingene, men det påvirker ikke fakta.
Citera
2022-09-29, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk Jeg får ikke lest hele artikkelen. Står det skrevet i artikkelen at det er en sms sendt fra THs mobil?

Nei

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2022-09-29, 18:16
Medlem
Citat:
Det gir jeg deg helt rett i.

Det var nok for tynn bevis.
Citera
2022-09-29, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det får være din påstand. Politiet finner imidlertid forklaringene til RU svært interessante.

Hvorfor er du ikke det spor opptatt av alle de tingene TH har fortalt som ikke stemmer...?
Du styrer unna hver gang og forsøker i stedet å så tvil om troverdigheten til nøkkelvitner.

Det er åpenbart hvorfor du forsøker deg på disse avsporingene, men det påvirker ikke fakta.

RU har innrømmet at han løy. Han sa først at monero ikke var tema, men sa senere at TH var interessert i monero. Hvorfor?

Jeg styrer ikke unna noen ting, men holder muligheten åpen for at sannheten kan være en annen enn det du og mange andre i tråden har bestemt dere for.

Det virker som om du mener RUs ord i de siste avhørene garantert er sanne. Men hvis TH er skyldig, rimer det dårlig at TH uforsiktig spurte etter helt unyttig informasjon om monero. Det var jo helt andre ting TH måtte få informasjon om, hvis han skulle lage kryptorigget. Å få vite at monero er en kjeltringvaluta, kommer han ingen vei med.
Citera
2022-09-29, 18:26
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Noen tanker rundt hvorfor de meldte dette?

Samme årsak som oppslagene fra 2021, tenker jeg. De vil fortelle at de "puster folk i nakken".
Citera
2022-09-29, 18:31
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Nei

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Tror jeg husker det - har vært opplyst et sted / eventuelt spekulert om for lenge siden Kan være denne SMS'en (men ikke 100% sikker)

09:10 SMS fra AEH til datter HHB1. HHB1 besvarte SMS senere uvisst når
Senast redigerad av Legokatt 2022-09-29 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in