2022-09-29, 17:07
Medlem
Väntar på videon ” fick återfall igen gång nr 1000000” Nej du har pundat sen du blev utsläppt. Blir kul att se förklaringen varför han ”började” denna gången😂😂😂
Citera
2022-09-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
aaa be han göra en ladd reaktions video
Ska han reagera när jag laddar menar du?
Citera
2022-09-29, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är det jag menar. Om det var ett uppsåtligt dödande tänker jag att det var pga någon vanföreställning han fick för sig efter för lång tid vaken. Han trodde kanske rentav att han agerade i självförsvar. Tror inte det var en genomtänkt ren avrättning som den här skribenten verkade vilja få det till.

Man ska nog inte dra för stora växlar vid att just det uttalandet bevisar att skjutningen i stugan var ett mord. Jag har i perioder läst en del fuppar, och en FUP jag läste var om ett mord i GBG, där mannen som dog hade hittats genom att någon placerat en GPS-puck på hans bil. Några dagar innan mordet träffade mannen som kom att bli mördad Alex Ceesay.

Kommer även ihåg vid "beefen" mellan Alex och Abbe Blattelito att Alex snackade om att "vi är kända för att lokalisera folk", och i någon storytime berättade han lite kryptiskt om att han vid en period tjänade pengar på väldigt smutsiga saker.

Säger inte att det är så, men visst kan man tolka det som att Alex mycket möjligt skulle kunna vara delaktig i mord, där offren hittats m.h.a GPS-puckar. "Kända för att lokalisera" - GPS? "Väldigt smutsiga saker" - Med tanke på vilka smutsiga brott han inte har något problem med att ta på sig kanske det smutsigaste av allt är just att mörda, (och det är dumt att skryta om eftersom det inte preskriberas) Det var inte det enda sådana fallet, finns flera mord där snuten hittat puckar på bilarna som offren suttit i.

Sedan om det var ett mord i stugan eller inte gör nog sak samma. Det är ju oklart, och bara han kan framställa sig som en mördare är han nog nöjd. För det är någonting han tycker det är coolt att vara. Av samma anledning säger han kryptiskt att han varit delaktig i kontraktsmord och skryter om det i låtar, det är coolt att ta livet av era medmänniskor, ungdomar! Det är budskapet.
Lol om du tror alex lider ngn form av gps liga så är du helt bakom flötet. Du gjorde han till en raketforskare när han i själva verket är en pundare.
Det är vanligt att använda gps puckar och dylikt vid mord.
Citera
2022-09-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Lol om du tror alex lider ngn form av gps liga så är du helt bakom flötet. Du gjorde han till en raketforskare när han i själva verket är en pundare.
Det är vanligt att använda gps puckar och dylikt vid mord.

Jag drar som sagt ingenting ur röven, utan hänvisar till info ur offentliga handlingar rörande det här fallet:

(FB) En person skjuten, Syster Estrids gata, Guldheden Göteborg 20/5 -18

FUP:en går säkerligen att skaka fram, där man bl.a förhört Alex och förhört andra kring offret om resan. Minns inte exakt vad som stod, för det var ett par år sedan.

Sedan får du det att låta som att det krävs någon intelligens att ta kol på andra. Det är det mest primitiva en människa kan ta sig för. Det enda som sätter käppar i hjulet i våldssituationer är väl om något ens eget samvete. Något som effektivt kan bedövas med stora mängder droger, vilket vi vet att Alex gärna stoppar i sig.

Sedan är det inte bara det, det är åtskilliga låtar när han stolt rappar om att han och hans polare utför kontraktsmord, kryptiska uttalanden om att man gjorde pengar på väldigt smutsiga saker, och hotar Abbe med "tro inte att vi inte e strapped, vi är kända för att lokalisera folk".

