2022-09-29, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodiefoodie
OK ja så kanske det är.
Har inte läst om henne så mkt. Eller ens Alex.
Sett 5-6 videos bara. Och läste om Mordet.

Skottet mitt i pannan enligt röntgen , perfekt avrättning. Ingen olycka
Bränd kropp vid dumpning.
Riktigt sjuka saker. Sjukt grova grejjer

Men hon är söt, kort och gullig, jag gillar henne till utseendet massor.
Men ja. Inget för mig då hon är med en Knarkande Mördare.
Något är kanske ändå jävligt fel på henne nu när man tänker till.

Men Alex. Han är obehaglig mördare.

Sjukt att han slog sönder en annan när han satt inne för en matgrej.
Helt jävla sjukt beteende.

Han ska sitta livstid snart

Finns både saker som talar för och emot att det var ett avsiktligt dödande. Det som mest talar emot är väl dock att man väljer att göra det inomhus i sin egen bostad, när man har alla möjligheter i världen att ge sig av ut och göra det på en annan plats.

Det som talar för är att Alex berättat om sina psykoser och vanföreställningar som han kan få av centralstimulantia, att man varit vaken något dygn vid tidpunkten på tjack och koks, och att man just innan varit och handlat kokain och satt och kokade och rökte crack. Jag tycker inte alls det låter osannolikt att Alex fick någon vanföreställning att den stackars bilmekanikern var en inhyrd torped som kommit för att döda honom och att han i panik dödade stackaren.

Det är svårt att svara på, och är ganska långt utanför ämnet du tog upp: Alva har i vilket fall som helst inga problem med om Alex kallblodigt mördade den stackars bilmekanikern. Tvärtom blir hon plaskvåt av det.
Citera
2022-09-29, 12:56
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Hur finansierar han drogerna, tror ni han börjat beckna igen?
Citera
2022-09-29, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Finns både saker som talar för och emot att det var ett avsiktligt dödande. Det som mest talar emot är väl dock att man väljer att göra det inomhus i sin egen bostad, när man har alla möjligheter i världen att ge sig av ut och göra det på en annan plats.

Det som talar för är att Alex berättat om sina psykoser och vanföreställningar som han kan få av centralstimulantia, att man varit vaken något dygn vid tidpunkten på tjack och koks, och att man just innan varit och handlat kokain och satt och kokade och rökte crack. Jag tycker inte alls det låter osannolikt att Alex fick någon vanföreställning att den stackars bilmekanikern var en inhyrd torped som kommit för att döda honom och att han i panik dödade stackaren.

Det är svårt att svara på, och är ganska långt utanför ämnet du tog upp: Alva har i vilket fall som helst inga problem med om Alex kallblodigt mördade den stackars bilmekanikern. Tvärtom blir hon plaskvåt av det.

Jag är helt fel person svara hur man mördar människor och var.

Men jag vill säga vad jag tänker och känner bara.

Planerat mord, ofta en annan som kanske gör det.
Dessa sker utomhus tror jag. Någon hyr in en.
Den som hyr eller beställer Mordet är säkert i helt annat land på semester med nära när detta sker.
För maximal alibi och liknande.

Medans kaos mord, babbe som leker gangster och är knarkad gör det inomhus framför andra .
Makt grej som i vissa filmer.
Iskall cool typ.
Tvättar, åker bort, bränner liket.

Det är Alex stil Pundaren ska leka Mafia.
Han skryter och sjunger om det sedan med.

Inga seriösa hitmans gör såhär får jag känsla av.

Alex är mördare. Och våldsam. Han kan mörda och slå sönder någon utan ångest.
Han är så defekt och bränd-

Kolla på hans ärrade ansikte bara.
Ingen olycka där.
Han är sjuk som fan
Senast redigerad av goodiefoodie 2022-09-29 kl. 14:12.
Citera
2022-09-29, 14:46
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Behöver inte va det
Men det är väl ändå upp till honom om isf och när han vill komma ut

Har för mig att Dikmen sagt i någon video att han gillar dominanta tjejer.
Skulle han vara kvar i garderoben så finns det förmodligen en anledning till det. Men det verkar vara svårt för Alex att dra sådana slutsatser när skallen är full av substanser.
Citera
2022-09-29, 14:51
Medlem
johnthedickholmess avatar
Hur många dagars pundar-rejs har det varit nu fö Alex och hans polare? Är de inne på 3 dygnet non-stop?

Vad gör dem? Sitter hemma hos någon och tjatar om vem som är bög dygnet runt? Bra att de inte åker in till city med bil och härjar eller går ut på krogen i det där tillståndet iallafall. Kommer ju leda till kaos, slagsmål, mordhot och arresten. Lär ju ha grava vanföreställningar och sjukt paranoid efter en 3-4 dagars. Lär ju kolla titt-hålet i dörren 24/7 efter span.

Vem är polaren hans? Känner inte igen honom. Gangster eller t-centralen pundare?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-09-29 kl. 14:57.
Citera
2022-09-29, 15:15
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Om han var psykotisk vid mordet så tänker han inte så långt att det skedde inomhus. Jag tycker också att en stark sak som pekar på att han faktiskt är skyldig var erkännandet i turkaffären. "Här ser ni två mördare!!" Och även i en gammal live skrev han något sådant erkännande, den när han satt helt apatisk typ.

Han verkar bli psykotisk bara han glor på en drog, så det lär ske fler hemska saker framöver. Hade behövts spärras in på Lvm tror jag.

Hoppas Alva växt upp när det gäller hur hon dras till såna typer. Han har ju varit så sjukt otacksam, otrogen och äcklig mot henne. Bara se videon när han muckade. Hur fan stod hon ut så länge.
Citera
2022-09-29, 15:18
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur finansierar han drogerna, tror ni han börjat beckna igen?

Pengarna är nog inte riktigt slut än. Men så som han bjuder folk runt sig så är det snart dags för beckna igen. Dyrt att punda som han gör.

Och hade någon mer info ang den tjejen som säger att hon är gravid med hans barn nu?
Citera
2022-09-29, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Hur många dagars pundar-rejs har det varit nu fö Alex och hans polare? Är de inne på 3 dygnet non-stop?

Vad gör dem? Sitter hemma hos någon och tjatar om vem som är bög dygnet runt? Bra att de inte åker in till city med bil och härjar eller går ut på krogen i det där tillståndet iallafall. Kommer ju leda till kaos, slagsmål, mordhot och arresten. Lär ju ha grava vanföreställningar och sjukt paranoid efter en 3-4 dagars. Lär ju kolla titt-hålet i dörren 24/7 efter span.

Vem är polaren hans? Känner inte igen honom. Gangster eller t-centralen pundare?
Det är helt klart en t-centralen pundare! Inte ens hans pundar kollegor i Hip Hop branschen vill va i närheten av honom! Antingen är det löst folk från gatan han umgås med, eller små barn han bjuder på knark och sprit som kan springa o fylla på till honom när det är slut!
Tror det är fler dygn än så. Han har nog börjat festa redan för mer än en vecka sedan, det är bara de här sista dagarna han visat upp sig i psykos på instagram. Han kommer behöva läkar vård för att landa detta! Livsfarligt att ha han lös också i det tillståndet, vad som helst kan hända!
Citera
2022-09-29, 16:00
Medlem
Helt övertygad om att han är bortom räddning nu, hans youtube kanal kommer nog aldrig få se en vettig video igen och hans fans finns inte kvar. Lika bra att han går all in i pundadet, kommer garanterat hända något inom en snar framtid som får han inlåst eller på bår.
Citera
2022-09-29, 16:43
Medlem
Ska man boka Alex på Memo? Han tar $17.5
Citera
2022-09-29, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Ska man boka Alex på Memo? Han tar $17.5

aaa be han göra en ladd reaktions video
Citera
2022-09-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambivalensia
Om han var psykotisk vid mordet så tänker han inte så långt att det skedde inomhus. Jag tycker också att en stark sak som pekar på att han faktiskt är skyldig var erkännandet i turkaffären. "Här ser ni två mördare!!" Och även i en gammal live skrev han något sådant erkännande, den när han satt helt apatisk typ.

Han verkar bli psykotisk bara han glor på en drog, så det lär ske fler hemska saker framöver. Hade behövts spärras in på Lvm tror jag.

Hoppas Alva växt upp när det gäller hur hon dras till såna typer. Han har ju varit så sjukt otacksam, otrogen och äcklig mot henne. Bara se videon när han muckade. Hur fan stod hon ut så länge.

Det är det jag menar. Om det var ett uppsåtligt dödande tänker jag att det var pga någon vanföreställning han fick för sig efter för lång tid vaken. Han trodde kanske rentav att han agerade i självförsvar. Tror inte det var en genomtänkt ren avrättning som den här skribenten verkade vilja få det till.

Man ska nog inte dra för stora växlar vid att just det uttalandet bevisar att skjutningen i stugan var ett mord. Jag har i perioder läst en del fuppar, och en FUP jag läste var om ett mord i GBG, där mannen som dog hade hittats genom att någon placerat en GPS-puck på hans bil. Några dagar innan mordet träffade mannen som kom att bli mördad Alex Ceesay.

Kommer även ihåg vid "beefen" mellan Alex och Abbe Blattelito att Alex snackade om att "vi är kända för att lokalisera folk", och i någon storytime berättade han lite kryptiskt om att han vid en period tjänade pengar på väldigt smutsiga saker.

Säger inte att det är så, men visst kan man tolka det som att Alex mycket möjligt skulle kunna vara delaktig i mord, där offren hittats m.h.a GPS-puckar. "Kända för att lokalisera" - GPS? "Väldigt smutsiga saker" - Med tanke på vilka smutsiga brott han inte har något problem med att ta på sig kanske det smutsigaste av allt är just att mörda, (och det är dumt att skryta om eftersom det inte preskriberas) Det var inte det enda sådana fallet, finns flera mord där snuten hittat puckar på bilarna som offren suttit i.

Sedan om det var ett mord i stugan eller inte gör nog sak samma. Det är ju oklart, och bara han kan framställa sig som en mördare är han nog nöjd. För det är någonting han tycker det är coolt att vara. Av samma anledning säger han kryptiskt att han varit delaktig i kontraktsmord och skryter om det i låtar, det är coolt att ta livet av era medmänniskor, ungdomar! Det är budskapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in