Att det krävs intellekt för att döda folk, hahah, den var bra. Det är snarare så att det krävs avsaknad av intellekt. Det är svårare att bli en taxichaufför än att ta livet av andra.
Citera
2022-09-29, 19:11
Medlem
Spenderat ett par dagar att läsa igenom tråden och kolla videos (har inga problem med att finansiera hans missbruk via Youtube )... Det här vandrande apoteket är ju skämmig på riktigt

Hans Youtubevideos med andra kan faktiskt vara OK.. men hans egna är ju roliga för att nästan allt låter som påhitt. Speciellt fängelsehistorierna. Historien om hans ärr låter ju som påhitt. Ser självförvållat ut.

6 månader MAX och denna kåkfarare är tillbaks.
Citera
2022-09-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Är Alva en fin tjej?

Det är helt riktigt att Alex gick loss från mordmisstankar och sedan har kapitaliserat på mördarryktet i låtar. Det är också det som är anledningen till varför Alva är med Alex. Hon gillar "kriminella killar som varit in and out of jail".

Sluta göra henne till ett offer, hon blir våt i trosorna av mördare.
Att de tycker synd om henne är kul. Vad kan man förvänta sig av en person med kronisk beroendeproblematik och är grovt våldsbenägen? Att hon skrivit brev till honom när han satt häktad för mord (innan de ens träffat varandra) säger också mycket om henne.
Citera
2022-09-29, 19:33
Bannlyst
Gör en Gärningsmansprofil på alla som var där vid Mordet.
Efter analysera allt.

Ett Mord hastigt. Med vidrigt efterspel , kroppen brändes även.

Till sist blir det en enda som Mördade. Men flera var med på städningen.
En vacker dag kommer någon av dessa berätta kanske.

Alex kommer ha ihjäl en eller två till om han går lös.
Han kommer även misshandla i Fängelset andra.

Den här tuffingen ska sitta isolerad livstid.
Citera
2022-09-29, 21:11
Medlem
Jango-fetts avatar
Bura in Alex. Han trivs ju ãndå bra på kåken
Citera
2022-09-29, 21:12
Medlem
Mazari på mitt huve jag har money on my mind
Tvåfemtio runt min vänster för att veta vad the time is
Mina pull the trigger vi kan festa vi kan fight
Tog av sig sina trosor sen hon fråga "Do you like this" I'm a rider
She gon' do it for some Gucci and some Prada
I'm a rider I'm a rider
Jag har äzi jag har äbi jag har product

Killen gick från kumla freestyle och droppa bangers till att sjunga riderrrrr med den sämsta featuren i år, en otroligt dålig autotunad jb. Låter som de klippte in han lite halvt. Vet inte ens hur han accepterade den.

Kan inte snubben sitta livstid så han kan droppa bangers igen?
Citera
2022-09-29, 21:25
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
I'm a rider I'm a rider

Killen gick från kumla freestyle och droppa bangers till att sjunga riderrrrr med den sämsta featuren i år, en otroligt dålig autotunad jb. Låter som de klippte in han lite halvt. Vet inte ens hur han accepterade den.

Håller med, killen har verkligen tappat det helt & gör allt för att vara relevant. Han säger själv i flera vloggar att han får panik när han märker att siffrorna sjunker & han börjar känna sig orelevant.

Sådan liten pojke i en stor kropp, riktigt mansbebis
Citera
2022-09-29, 21:55
Medlem
Citat:
I'm a rider I'm a rider

Dem har nog klippt och klistrat den låten. JB och Alex va inte ens i samma land när den producerades!
Citera
2022-09-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Väntar på videon ” fick återfall igen gång nr 1000000” Nej du har pundat sen du blev utsläppt. Blir kul att se förklaringen varför han ”började” denna gången😂😂😂
Denna gången kommer han skylla på Gud! Det är hans fel att han va tvungen att börja punda igen. Det var inte lika fett att åka till Mecka som Alex trodde! Han fick inte den kicken/uppenbarelsen han väntade sig!
Fullt rimligt, det måste vi ju bara förstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in